Ok boomer.quote:
Kijkcijfers, inkomsten, geld. Dat is denk ik de reden om dat niet te doen. En nooit meer Duitsland in de finale...quote:Op woensdag 27 september 2023 13:38 schreef NailQueen het volgende:
Big five in de halve finale zou ik niet eens zo gek idee vinden
Aan de andere kant, misschien geeft dat ook weer wat extra motivatie om de kwaliteit van de inzendingen te verhogen, natuurlijk met name in Duitsland maar ook in de UK en Spanje.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijkcijfers, inkomsten, geld. Dat is denk ik de reden om dat niet te doen. En nooit meer Duitsland in de finale...
Het is eigenlijk altijd in hun nadeel dat ze niet meedoen met de halve finales. Je hebt big five + organisator ...quote:Op woensdag 27 september 2023 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijkcijfers, inkomsten, geld. Dat is denk ik de reden om dat niet te doen. En nooit meer Duitsland in de finale...
Ik denk niet dat op willekeurige plekken in de show inzendingen die buiten mededinging meedoen neerzetten echt leuk is voor de kijker. Wat dat betreft is de huidige methode met een minuutje in de intervalact wel een goed compromis.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is eigenlijk altijd in hun nadeel dat ze niet meedoen met de halve finales. Je hebt big five + organisator ...
Opener, ergens als 9e/10e en als afsluiter bij iedere halve finale, zonder dat ze hoeven te strijden voor een finale plek. Krijgt iedereen ze ook twee keer te zien en leeft het meer.
Als ze wel moeten meevechten voor een plek zou het misschien juist goed kunnen uitpakken dat ze eindelijk wat meer moeite in alles gaan steken.
Fans werden al vies mad maar dit hangt dus aan de linkerkantquote:Op maandag 2 oktober 2023 12:58 schreef Nashipeer het volgende:
Yle heeft dit laten ophangen in Malmö schijnbaar
[ twitter ]
Dan valt die 600 van ons ineens weer een beetje tegenquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:48 schreef Nashipeer het volgende:
Edit, foto doet het niet. Dan maar zo:
Luxemburg heeft 459 inzendingen binnengekregen. Veel meer dan ik had verwacht;
https://facebook.com/stor(...)fbid=158566047313611
Veel gelukszoekers denk ik zomaar, types gordon.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:48 schreef Nashipeer het volgende:
Edit, foto doet het niet. Dan maar zo:
Luxemburg heeft 459 inzendingen binnengekregen. Veel meer dan ik had verwacht;
https://facebook.com/stor(...)fbid=158566047313611
ESF / [2024] Eurovision in Concert 13 april 2024quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Een ander klein nieuwtje: de kaartjes voor Eurovision in Concert 2024 gaan binnenkort in de verkoop
Dit zou wat mij betreft wel echt waardeloos zijn en veel verpesten. Die achtergrondzang oké, maar dat elke gek ineens zou kunnen zingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |