Heb je de streams aan?quote:
ik zei net tegen hem dat ik hem niet gezien had..quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je de streams aan?
Bern was net nog in gesprek met Sas
Dat zou dan in 1 van de slaapkamers moeten zijn, maar zie hem niet in de loods keuken of tuin.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit misschien ergens waar ze nu niet filmen..
quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:13 schreef Monique___ het volgende:
mirthe is gediskwalificeerd tijdens de yoga 5 seconden haar ogen dicht gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Eunice doet niet meequote:Op donderdag 11 mei 2023 11:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Dat kost Eunie Ī75 , ze had moeten opletten
Beetje duizelig alleenquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:16 schreef Monique___ het volgende:
mirthe: als ik op de wc zit had ik ook dit kunnen doen (ogen dicht) ben helemaal niet moe. heb nog veel energie
quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:19 schreef Monique___ het volgende:
erik hoopt ook dat het niet klopt en ze het rectificeren
Is ook echt niet handig ditquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:19 schreef ledn81 het volgende:
Dit gifje is 7 seconden.. en daarna heeft ze zeker nog 10 seconden haar ogen dicht gehad.[ afbeelding ]
Hoezo niet, ze nu toch gediskwalificeerd dus dat is haar straf.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:19 schreef Monique___ het volgende:
zowie: ze zullen je niet gelijk straffen , ze willen ook dat we geld winnen he
Thanks.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee de manager kreeg opeens een mailtje van achter
ja af is afquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoezo niet, ze nu toch gediskwalificeerd dus dat is haar straf.
Janet zei watquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:21 schreef Monique___ het volgende:
en daar is bern.. die zegt niet geslapen te hebben
is ze nu al geweeest?quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:24 schreef greysbones het volgende:
Eunice mag naar achter
Oproep batterij wissel
quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Eunice gaat nu ook gelijk geen yoga meer doen, als het zo moet...
Nee alleen batterij wissel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is ze nu al geweeest?
eunice: we gaan stoppen met de yogalessen als het zo moet
Was echt een wissel maar denk dat ze gelijk antwoord kreeg bij de batterijen, ze zegt ook "als het zo moet"quote:
Dat denk je....ze verzint wel iets anders..quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:26 schreef Monique___ het volgende:
graag
hebben we die stream weer vrij voor andere mensen![]()
Goede tipquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
jeff tegen zowie: jij moet je niet bemoeien met die discussie klaar..
Yeahquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:26 schreef Monique___ het volgende:
graag
hebben we die stream weer vrij voor andere mensen![]()
Dat hoop ik inderdaad....quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk je....ze verzint wel iets anders..
quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:26 schreef ledn81 het volgende:
Eunice : "Serieus als het zo moet...."
nou nou nou ga je dan naar huis?
quote:
ach wat is het verschil.......quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:29 schreef Monique___ het volgende:
marcia: soms val ik in slaap tijdens kijken van een film en zie ik opeens de aftiteling en heb ik een uur geslapen
Ze weten dat ze maar 5 seconden de ogen dicht mogenquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:30 schreef Juud79 het volgende:
Wel beetje flauw dit hoor. Dan mogen ze bijv ook niet bidden voor het eten met ogen dicht?
Ik mag Mirthe niet, maar dit is echt wel stom en vergezocht.
Ja, eerst hooguit 6, toen helemaal niet, toen weer maximaal 1 te veel, toen weer 10, of toch maar 8.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, eerst hooguit 6, toen helemaal niet, toen weer maximaal 1 te veel, toen weer 10, of toch maar 8.
Dicht is dicht, 36 is wel erg ruim
Het is inderdaad ver over de 5 secondenquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, eerst hooguit 6, toen helemaal niet, toen weer maximaal 1 te veel, toen weer 10, of toch maar 8.
Dicht is dicht, 36 is wel erg ruim
Ook omdat er gewoon gesproken werd, het was niet alsof ze wegdommelde.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:30 schreef Juud79 het volgende:
Wel beetje flauw dit hoor. Dan mogen ze bijv ook niet bidden voor het eten met ogen dicht?
Ik mag Mirthe niet, maar dit is echt wel stom en vergezocht.
Ze weten dondersgoed dat het niet langer dan 5 seconden mag, Babette heeft zelfs haar ogen opengehouden tijdens het uitspoelen van haar haren onder de douche..... en Eunice voelt zich weer eens boven de wet verheven....quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze weten dat ze maar 5 seconden de ogen dicht mogen
Als er iemand met ogen dicht wil bidden hadden ze hierover bij de FEBO een gesprekje kunnen aanvragen
Dan snap ik niet dat Rupert dat gisteren niet heeft gekregen die had veel langer zijn ogen dicht. Ze filmde hem zelfs van de zijkant zodat je het goed kon zien dat ze dicht warenquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:13 schreef Monique___ het volgende:
mirthe is gediskwalificeerd tijdens de yoga 5 seconden haar ogen dicht gehad![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet niet of toen die mail met antwoord al was gestuurd?quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat Rupert dat gisteren niet heeft gekregen die had veel langer zijn ogen dicht. Ze filmde hem zelfs van de zijkant zodat je het goed kon zien dat ze dicht waren
Ik vond ze niet dicht toenquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat Rupert dat gisteren niet heeft gekregen die had veel langer zijn ogen dicht. Ze filmde hem zelfs van de zijkant zodat je het goed kon zien dat ze dicht waren
En mirthe had ook nee kunnen zeggenquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:30 schreef pingu66 het volgende:
Haha de yoga lessen belangrijker vinden dan een verdienopdracht.
Eunice had ook geen yogales kunnen geven voor een keertje. Dit was Vragen om problemen.
Gisteren praatte ze andersquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:39 schreef pingu66 het volgende:
Janet ook lekker hypocriet.....niemand kleding meer uitlenen aan Janet.
Ze zijn ook weer aan het zeuren om te zeuren zegquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
maar ze gaat niet handhaven
als bv een erik komt en denkt lekker een glaasje melk dan gaat ze niet handhaven...
toevallig dat ze 2x erik als voorbeeld noemt
het is niet mijn geld,
john de mol betaald
die stream even aangezetquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
Janet die tegen JW dit te zeuren over mentaliteit
Jw die geen reet doet![]()
Nee Zoë geniet ervan om op Zalando te neuzen...... dag en nacht als het aan haar ligt, en gelijk kijken en bemoeien met wat iedereen uitzoektquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:44 schreef danaqui het volgende:
Ik hoop zo dat die stelling van 500 doorgaat dan zit Zoë echt hele dagen boven sjago te zijn
Patatje oorlogquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:45 schreef Monique___ het volgende:
het woord oorlog mag niet meer.. door de oorlog in rustland zegt zowie
Ze mogen in een keer niet veel meer sinds een paar dagen zeg.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:45 schreef Monique___ het volgende:
het woord oorlog mag niet meer.. door de oorlog in rustland zegt zowie
flinke vinger tik gehad..quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen in een keer niet veel meer sinds een paar dagen zeg.
dat mogen ze wel zeggen (ik lach me verloren om de woorden die ze nu verzinnenquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:45 schreef Monique___ het volgende:
jeff: welke brandnetelneuker heeft dat nou weer bedacht
Het gaat nog netjes worden daar.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
flinke vinger tik gehad..
patatje oorlog en iets met een spel met oorlog
mwoah het zal wel een weekje duren en dan sluipt het er toch weer in (of ze moeten met gele kaarten gaan strooien)quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:45 schreef Monique___ het volgende:
rupert: brandnetelneuker mag je dat wel zeggen nog
jeff: fuck de brandnetelneuker
Slaat helemaal nergens op. Alsof dat in september allemaal nog mocht...Beetje mosterd (bijna) na de maaltijd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen in een keer niet veel meer sinds een paar dagen zeg.
Hebben mensen niet geprobeerd dit verandert te krijgen in patatje feest?quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebben mensen niet geprobeerd dit verandert te krijgen in patatje feest?
Staat me iets van bij dat mensen dit een paar jaar geleden wilde.
Gelukkig kom ik niet in een patatzaak.quote:
Zei ze een half uur geleden ook alquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:54 schreef Monique___ het volgende:
ah nu zegt ze:(mirthe) ik dacht op eens oh shit.. ik liep al naar zowie om te vragen of ze me konden matsen!!
(vanwege het einde..)
want het was net gebeurd maar toen was het al gebeurd
de hele tijd mijn ogen open gehouden..
quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:55 schreef Monique___ het volgende:
voor eunice is dit een laatste druppel![]()
![]()
![]()
maar ik zie meer druppels nu
quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:55 schreef freaky40 het volgende:
Eunice uitgekaffert door de Febo. 'Hou je aan de regels schaap!'
Eunice maakt nog ff tvquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:56 schreef Monique___ het volgende:
peptalk van jw lijkt niet zo te helpen nog
Dat is RLS eigenquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:56 schreef Silves het volgende:
Wat is dat toch daar, het blijven herhalen van woorden die ze net hebben gezegd..
Ajbquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zoe zei gisteren nog dat ze zuinig met hun zenders moeten doen, smijten ze er zelf mee (batterij in de dit geval)
Het is net een uur geleden. Logisch dat ze er van baalt. Het zou erger zijn als het haar niks interesseerde.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
JW zegt net, Mirthe is dit zo vergeten.
Nou JW, dit horen we volgende week nog. Ze is nu nog bezig
maar ze baalt er wellicht net zo van over een paar uur..quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Het is net een uur geleden. Logisch dat ze er van baalt. Het zou erger zijn als het haar niks interesseerde.
Ze wist de regels en niet, ja maar ik was alleen maar. En ze zei zelf van te voren ik ga geen yoga doen, maar dan toch doen. Geen medelijden mee. Ze is af en weer doorquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Het is net een uur geleden. Logisch dat ze er van baalt. Het zou erger zijn als het haar niks interesseerde.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze maar de film kan kijken naar 12 uur ff te willen slapen..quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:04 schreef Monique___ het volgende:
mirthe gaat niet slapen 'want ik ben echt niet moe hoor'
nee dat komt door de zonnegroet.. blijf je vanzelf nog 50 uur wakker van
Ze baalt, waar is het probleem. Ik zou ook balen en dat ook uiten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:05 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe weer het hele verhaal tegen Erik die haar knuffelt en zegt: foutje bedankt!
Mirthe wéér dat het MAAR 75 euro is........ laat iemand eens zeggen dat die wel een dag eten is (15 kratjes bier)
Dat ze er langer mee moeten doen is ook vaker gezegdquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:07 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vindt het niet zo erg als het 300 euro gaat worden hoor, dat heeft ze vaker gehad en dan moet ze wat slimmer inkopen.........
Zoë heeft dus weer half geluisterd (of niet) toen ze zeiden dat ze er langer mee moeten doen.... slimpie
Dat ze ondertussen al 500 x (niet overdrevenquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze baalt, waar is het probleem. Ik zou ook balen en dat ook uiten.
Erik mag Mirthe niet even opbeuren?quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
Rare meneer Erik komt nu bij Zoë en Mirthe staan en zegt wat.
Ja na heel veel excuses baalt ze, dat zal ik zeker niet ontkennen.. het gaat om het gezegde dat het 'maar' 75 euro is.. in de loods een behoorlijk bedragquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze baalt, waar is het probleem. Ik zou ook balen en dat ook uiten.
Is per persoon verschillend hoe je ermee omgaat. Vergeet ook niet, dat ze al een complete dag en een nacht wakker is. Ik zou ook niet helemaal scherp zijn. Jij?quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat ze ondertussen al 500 x (niet overdreven) haar verhaal doet..
Oh was hij dat aan het doen. Natuurlijk mag dat, Erik mag alles daar.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik mag Mirthe niet even opbeuren?
maar ze kan nog niet slapen want ze is heulemaal niet moe..quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:08 schreef Ebinas het volgende:
Advies van Jeff om nu te gaan slapen en er vannacht te zijn voor degene die door moeten.
Zit ook wat in, zegt ze
Ze zeurt.. dat is wat anders dan scherp zijn i.m.o dan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is per persoon verschillend hoe je ermee omgaat. Vergeet ook niet, dat ze al een complete dag en een nacht wakker is. Ik zou ook niet helemaal scherp zijn. Jij?
Straks even rustig gaan zitten, zal ze vast inkakkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar ze kan nog niet slapen want ze is heulemaal niet moe..
door de zonnegroet..
die gaf energie
Ja dat waren die 36 sec rustquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar ze kan nog niet slapen want ze is heulemaal niet moe..
door de zonnegroet..
die gaf energie
Dat laatste is natuurlijk weer sarcastisch, waarmee je iets aan wilt geven. Hij wil haar gewoon even ondersteunen, van kom op meid, kan gebeuren. Jeff beurde Mirthe zelfs even op. Kom op kan gebeuren en weer door.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh was hij dat aan het doen. Natuurlijk mag dat, Erik mag alles daar.
Ze zei ook nog "daaaag" toen ze hem in de wasbak zette.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
Mirthe heeft snel haar glas omgespoeld....
A okay, het is zeuren. Ja dat kanquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze zeurt.. dat is wat anders dan scherp zijn i.m.o dan.
Maar dat mag niet meer he, want ze doet niet meer mee en melk is alleen voor de mensen die wakker moeten blijven.quote:
ik denk het wel , hoor het ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zei ook nog "daaaag" toen ze hem in de wasbak zette.
Zou het daarom zijn ?
Jappie hoeft niet wakker te blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:14 schreef chufi het volgende:
Is Jappie ook al af? Want die lag net toch gewoon in de slaapkamer op bed, lekker wat te drinken... En @:Febo je mocht alleen op de slaapkamer komen om wat te halen of je om te kleden... of heb ik iets gemist?!
Ja het druipt eraf gelukkig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk weer sarcastisch, waarmee je iets aan wilt geven. Hij wil haar gewoon even ondersteunen, van kom op meid, kan gebeuren. Jeff beurde Mirthe zelfs even op. Kom op kan gebeuren en weer door.
Ah vandaar .. op een of andere manier was dat in mn hoofd geslopen ..quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie hoeft niet wakker te blijven
Alleen degene die 48 uur wakker moeten blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:14 schreef chufi het volgende:
Is Jappie ook al af? Want die lag net toch gewoon in de slaapkamer op bed, lekker wat te drinken... En @:Febo je mocht alleen op de slaapkamer komen om wat te halen of je om te kleden... of heb ik iets gemist?!
Als jij je er fijn bij voelt, gewoon doen. Ik zou trouwens geen 48 uur wakker kunnen blijven. Ik vind het al heel knapquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja het druipt eraf gelukkig.
Sarcasme mag toch nog wel, dacht alleen het gemene niet meer.
Ik dacht vooral dat het hakken op een andermans post niet meer mochtquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja het druipt eraf gelukkig.
Sarcasme mag toch nog wel, dacht alleen het gemene niet meer.
hoop van nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
Maarre gaat Eunice nu wakker blijven want ik vindt het haar schuld want zij heeft mirthe erin geluisd en mirthe kan slecht nee zeggen.
Eigenlijk niet, ik doe het liever anders maar te korte teentjes ook hier.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als jij je er fijn bij voelt, gewoon doen. Ik zou trouwens geen 48 uur wakker kunnen blijven. Ik vind het al heel knap
Ook, en wat ging het snel. Wat wel duidelijk is dan voor mij, net als de feedback.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht vooral dat het hakken op een andermans post niet meer mocht
Vind het ook niet mooiquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
getver ziet toch niet uit die nepdingen bij wendie ook
Ik ook niet en ik kan mij ook heel goed voorstellen dat er vreselijk van baalt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is per persoon verschillend hoe je ermee omgaat. Vergeet ook niet, dat ze al een complete dag en een nacht wakker is. Ik zou ook niet helemaal scherp zijn. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |