quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Maar uh, hoe wast iemand zich die blijkbaar niet door een deuropening kan, en dus ook niet naar de badkamer? Of gewoon niet?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:19 schreef AchJa het volgende:
Dat zal me wel een spektakel geweest zijn.
Dat is gewoon Jabba the Huttquote:
quote:...
Ben zelf van 106 naar 92 kilo afgevallen laatste half jaar. Voel me nog te zwaar. Kan me niks voorstellen bij 400 kilo.
Nuja.. die tweede probeert er wel wat aan te doen. Dat kan je enkel toejuichen!quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef Tengano het volgende:
En de fiets nemen lijkt me ook al niet praktisch![]()
[ afbeelding ]
Beter thuis maar een beetje trainen dan.
[ afbeelding ]
Wat een fat shaming weer. Zijn ze al gecanceld?quote:Er moesten dik 60 hulpverleners...
Als ze van de eerste verdieping naar beneden getakeld moest worden ligt dat ook niet voor de hand.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Thuisbezorgd door het slaapkamerraam?![]()
Maar uh, hoe wast iemand zich die blijkbaar niet door een deuropening kan, en dus ook niet naar de badkamer?Of gewoon niet?
Wij hebben een best wel groot bad (190*90) en daar gaat 242 liter water in.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je een bad neemt, dan heb je maar 2-3 liter water nodig. Als je überhaupt in de badkuip past.
Godver, die zijn zo groot dat ze elk een eigen postcode hebben 😱quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Precies, wie houdt nou niet van lekkere love handles
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij vrij evident, de OP lezende…quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef valentijn101 het volgende:
Met 400 kg kun je volgens mij niet meer zelf uit bed komen of de boodschappen doen.
Misschien moet het eens strafbaar worden om iemand vet te blijven mesten zodra die meer dan x kilo weegt. Zodat mensen verplicht eerder hulp moeten vragen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze van de eerste verdieping naar beneden getakeld moest worden ligt dat ook niet voor de hand.
Dan blijft de vraag dus: wie voedert haar?
Ik kan mij een nieuwsbericht herinneren van een andere Amerikaan die letterlijk vergroeid met zijn bank was. Gewoon niet dus.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Thuisbezorgd door het slaapkamerraam?![]()
Maar uh, hoe wast iemand zich die blijkbaar niet door een deuropening kan, en dus ook niet naar de badkamer?Of gewoon niet?
Zolang iemand zelf kan bewegen zou je ze idd geen eten moeten brengen, als ze niet zelf meer kunnen bewegen door overgewicht alleen het minimum, dan vallen ze wel weer af, want een lichaam van 200 kilo kan niet op gewicht blijven van 2.000 calorieën, dan val je af.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien moet het eens strafbaar worden om iemand vet te blijven mesten zodra die meer dan x kilo weegt. Zodat mensen verplicht eerder hulp moeten vragen.
Lijkt mij een betere ontwikkeling dan obese mensen die eisen dat ze in het vliegtuig gratis extra stoelen krijgen (ik verzin het niet…).
Het blijkt dat trucjes als maagband en maagverkleining in het begin goed werken, maar daarna gaat je lichaam de voedingsstoffen efficienter uit je eten halen, zodat het effect weer deels teniet wordt gedaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:17 schreef Jahr00n het volgende:
Laat dan een maagbandje zetten als je geen maat kan houden jemig wat een kanon moet dat zijn geweest.
Er is meestal gewoon sprake van vrij ernstige psychische problematiek die niet opgelost is waardoor ze hun maag oprekken en weer steeds meer gaan eten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:51 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het blijkt dat trucjes als maagband en maagverkleining in het begin goed werken, maar daarna gaat je lichaam de voedingsstoffen efficienter uit je eten halen, zodat het effect weer deels teniet wordt gedaan.
Jezusquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:19 schreef AchJa het volgende:
Dat zal me wel een spektakel geweest zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |