Twee vrouwen met een uptempo achter elkaar zullen ze niet snel doen, dus ik gok dat Belgie wel eens als 25e aan de beurt kan komen. Gezien zijn populariteit bij de Eurojury sluit ik een Top 10 echt niet uitquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en die afsluiter gaat dus erg matig zijn, dus er moet wel iets leuks voor. Al zijn Israël en Noorwegen ook beschikbaar.
Ja, het is sowieso veel uptempo, dus er hoeft ook geen ballad weggemoffeld te worden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Twee vrouwen met een uptempo achter elkaar zullen ze niet snel doen, dus ik gok dat Belgie wel eens als 25e aan de beurt kan komen. Gezien zijn populariteit bij de Eurojury sluit ik een Top 10 echt niet uit
Die kunnen ze onmogelijk WEER startplek 2 geven toch, dat is dan de 3e keer in 4 jaarquote:
Omdat het loting is en daarna persco niet persco en daarna lotingquote:
Dat is echt een hele kluif zo aan het begin.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen ze onmogelijk WEER startplek 2 geven toch, dat is dan de 3e keer in 4 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |