Ze doet het ook met volle overgave.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:
Dit zijn echt de evenementen waar Moraima op haar plek is.. je ziet gewoon dat ze hier van geniet.. echt leuk om te zien..
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:34 schreef Puzzie het volgende:
Wat een vreselijke nummers heeft NL toch gehad
Als ze maar plezier hebben toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zolang ze playbacken en niet meezingen, prima, op enkele uitzonderingen na. Maar heb liever dat Erik en Eunice niet meezingen.
Omdat die stomme TROS toen de dienst uitmaakte, daarom hadden we ook Siekenequote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:34 schreef Puzzie het volgende:
Wat een vreselijke nummers heeft NL toch voortgebracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:39 schreef ledn81 het volgende:
Even dansen...als je wat voelt dit is mijn accu hoor![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |