na het luisteren van hun podcast vandaag ben ik wel gerustgesteld! Ze nemen de kritiek ter harte en ze klinken realistisch wat betreft hun eigen optreden gisteravond !quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik weet niet wie 'ze' zijn, maar SBS heeft aangegeven tevreden te zijn als het boven de 400.000 is. Ik vind 611.000 echt veel voor een programma dat duidelijk niet voor iedereen is, op een warme dag, tegenover Kopen zonder kijken en Bed & Breakfast.
Vanavond is het spannend voor ze, maar ik ga er vanuit dat het wel een stukje naar beneden gaat.
Verwacht boekengelul.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:38 schreef Abrikozentaart het volgende:
Schoonmoeder van Suzanne Schulting is te gast vanavond
Heleen van Royen, aha.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:38 schreef Abrikozentaart het volgende:
Schoonmoeder van Suzanne Schulting is te gast vanavond
Was zijn voorwaarde om deze show te doenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:49 schreef RipCity het volgende:
Hoezo krijgt Marcel elke dag de ruimte om z’n boekje te promoten
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze vandaaginside hadden omgebouwdquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:33 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi overzichtje van bovenaf op de studio's
Waar ze nu zitten, was eerst de studio van RTL7 darts enzo?
Die zat volgens mij ook meteen aan Voetbal Inside
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:49 schreef RipCity het volgende:
Hoezo krijgt Marcel elke dag de ruimte om z’n boekje te promoten
Zelfde gebouw, andere studioquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:33 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi overzichtje van bovenaf op de studio's
Waar ze nu zitten, was eerst de studio van RTL7 darts enzo?
Die zat volgens mij ook meteen aan Voetbal Inside
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |