abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 mei 2023 @ 22:00:11 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 mei 2023 @ 22:00:28 #2
3928 Ulx
pi_209138336
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 22:03:02 #4
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209138474
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209138513
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:01 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Wat dat betreft wel interessant dat de Britten het aandurven om de Storm Shadows te leveren, terwijl de Amerikanen juist terughoudend zijn met raketten die Rusland kunnen raken.
pi_209138761
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:04 schreef Heph844 het volgende:
Wat dat betreft wel interessant dat de Britten het aandurven om de Storm Shadows te leveren, terwijl de Amerikanen juist terughoudend zijn met raketten die Rusland kunnen raken.
Mwah Oekrane bewijst dat er goede afspraken mee te maken valt rondom voorwaarden van wapens leveringen en zij die nakomen. Westen houdt Oekrane overeind en hebben daarom genoeg leverage over Zelinski om te kunnen zeggen “je krijgt alleen wapens X als je rode lijn Z niet overschrijdt”. Ik vind het vrij begrijpelijk dat gezien wat de Russen allemaal uitvreten in Oekrane de president en beleidsbepalers in Oekrane ook de neiging hebben bijv strategische plekken in Rusland aan te vallen…maar het is goed dat het Westen en landen die wapens leveren daarin ook hun stem en voorwaarden duidelijk maken.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_209138794
quote:

[..]
Brittania leads the way.

Misschien laten zien dat de oekrainers er goed mee om kunnen gaan.

Wat ik hierboven lees lijkt mij trouwens niet verstandig. Het bezetten van Russische steden gaat tegen je werken. Ook al snap ik de reactie wel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 mei 2023 @ 22:13:43 #9
3928 Ulx
pi_209138822
quote:

[..]
De Storm Shadow is denk ik ook meer geschikt voor deze oorlog. Het is primair een bunkerbuster. ATACMS niet zo, en die schijnt ook makkelijker neer te halen te zijn. En er is natuurlijk ook gewoon discussie onderling wie wat gaat leveren. Maar goed, het westen heeft de afgelopen week duidelijk gemaakt dat ze niet bang zijn voor Poetin en dat ze alle vertrouwen in Oekrane hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_209139135
quote:

[..]
Mbt de atacms wordt gespeculeerd dat ie waarschijnlijk neergehaald kan worden, omdat ie relatief groot is. Kennelijk kan de storm shadow ook neergehaald worden vandaar die afleiding raketten terwijl de storm shadow een stuk kleiner is dan de atacms.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209139177
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:01 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Begrijp het wel, maar het lijkt me uiterst onverstandig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2023 22:23:12 ]
  zaterdag 13 mei 2023 @ 22:28:49 #12
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209139468
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:21 schreef Slayage het volgende:

[..]
Mbt de atacms wordt gespeculeerd dat ie waarschijnlijk neergehaald kan worden, omdat ie relatief groot is. Kennelijk kan de storm shadow ook neergehaald worden vandaar die afleiding raketten terwijl de storm shadow een stuk kleiner is dan de atacms.
Claude-Instant AI:
The Storm Shadow cruise missile, used by the UK and other allied militaries, has some stealth capabilities that help evade enemy defenses:

• Low radar cross section - The Storm Shadow has a slender body and swept wings that reduce its radar reflection, giving it a relatively low radar cross section. This makes it harder for radars to detect.

• Radar-absorbent materials - The Storm Shadow's airframe and skin incorporates radar-absorbent materials that help reduce its radar echo, further concealing it from radars.

• High-subsonic speed - The missile flies at a high-subsonic speed of around Mach 0.8, avoiding the sonic boom that can give away supersonic missiles. This also makes it harder to visually acquire.

• Reduced infrared signature - The Storm Shadow's turbojet engine has features that reduce its hot exhaust's infrared signature, making it more difficult to detect using infrared sensors.

• Low-altitude flight - The missile is capable of terrain-hugging flight just 100-200 meters above ground level, where it is harder to detect with ground-based radars and sensors.

• Electronic countermeasures - The Storm Shadow is reported to carry some internal decoys and electronic jamming devices to confuse enemy radar and missile defense systems.

However, stealth is not the primary capability of the Storm Shadow. As a cruise missile, its key advantages are:

• Precision targeting - It uses an inertial navigation system updated by GPS and terrain reference system for extreme accuracy.

• Large warhead - The Storm Shadow carries a 450 kg conventional warhead for hardened target destruction.

• Long range - It has a reported combat range of over 150 km.

So while stealth is not the focus of the Storm Shadow's design, it does have some stealthy aspects - including a reduced radar profile, radar-absorbing materials, a subtler infrared signature and the ability for low-altitude flight - that help enhance its effectiveness by avoiding detection. But precision targeting and a large warhead remain its main capabilities.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 22:33:08 #14
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 13 mei 2023 @ 22:51:13 #15
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209141408
Schokkend nieuws!

"UK Long-Range Missiles For Ukraine “Extremely Hostile” Act"

Dus niet zomaar hostile, maar "extremely hostile" he. Tis wat.

Ondertussen hebben ze op fucking RIA het nieuws van de neergehaalde heli's en vliegtuigen maar snel van de frontpage gehaald. Het ging niet goed in de comments. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door oheng op 13-05-2023 23:27:47 ]
pi_209141431
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Helaas niet zo opmerkelijk dat de details van het bezoek zijn gelekt in Duitsland

[ Bericht 0% gewijzigd door Slayage op 13-05-2023 23:55:44 ]
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2023 @ 23:27:31 #18
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_209141547
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Waarom zou je daar nog naar toe gaan als het gelekt is. Lijkt mij wel een risico hoor.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_209142340
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 23:27 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Waarom zou je daar nog naar toe gaan als het gelekt is. Lijkt mij wel een risico hoor.
Lijkt me dat ze alle plannen om hebben gegooid
-Rabia Al-Basri
pi_209142420
Zelensky is nu onderweg naar Berlijn, denk ik. Ik zag op ADS-B Exchange net ook een Eurofighter achter het Duitse regeringstoestel aan vliegen.
pi_209142699
twitter

Boeven.
Tijd dat we UA eens wat leveren om die vliegbasissen tot parkeerplaats te promoveren.
zie email 27 oktober
pi_209142881
920 kilometer
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209142970
quote:
10s.gif Op zondag 14 mei 2023 00:13 schreef Slayage het volgende:
920 kilometer [ twitter ]
Dit is een decoy h? Je kunt er niets mee opblazen.
pi_209143009
twitter

Wtf
zie email 27 oktober
pi_209143071
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 00:15 schreef Recce het volgende:

[..]
Dit is een decoy h? Je kunt er niets mee opblazen.
No shit Sherlock!
-Rabia Al-Basri
  zondag 14 mei 2023 @ 00:23:35 #26
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209143224
On May 9, near Bakhmut, the drone pilots of the "CODE 9.2" team of the 3rd battalion of the 92nd brigade of the Armed Forces of Ukraine helped save the life of Russian serviceman corporal Ruslan Anitin, who, without any training, together with two other soldiers, was led to the front line by the instructor of the PMC Wagner terrorist organization to the trench closest to the positions of the Armed Forces of Ukraine and threatened with execution for trying to leave his positions and retreat.

Two other servicemen whom Putin mobilized in September 2022 along with Ruslan were killed. The drones tracked down Dmitry Ivanov (21 years old) and Viktor (27 years old), tried to shoot down the drones and were attacked with grenades, were injured and, realizing that there was no evacuation from their own and would not be, committed suicide (one shot himself, the other blew himself up with F-1).

Of the three brought to the position of PMC Wagner, only one survived - Ruslan Anitin. But when the drone prepared to attack him, the corporal showed signs that he was asking to save his life and give him a chance to return home, where his 4-year-old daughter was waiting for him.

Here it is important to note the humanity and humanity of the telepilots of the 92nd brigade - after Ruslan showed that he was unarmed and ready to surrender, he was not attacked or blown up, despite the fact that he came with weapons in his hands to a foreign land as part of the occupation war launched by Vladimir Putin and the Russian army on February 24, 2022.

The telepilots canceled the attack and asked for the decision of the commanders, and after appropriate instructions, another drone delivered a container with a note for Ruslan, which he initially mistook for a grenade.

A little later, Ruslan realized that this was not a grenade, but a package for him with the message "Surrender. Follow me and we will save your life", after which Ruslan made contact with the drone's telepilot and asked with signs whether he would be killed and whether he would be beaten and tortured (Ruslan served as an inspector of the Security Department of IK-3 of the Federal Penitentiary Service of Russia in the Pskov region from 2015 to 2022 and knows how jailers can mock a prisoner), and after repeated answers, who made it clear to him that the Ukrainians would not kill him and would not torture him, Ruslan followed the drone.

The evacuation took about 2 hours and during this time more than 10 shots from mortars and artillery pieces were fired at Ruslan from the positions of PMC Wagner and the RF Armed Forces, two soldiers shot at him from machine guns and a machine gun, but the telepilots were able to lead him to the positions of the Armed Forces of Ukraine and surrender, saving him life and health.

This story deserves a film adaptation and wide publicity, it clearly demonstrates where - humanity and mercy to enemies, and where - cruelty and war crimes even against their fellow citizens. That is why we decided to give you the opportunity to hear the truth from Ruslan Anitin himself, and from his savior Andrei N., who participated in this mission. This video - 2 hours 20 minutes - is the truth about war and peace, about good and evil, and how to remain human in a brutal war.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.reddit.com/r/(...)russian_soldier_who/
Gulagu.net: Interview with russian soldier, who surrendered to Ukrainian drone at 2023/05/09, and with Ukrainian drone operator from unit "Code 9.2"

On May 9, near Bakhmut, drone pilots of the "CODE 9.2" team of the 3rd battalion of the 92nd brigade of the Armed Forces of Ukraine helped save the life of the Russian soldier corporal Ruslan Anitin, who, without any training, together with two more soldiers, was taken to the front line by the instructor of the terrorist organization "PMC Wagner" to the nearest positions of the Armed Forces of Ukraine and threatened to be shot for trying to leave positions and retreat.

Two other servicemen whom Putin mobilized in September 2022 along with Ruslan died. The drones tracked down Dmitry Ivanov (21 years old) and Viktor (27 years old), tried to shoot down the drones and were attacked by grenades, were injured and, realizing that there was and would not be any evacuation from their own, committed suicide (one shot himself, the other blew himself up F- 1).

Of the three brought to the position of "PMC Wagner", only one survived - Ruslan Anitin. But when the drone prepared to attack him too, the corporal showed signs that he was asking to save his life and give him a chance to return home, where his 4-year-old daughter was waiting for him.

============================

interview met de Rus die zich overgaf
SPOILER

[ Bericht 48% gewijzigd door slashdotter3 op 14-05-2023 02:16:53 ]
  zondag 14 mei 2023 @ 00:24:56 #27
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_209143268
Blijft triest vermakelijk hoe tal van instituties zoals nu dan de Paus, denkt te kunnen optreden als mediator. Net of dat je kunt onderhandelen om soevereiniteit op te geven omdat een agressor alleen op die manier zijn "vrede" wil opleggen. Ook de insteek dat het gaat om personen die een zg overeenkomst in de weg staan, is ronduit lachwekkende argumentatie gebruikt door mensen die niet kunnen willen kijken dan de hand die hun (onder)voedt.

Ik citeer even uit RT om de idiotie van consensus te illustreren:
quote:
While the Vatican has called on Russia to unilaterally cease its military operation in Ukraine, Pope Francis has offered on multiple occasions to help Kiev and Moscow reach a “consensual” end to the conflict, while praising mediation efforts by Trkiye last year.
...
Russia understands that any peace talks will not be held “with Zelensky, who is a puppet in the hands of the West, but directly with his masters,” Russian Foreign Minister Sergey Lavrov said earlier this month.
Het is een goede zaak dat Oekrane alle "hulp" van derden afwijst om een overeenkomst uit te willen onderhandelen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 14 mei 2023 @ 00:27:16 #28
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_209143329
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 00:16 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wtf
Oekrane gaat Transnistri ook nog wel oplossen en overdragen aan Moldavi, zodra ze wat ruimte hebben.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_209143369
Maar wat ben je dan ontzettend triest zeg. Heel veel moeite doen om het geboorte dorp te raken van wat gasten die op eurovisie aan het zingen zijn.

Echt wat spuug ik op Rusland.
pi_209143476
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 00:28 schreef Simmertje het volgende:
Maar wat ben je dan ontzettend triest zeg. Heel veel moeite doen om het geboorte dorp te raken van wat gasten die op eurovisie aan het zingen zijn.

Eigenlijk moeten de Britten daar even militair op reageren. Fuck off man. Heeft ook niets meer met oorlogsvoering te maken. Culturele genocide heet zoiets.
zie email 27 oktober
pi_209143566
twitter
  zondag 14 mei 2023 @ 00:39:34 #32
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209143737
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 00:24 schreef Vallon het volgende:
Blijft triest vermakelijk hoe tal van instituties zoals nu dan de Paus, denkt te kunnen optreden als mediator. Net of dat je kunt onderhandelen om soevereiniteit op te geven omdat een agressor alleen op die manier zijn "vrede" wil opleggen. Ook de insteek dat het gaat om personen die een zg overeenkomst in de weg staan, is ronduit lachwekkende argumentatie gebruikt door mensen die niet kunnen willen kijken dan de hand die hun (onder)voedt.
Denk dat het simpele zielen zijn die minder dan de helft van het verhaal weten. Ik betwijfel of de paus de economische, militaire, historische, geopolitieke en demografische implicaties begrijpt van waar de oorlog daadwerkelijk om gaat.

(ik ook niet maar veel Youtube video's bekijken van onder andere Peter Zeihan, CaspianReport en RealLifeLore heeft het wel veel duidelijker gemaakt)

[ Bericht 4% gewijzigd door slashdotter3 op 14-05-2023 01:03:37 ]
pi_209143798
quote:

Terrorisme – Het uit ideologische motieven plegen van op mensenlevens gericht geweld, dan wel het aanrichten van maatschappij-ontwrichtende zaakschade, met als doel maatschappelijke ondermijning en destabilisatie te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te benvloeden.
-Rabia Al-Basri
  zondag 14 mei 2023 @ 00:45:01 #34
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209143902
https://www.hln.be/buiten(...)verdedigen~a6ac8c71/
Hoofd Russische staatszender vraagt zich openlijk af of Rusland zichzelf wel kan verdedigen
Het hoofd van de Russische staatszender RT, Margarita Simonyan, heeft zich op de Russische staatstelevisie luidop afgevraagd of Rusland zichzelf wel kan verdedigen. Ze is een van de belangrijkste propagandisten van de Russische president Vladimir Poetin.

“We moeten - en ik hoop dat we de middelen hebben - alle plaatsen beschermen die deze raketten kunnen bereiken. Ik ben zeer bezorgd. Ik hoop dat Rusland haar grondgebied kan beschermen. We moeten ons trouwens niet alleen verdedigen, maar ook terugslaan. Hebben we daar wel de capaciteit voor?”

Kritiek
Volgens haar heerst er verdeeldheid bij de Russen en ze neemt iedereen op de korrel die kritiek heeft. “Publieke kritiek, zonder constructief iets bij te dragen, gewoon om meer leden te lokken naar je socialemediakanaal, dat helpt alleen de Oekraners en ondermijnt ons zelfvertrouwen”, zegt ze.

Ze waarschuwt ook dat het deze keer niet zo vlot zal gaan als negen jaar geleden, toen Rusland de Krim annexeerde. “Dat gebeurde zonder dat er een schot gelost of een druppel bloed vergoten werd. Er waren geen grote verliezen. De sancties die ons toen werden opgelegd, waren een lachertje. Hoe mooi was dat.”

Blunder
Vechten tegen de NAVO - “tegen meer dan 50 landen” - is veel moeilijker volgens haar. “Ik begrijp zelfs niet hoe we het doen. Ik word elke morgen wakker en ik kan niet geloven dat we aan de druk van de machtigste militaire macht ter wereld weerstaan. Soms begaan we een blunder, maar wie doet dat nooit eens. Laat ons onze eigen mensen steunen en de kritiek sparen voor in onze keuken.”
  zondag 14 mei 2023 @ 01:18:33 #35
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209146198
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 00:24 schreef Vallon het volgende:

Ik citeer even uit RT om de idiotie van consensus te illustreren:
[..]
Het is een goede zaak dat Oekrane alle "hulp" van derden afwijst om een overeenkomst uit te willen onderhandelen.
Een beetje alsof je huis wordt bezet door een motorbende die je zoon hebben vermoord, je dochter hebben ontvoerd en je vrouw elke nacht verkrachten en dat de politie dan vervolgens zegt: "volgens ons is de beste oplossing dat u de zolder van uw woning afstaat aan deze bende waar ze dan nog maar 1x per week uw vrouw mogen verkrachten. Ja daar gaan we ons voor inzetten."
pi_209146244
Orcs houden het ESF ook in de gaten blijkbaar :

--

'Thuisstad Oekraense Songfestivalact geraakt door Russische raketten'

De stad Ternopil in het westen van Oekrane is geraakt door Russische raketten, meldt de BBC. Daarbij zijn twee mensen gewond geraakt, bevestigt de bestuurder van de regio waar Ternopil ligt. De burgemeester van de stad zegt dat pakhuizen zijn beschadigd.

De Oekraense inzending van het Eurovisie Songfestival, Tvorchi, komt uit Ternopil. Het gebeurde tijdens de finale van het festival.

Na zijn optreden schreef de band op Instagram dat de stad gebombardeerd was door Rusland. "Terwijl wij op het Eurovisie-podium zongen over onze stalen harten, ontembaarheid en wil." De band noemt steden die regelmatig worden gebombardeerd en roept op: "Europa, verenig tegen het kwaad omwille van vrede!"

(liveblog NOS)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 14 mei 2023 @ 08:48:42 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209146528
Rob de Wijk gaat leren hoe hij met de dreigementen van Poetin om moet gaan :')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 14 mei 2023 @ 09:20:36 #39
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209146722
quote:

Laag inderdaad. Heel laag.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209146770
Ik wilde gaan kijken of ik een glimp van Zelensky kon opvangen in Aachen vanmiddag, maar nu lees ik dat er Putin-lovers verwacht worden :r

quote:
De binnenstad van Aken is zondag afgezet en er gelden zeer strenge veiligheidsvoorschriften. Een grote politiemacht is op de been, mede omdat er tussen 10.00 en 17.00 uur minstens zes demonstraties zijn aangekondigd in Aken. Zo eisen volgens de politie vele honderden demonstranten zondag een eind aan de wapenleveranties aan de Oekrane. Onder hen bevinden zich zowel vredesactivisten als pro-Russische demonstranten.

De plechtigheid in het stadhuis van Aken begint om 15.30 uur en zal zo'n anderhalf uur duren. Zelensky of diens vertegenwoordiger zal worden toegesproken door voorzitter van de Europese Commissie Ursula von der Leyen, de Duitse bondskanselier Olaf Scholz en de Poolse premier Mateusz Morawiecki.
pi_209146780
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 09:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik wilde gaan kijken of ik een glimp van Zelensky kon opvangen in Aachen vanmiddag, maar nu lees ik dat er Putin-lovers verwacht worden :r
[..]

Knokploeg erop *O*
pi_209146891
twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 14 mei 2023 @ 09:48:01 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209146912
quote:

Serieus.
En dan gek vinden dat er zo weinig pro Russen zijn in Europa.

Ik kan ook gewoon niet bevatten dat er zo veel Russen voor deze oorlog zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 14 mei 2023 @ 09:53:20 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209146963
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 07:11 schreef TLC het volgende:
Orcs houden het ESF ook in de gaten blijkbaar :

--

'Thuisstad Oekraense Songfestivalact geraakt door Russische raketten'

De stad Ternopil in het westen van Oekrane is geraakt door Russische raketten, meldt de BBC. Daarbij zijn twee mensen gewond geraakt, bevestigt de bestuurder van de regio waar Ternopil ligt. De burgemeester van de stad zegt dat pakhuizen zijn beschadigd.

De Oekraense inzending van het Eurovisie Songfestival, Tvorchi, komt uit Ternopil. Het gebeurde tijdens de finale van het festival.

Na zijn optreden schreef de band op Instagram dat de stad gebombardeerd was door Rusland. "Terwijl wij op het Eurovisie-podium zongen over onze stalen harten, ontembaarheid en wil." De band noemt steden die regelmatig worden gebombardeerd en roept op: "Europa, verenig tegen het kwaad omwille van vrede!"

(liveblog NOS)
Btw die lui hadden terecht gewonnen vond het wel een pakkend liedje toen.

Is dat van de huidige deelnemer?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209147147
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 09:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]

Duitsland heeft dan ook een serieus Russenprobleem; een groot deel van de in Duitsland levende Russen (en dat zijn er nogal wat) zijn regelrechte Poetinaanhangers en ze provoceren er lustig op los. Eigenlijk hadden ze al lang in interneringskampen opgesloten moeten worden omdat ze onbetrouwbaar zijn en bovendien de samenleving ondermijnen.
pi_209147215
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 09:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Btw die lui hadden terecht gewonnen vond het wel een pakkend liedje toen.

Is dat van de huidige deelnemer?
Prima liedje vorig jaar inderdaad, was ook zonder de oorlog een kanshebber geweest. En in 2021 hadden ze ook een topinzending. Go_A werd tweede bij de televote toen. Geloof dat Oekrane sowieso het best presterende land van de afgelopen twee decennia is op Eurovision.
pi_209147223
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 09:48 schreef theguyver het volgende:

Ik niet.

Dat heet propaganda. Wij hebben in het Westen nog de kans om alle informatie te kunnen verkrijgen.

Russen lezen alleen maar de eigen propaganda.
Zoals die ene analist of whatever die het super knap vindt dat ze het volhouden tegen 50 landen :')
  zondag 14 mei 2023 @ 10:28:08 #48
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209147262
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 10:20 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik niet.

Dat heet propaganda. Wij hebben in het Westen nog de kans om alle informatie te kunnen verkrijgen.

Russen lezen alleen maar de eigen propaganda.
Zoals die ene analist of whatever die het super knap vindt dat ze het volhouden tegen 50 landen :')
Mensen horen nu 1 maal het liefst wat ze horen willen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 mei 2023 @ 10:28:31 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209147264
quote:
7s.gif Op zondag 14 mei 2023 09:46 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik vind het echt prachtig hoe extreem ze het daar trekken terwijl Oerkane daar nooit zou kunnen lannden _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_209147409
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 09:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Lezen veel propaganda. Tijd terug las ik een artikel van een Duitser die een Russische schoonmoeder had. Woonde al 30 jaar in Duitsland, sprak de taal vrijwel niet, las alleen Russische bronnen en was 100% pro-oorlog.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')