na het luisteren van hun podcast vandaag ben ik wel gerustgesteld! Ze nemen de kritiek ter harte en ze klinken realistisch wat betreft hun eigen optreden gisteravond !quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik weet niet wie 'ze' zijn, maar SBS heeft aangegeven tevreden te zijn als het boven de 400.000 is. Ik vind 611.000 echt veel voor een programma dat duidelijk niet voor iedereen is, op een warme dag, tegenover Kopen zonder kijken en Bed & Breakfast.
Vanavond is het spannend voor ze, maar ik ga er vanuit dat het wel een stukje naar beneden gaat.
Verwacht boekengelul.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:38 schreef Abrikozentaart het volgende:
Schoonmoeder van Suzanne Schulting is te gast vanavond
Heleen van Royen, aha.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:38 schreef Abrikozentaart het volgende:
Schoonmoeder van Suzanne Schulting is te gast vanavond
Was zijn voorwaarde om deze show te doenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:49 schreef RipCity het volgende:
Hoezo krijgt Marcel elke dag de ruimte om z’n boekje te promoten
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze vandaaginside hadden omgebouwdquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:33 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi overzichtje van bovenaf op de studio's
Waar ze nu zitten, was eerst de studio van RTL7 darts enzo?
Die zat volgens mij ook meteen aan Voetbal Inside
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:49 schreef RipCity het volgende:
Hoezo krijgt Marcel elke dag de ruimte om z’n boekje te promoten
Zelfde gebouw, andere studioquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:33 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi overzichtje van bovenaf op de studio's
Waar ze nu zitten, was eerst de studio van RTL7 darts enzo?
Die zat volgens mij ook meteen aan Voetbal Inside
Leuk toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat een enorm onsamenhangend publiek zit er trouwens.
Van sbs shownieuws- tot vi- tot media insidepubliek
‘Die kutstukjes van jou komen me je neus uit’.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:41 schreef RipCity het volgende:
Angela de jong is totaal geen fan:
Het reclameblok kon me voor het eerst niet lang genoeg duren, maar was zo voorbij bij Marcel & Gijs
https://www.ad.nl/show/he(...)el-en-gijs~a3643c5b/
De tweede aflevering van de nieuwe SBS6-talkshow Marcel & Gijs heeft minder kijkers getrokken. Naar Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman keken 391.000 mensen, 220.000 minder dan maandag. Dat meldt Stichting KijkOnderzoek.quote:
Natuurlijk, al kijken sommigen alsof ze er liever niet zitten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 04:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Leuk toch?
Mensen die het een kans geven, mensen die al vertrouwd met ze zijn.
geen bronvermeldngquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De tweede aflevering van de nieuwe SBS6-talkshow Marcel & Gijs heeft minder kijkers getrokken. Naar Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman keken 391.000 mensen, 220.000 minder dan maandag. Dat meldt Stichting KijkOnderzoek.
Van Roosmalen en Groenteman, de zomervervangers van de kijkcijferhit Vandaag Inside, hadden zelf al rekening gehouden dat er flink wat mensen niet meer zouden kijken. Dinsdag zeiden ze in hun podcast Weer een dag blij te zijn met de 611.000 kijkers voor de eerste aflevering, maar ook dat ze het fijn vonden dat "de helft" weer zou afhaken. "Dus dan zitten we precies waar we willen, lekker in de marge, lekker in die kookpot te roeren. En dan zonder dat iemand het doorheeft hele mooie programma's maken", aldus Van Roosmalen.
Op primetime had NPO 1 dinsdag de beste cijfers. Keuringsdienst van Waarde en De Rijdende Rechter trokken achtereenvolgend 835.000 en 968.000 kijkers. Op RTL 4 was De Moeite Waard goed voor 600.000 kijkers en RTL 5 was de derde zender met Zeeman Confronteert Stalkers (564.000 kijkers).
Op de late avond scoorde Jinek op RTL 4 voor de tweede dag rij boven de 700.000 kijkers. De talkshow lijkt daarmee te profiteren van het wegvallen van Vandaag Inside. Naar Op1 op NPO 1 keken 580.000 mensen.
Ik vond Heleen heel vervelend met dat geneuzel over die borstinplantaten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:04 schreef Raw85 het volgende:
Gaat vanavond met ome Jort wel weer goed komen, denk ik. Heleen van Royen vind ik geen hele boeiende gast, vervelende stem en komt (misschien mede daardoor) altijd ladderzat over
Als het aan mods zoals Plomzakker ligt aanstonds.quote:
quote:
Dat was van korte duurquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:55 schreef tong80 het volgende:
Ik haak af. Niet leuk om rechts extremisten 5 minuten aan het woord te horen. Na één snedige opmerking van Marcel mogen ze weer 5 minuten ratelen. De doos ook. Gijs reageert op niks. Het is niet leuk niet satirisch. Wim T. Schippers was briljant amateuristisch. Dit is TV onwaardig amateurisme. Het heeft niks met humor te maken niks met persiflage of weet ik veel wat. Ze laten zich overschreeuwen door een rechts extremist.
Het is echt niet leuk.quote:
T'is niet dat ze dom zijn, en ik vermoed dat ze het prima kunnen, alleen houden ze het zelf liever luchtig.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Zo inhoudelijk past niet bij Marcel en Gijs.
Het is te geforceerd. Gijs is echt een dooie lul Marcel speelt het.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
T'is niet dat ze dom zijn, en ik vermoed dat ze het prima kunnen, alleen houden ze het zelf liever luchtig.
Ik gok op een vet aangezette versie van hoe hij in de kern al is.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is te geforceerd. Gijs is echt een dooie lul Marcel speelt het.
Ze kunnen er beter zelf over praten dan dat ze ander erover aan het woord laten denk ik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
T'is niet dat ze dom zijn, en ik vermoed dat ze het prima kunnen, alleen houden ze het zelf liever luchtig.
Hij is echt leuk, en schrijft geweldig. De mooie ironie spat uit z'n boeken. Maar dit is over de top. Zeg maar de tong80 als-ie dronken is. Dan gaat Tong te veel in zichzelf geloven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:09 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik gok op een vet aangezette versie van hoe hij in de kern al is.
Zondag ook al bij 1 tegen 100quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:14 schreef NoCigar het volgende:
De vaste gast van De slimste mens zit hier ook.
Klopt. Die stelt zelden teleur. Had hetzelfde gevoel bij Media Inside.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:27 schreef tompsv18 het volgende:
De podcast in de ochtend is over het algemeen toch een stuk beter dan deze show.
Kost een bak geld maar er kunnen blijkbaar niet wat redacteuren aangesteld worden. Of zitten die mediameiden die het met marcel doen er ook?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:33 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik heb zelden iets gezien waar zo weinig idee achter zat.. De 1e aflevering was dat aandoenlijk, maar vond het een tikkeltje genant vanfaag
Ik vind alles wel wisselend, sommige stukken zijn oersaai, maar bijna altijd moet ik wel een keertje hardop grinniken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Die stelt zelden teleur. Had hetzelfde gevoel bij Media Inside.
Het trieste feit. Dit soort figuren komen altijd terug.quote:
Die verzand ook wel eens in te lang kakelen over hetzelfde. Uitzondering hierop vind ik wel het reclame maken wat ze doen, daar blijf ik om lachen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:27 schreef tompsv18 het volgende:
De podcast in de ochtend is over het algemeen toch een stuk beter dan deze show.
@Plompzakkerquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het aan mods zoals Plomzakker ligt aanstonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |