Thuisbezorgd door het slaapkamerraam?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef valentijn101 het volgende:
Met 400 kg kun je volgens mij niet meer zelf uit bed komen of de boodschappen doen. Vraag me dan af wie haar te veel te eten blijft brengen?
Triest dat de omgeving de mensen met een beperking verwaarloost.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:50 schreef Toine51 het volgende:
Triest dat iemand zich zo verwaarloost..
Wassen in bed. En dat zal ze ook zelf niet kunnen gok ik. Dus dat moet een ander doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Thuisbezorgd door het slaapkamerraam?![]()
Maar uh, hoe wast iemand zich die blijkbaar niet door een deuropening kan, en dus ook niet naar de badkamer?Of gewoon niet?
Als ze haar eerst gewassen hadden had het zo'n 100 kilo gescheeldquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar uh, hoe wast iemand zich die blijkbaar niet door een deuropening kan, en dus ook niet naar de badkamer?Of gewoon niet?
Iemand met zo een gewicht moet elke dag gewassen worden of ze komen te sterven aan gigantische infecties tussen de huidplooien.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:11 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als ze haar eerst gewassen hadden had het zo'n 100 kilo gescheeld
Als je een bad neemt, dan heb je maar 2-3 liter water nodig. Als je überhaupt in de badkuip past.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elk nadeel hep ze voordeelquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je een bad neemt, dan heb je maar 2-3 liter water nodig. Als je überhaupt in de badkuip past.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:33 schreef Tengano het volgende:
Zo'n gewicht lijkt me enorm in de weg zitten als je dan gaat joggen.
Of een stukje zwemmen, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:20 schreef thedeedster het volgende:
Als je een bad neemt, dan heb je maar 2-3 liter water nodig. Als je überhaupt in de badkuip past.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
Eerder was dit gewoon een “kijk mij eens 14 kilo zijn afgevallen topic”.
Afijn, vraag me af in hoeverre de verzekering in zo’n geval betalen wil..
Ik had haar door de grond laten zakken, sorry maar voor dit soort mensen kan je toch geen medelijden hebben?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:37 schreef tong80 het volgende:
weigerde jarenlang medische hulp voor haar obesitas
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef valentijn101 het volgende:
Met 400 kg kun je volgens mij niet meer zelf uit bed komen of de boodschappen doen. Vraag me dan af wie haar te veel te eten blijft brengen?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Maar uh, hoe wast iemand zich die blijkbaar niet door een deuropening kan, en dus ook niet naar de badkamer? Of gewoon niet?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:19 schreef AchJa het volgende:
Dat zal me wel een spektakel geweest zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |