Dan Eu 'n rode kaart voor uitlokken van agressiequote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat gun ik haar niet
Mirthe moet leren voor zichzelf opkomen
En dat doet ze nu
Maar wel het aanrecht 'leeg geveegd' begrijp ikquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:22 schreef Ebinas het volgende:
Ze wordt al iets rustiger.
Gelukkig heeft ze niet geduwd
Dat dus laat lekker spuien, Babs doet dat ook altijd bij Wendy als Wendy boos is dan moet ze ook stoppen ze laat haar nooit verder spuienquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:21 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus Erik ze hoeft helemaal niet terug naar een 'happy place', laat Mirthe haar woede uiten, ze zegt helemaal geen dingen die niet waar zijn!!!!
Ja, da's ook nog wel een dingetje mssquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar wel het aanrecht 'leeg geveegd' begrijp ik
Maak niet uit, Zoë gooit ook schaaltjes kapot dus niets aan de handquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar wel het aanrecht 'leeg geveegd' begrijp ik
Ik heb het niet meegekregen het gebeuren dat wordt weer tv kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:22 schreef Ebinas het volgende:
Ze wordt al iets rustiger.
Gelukkig heeft ze niet geduwd
Zoë heeft pas nog een kommetje kapot gegooidquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Stond er trouwens veel op het aanrecht???
Het zou zonde zijn als Mirthe hier een gele kaart voor zou krijgen, want Eunice is al maanden zo bezig tegen haar
De lunchbordjes ....?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Stond er trouwens veel op het aanrecht???
Het zou zonde zijn als Mirthe hier een gele kaart voor zou krijgen, want Eunice is al maanden zo bezig tegen haar
Ik ga ook maar even uit dat wat ze zegt, dat ze echt niet geduwd heeft.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen het gebeuren dat wordt weer tv kijken![]()
Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met Eunice en haar. Eunice zal wel in gesprek willen met haar denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |