Ik herken het helemaal wat je zegt! Ook bij jou zou het mooi zijn als de coöperatie het waardeert dat je een woning achterlaat waar een heel gezin in kan, In mijn geval waarderen ze dat dermate dat ik dan voorrang krijg als ik doorstroom naar een meer geschikte woning. Dat hebben ze zo opgezet in verband met de woningnood onder gezinnen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind t ook erg fijn en zorgeloos aanvoelen bij het huren dat als er (groot) onderhoud moet of iets stuk is, we of op de hoogte gehouden worden wat en wanneer , of 1 telefoontje naar de TD van de WBV.
Overigens blijft er genoeg voor ons zelf over qua schoonhouden en binnenwerk./tuin en zo.
Als ik over 2 jaar met pensioen ga hopen we onder de sociale huurgrens te zakken en door kunnen stromen naar een klein app waar we dan ook alleen kunnen blijven wonen als 1 van ons gaat hemelen.
We staan al vanaf 2006 weer ingeschreven dus dat moet geen probleem zijn verwachten we.
Tegen de tijd dat we het nieuwe financiële overzicht helder hebben wil ik een afspraak met de wbv makenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:46 schreef Visualthinker het volgende:
[..]
Ik herken het helemaal wat je zegt! Ook bij jou zou het mooi zijn als de coöperatie het waardeert dat je een woning achterlaat waar een heel gezin in kan, In mijn geval waarderen ze dat dermate dat ik dan voorrang krijg als ik doorstroom naar een meer geschikte woning. Dat hebben ze zo opgezet in verband met de woningnood onder gezinnen.
Ik huurde vroeger ook scheef, trok de buurt omhoog. Nu wonen er een paar tokkies die de keurige buurt omlaag trekken.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
De scheefhuurders onder ons: krijgen jullie niet elke keer een (veel te hoge) huurverhoging? Wij waren ook scheefhuurdersven we betaalden op den duur ontzettend veel voor een simpele woning.
Stomme niet kloppende definitiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Door de definitie van een millennial te kennen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Millennials
Wij waren ook 24. Volgend jaar 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:31 schreef Rene het volgende:
Deze millenial heeft een koophuis!
Zo’n 10 jaar alweer zie ik, was 24
Past bij jouquote:
Ja sowiesoquote:
Jaaaarenlang klein gewoond in het centrum van een prachtige oude stad. Dat was erg mooi en alles op loopafstand. Alleen had ik op een gegeven moment genoeg van altijd herrie, evenementen, ieder jaar weer veel meer te betalen voor je parkeervergunning, etc etcquote:Op maandag 15 mei 2023 18:27 schreef poenhunter het volgende:
Ik woon zoals velen dromen te wonen. Laat mij je geruststellen, het is saai. Het is vele malen leuker om enigszins klein te wonen in het centrum.
Maar nu altijd met de auto de deur uit, geen reet te doen in de omgeving. Ja ik heb een zeezicht en geen buren maar dat wordt snel heel erg saai. Fijn dat ik het kan meemaken maar het is eenmalig, nooit meer.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jaaaarenlang klein gewoond in het centrum van een prachtige oude stad. Dat was erg mooi en alles op loopafstand. Alleen had ik op een gegeven moment genoeg van altijd herrie, evenementen, ieder jaar weer veel meer te betalen voor je parkeervergunning, etc etc
Ik loop met de honden hier zo het bos in, vossenwelpen zien spelen, reeen vreten de rozenknoppen uit de tuin. Eekhoorns, Spechten, uilen. Ik hoef niet vermaakt te worden, als ik bv weer eens in Arnhem ben, is dat leuk om uit te eten, maar zou er voor geen goud willen wonen. Voor mijn werk reis ik weer, heel leuk om in allerlei plekken te zijn, maar ik vind de rust hier beterquote:Op maandag 15 mei 2023 19:41 schreef poenhunter het volgende:
[..]
Maar nu altijd met de auto de deur uit, geen reet te doen in de omgeving. Ja ik heb een zeezicht en geen buren maar dat wordt snel heel erg saai.
Ik heb hier ook van alles rondlopen maar ik mis de interactie met mensen enorm. Het centrum is ook niet alles, eerlijk is eerlijk, maar als ik de deur uitliep zat ik gelijk middenin het leven. Heerlijk was dat. Ik had in het centrum ook een tuintje en geen verkeer voor de deur, dat was niet gek. Maar ik wilde perse alle facetten van het leven ervaren, dat is ook gewoon fijn dat je alles uit je systeem werkt.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik loop met de honden hier zo het bos in, vossenwelpen zien spelen, reeen vreten de rozenknoppen uit de tuin. Eekhoorns, Spechten, uilen. Ik hoef niet vermaakt te worden, als ik bv weer eens in Arnhem ben, is dat leuk om uit te eten, maar zou er voor geen goud willen wonen. Voor mijn werk reis ik weer, heel leuk om in allerlei plekken te zijn, maar ik vind de rust hier beter
Hier idem. Stad was leuk als koppel zonder kinderen, blij dat we toen op een goede locatie woonden en niet in een woonwijk..quote:Op maandag 15 mei 2023 19:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jaaaarenlang klein gewoond in het centrum van een prachtige oude stad. Dat was erg mooi en alles op loopafstand. Alleen had ik op een gegeven moment genoeg van altijd herrie, evenementen, ieder jaar weer veel meer te betalen voor je parkeervergunning, etc etc
Ik voel dit ook zo hier.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik loop met de honden hier zo het bos in, vossenwelpen zien spelen, reeen vreten de rozenknoppen uit de tuin. Eekhoorns, Spechten, uilen. Ik hoef niet vermaakt te worden, als ik bv weer eens in Arnhem ben, is dat leuk om uit te eten, maar zou er voor geen goud willen wonen. Voor mijn werk reis ik weer, heel leuk om in allerlei plekken te zijn, maar ik vind de rust hier beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |