SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 01:20 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig zonder grove beledigingen.![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door H_T op 13-05-2023 20:47:34 ]
Ik weet praktisch niks van Dragonball Z, dus geen ideequote:
Wanneer moet Polen?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat mijn volgende vrienden van vbl vanavond aanwezig zijn:
@:dombohetolifantje1
@:fetx
@:maxi-mus
@:littlerabbit
Het water is kokend heet
Die krat bier kan ik vanavond al gebruikenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski gaat trouwens scoren.![]()
Zo niet krijg je een krat bier.
Ik door deze post ook, ik denk dat ik het einde niet ga halen, dan slaap ik alquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie nu pas het plaatje in de OP.
Wat duurt dit ellendig lang zeg.
4equote:
Dan hebben ze er niks aan, want ze gaan flink falenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En het feit dat United Kingdom als laatste mag geeft mij een vermoeden van matchfixing.
Dat deden ze toch sowieso al vrij vaak?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan hebben ze er niks aan, want ze gaan flink falen
Zeker. Vorig jaar was een highlight, daarvoor was het 20 jaar lang vrij bedroevendquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat deden ze toch sowieso al vrij vaak?
Mss moeten ze stoppen met het zingen van een lied in eigen taal.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker. Vorig jaar was een highlight, daarvoor was het 20 jaar lang vrij bedroevend
Dit soort drukke topics op een telefoon wil nog weleens iets te heftig worden. Ik wil natuurlijk wel alle respect ontvangen die mijn bevindingen verdienen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat mijn volgende vrienden van vbl vanavond aanwezig zijn:
@:dombohetolifantje1
@:fetx
@:maxi-mus
@:littlerabbit
Het water is kokend heet
Graag je review na Finland.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog geen nummer of seconde gezien van dit hoogtepunt van elk jaar. Heel benieuwd!
Je aanwezigheid is in ieder geval erg gewenst, wat ga je erbij drinken?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort drukke topics op een telefoon wil nog weleens iets te heftig worden. Ik wil natuurlijk wel alle respect ontvangen die mijn bevindingen verdienen.
Kan niet anders dan dat ze die nr1 vind ofcoursequote:
Mijn Finland memes werden vorige keer verwijderd.quote:
zo zie je maar wat charisma/uitstraling ook doet (naast een okay nummer). Al die andere inzendingen parodie op zingen en niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:25 schreef H_T het volgende:
De Britse inzendingen van 2010-2021 bij elkaar opgeteld haalden minder punten dan Sam in zijn eentje
Whutquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn Finland memes werden vorige keer verwijderd.
Erg matig van de mods.
Ik denk dat hij het ook wel leuk vindt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan niet anders dan dat ze die nr1 vind ofcourse
Zolang ik maar aangeschoten raak.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je aanwezigheid is in ieder geval erg gewenst, wat ga je erbij drinken?
Komt goed!quote:
Ik mocht niet mededelen dat Noorse meisje bi-seksueel was. Soms rare beslissingen. Maar we hebben er maar mee te leren levenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn Finland memes werden vorige keer verwijderd.
Erg matig van de mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |