Het is niet de bedoeling om de DJ boot te gebruiken om muziek te draaien om te dansen...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Zoe spreekt haar volk toe: Ze zijn heel duidelijk geweest met de regels........Ze zien het vandaag even door de vingers....maar....... Soundlock
quote:
Zeikerds, ze hebben juist even voor leuke streams gezorgdquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om de DJ boot te gebruiken om muziek te draaien om te dansen...
Ze zien het vandaag even door de vingers.
FEBO jullie zuigen![]()
Dat zijn de weinig leuke momentjes nog die er nog zijn.
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om de DJ boot te gebruiken om muziek te draaien om te dansen...
Ze zien het vandaag even door de vingers.
FEBO jullie zuigen![]()
Dat zijn de weinig leuke momentjes nog die er zijn.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel raakt verstrikt in haar eigen praatjes.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Zoe spreekt haar volk toe: Ze zijn heel duidelijk geweest met de regels........Ze zien het vandaag even door de vingers....maar....... Soundlock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoe: "We hebben net een mail ontvangen, het is niet de bedoeling dat er met de dj booth muziek word gedraaid om te luisteren zodat mensen kunnen dansen en feesten, ze zijn heel duidelijk geweest met de regels dus ze willen het nog eens <soundlock> ze zien het vandaag nog even door de vingers maar het is niet <soundlock>".quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jeff kan straks niet meer behoorlijk zittenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:00 schreef engine het volgende:
Misschien moet Jeff Babbel ook even een complimentje geven want het is wel erg veel richting Jeff.
jef is kort van geheugen blijkbaarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Jeff vergeten hoe hij zich tegen Kim gedragen heeft.
"Zoals ik tegen anderen doe, zo zal ik nooit tegen Kim doen"
vraag me af wat voor een dombo's er achter de knoppen zitten daarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:06 schreef Puzzie het volgende:
Zoe moet weer ff doorgeven dat de DJ booth niet gebruikt mag worden om lekker met elkaar te dansen en los gaan![]()
Ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeikerds, ze hebben juist even voor leuke streams gezorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |