Stukje sharia.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:33 schreef onlogisch het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)e-in-veenendaal.html
Dan ben je 43 jaar en sla je een meisje het ziekenhuis in
Wat een held ben je dan.
Ha ha. Dank je.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Feijenoord makker brother.
Deze trein komt uit Uitgeest.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:24 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen onderweg naar Rotterdam (sprinter naar Rotterdam Centraal)
uit uitquote:Op maandag 15 mei 2023 10:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Deze trein komt uit Uitgeest.
Daar krijg je ontwrichte schouders vanquote:Op maandag 15 mei 2023 12:26 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogisch hier een handig truukje voor in de sportschool!
[ twitter ]
Nu weet ik dan eindelijk de oorzaak.quote:
Wanneer heb jij voor het laatst de anus van Rebekka getoucheerd?quote:Op maandag 15 mei 2023 12:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Alleen bij @:onlogisch prikte de personal coach wel z'n pik in z'n poep.
Vanochtend heb ik onder de dekens nog heel even m'n middelvinger door haar bilnaad gehaald.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst de anus van Rebekka getoucheerd?
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik onder de dekens nog heel even m'n middelvinger door haar bilnaad gehaald.
Geroken eraan ook daarna.
Aan die middelvinger.
Pfff. Klote maat.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
Nog vier weken in het gips, tenzij ze deze week beslissen om te opereren. Flopshow.
Slim, een afscheidskus is een moment opname maar die vinger draag je de rest van de dag mee.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik onder de dekens nog heel even m'n middelvinger door haar bilnaad gehaald.
Geroken eraan ook daarna.
Aan die middelvinger.
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
Nog vier weken in het gips, tenzij ze deze week beslissen om te opereren. Flopshow.
Wat had je ook alweer?quote:Op maandag 15 mei 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
Bedankt maat, maar ik denk dat Sked het meer kan gebruiken op dit moment.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil mijn meest favoriete FA veel sterkte wensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |