mooi van jef dat hij naar bern ging omdat hij alleen zit , zo kan het ookquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:13 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is bij Bern gaan zitten boven omdat hij alleen zat... dat vind ik wel tof... ze zitten lekker te kleppen samen...
Rupie en Ima zitten ook boven..
Ja ik vind het tof dat ze elkaar steunen..👍quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
mooi van jef dat hij naar bern ging omdat hij alleen zit , zo kan het ook
Die kans is groot aanwezig hi...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat er een paar indutten tijdens de film
Als ze om 10 uur naar bed gaan, wat ik wel verwacht, hebben ze best een aantal uur kunnen slapen. Kunnen ze aanschuiven bij het avondeten en daarna lekker filmpje loeren. Lijkt mij een prima scenario.quote:
Ja dat klinkt goed... niks mis mee...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ze om 10 uur naar bed gaan, wat ik wel verwacht, hebben ze best een aantal uur kunnen slapen. Kunnen ze aanschuiven bij het avondeten en daarna lekker filmpje loeren. Lijkt mij een prima scenario.
Damn! Ik las Ben & Jerryquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Bern & Jeffrey zijn echt leuk samen.
Jammer voor beide dat ze nu pas met elkaar praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |