Ik vond Heleen heel vervelend met dat geneuzel over die borstinplantaten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:04 schreef Raw85 het volgende:
Gaat vanavond met ome Jort wel weer goed komen, denk ik. Heleen van Royen vind ik geen hele boeiende gast, vervelende stem en komt (misschien mede daardoor) altijd ladderzat over
Als het aan mods zoals Plomzakker ligt aanstonds.quote:
quote:
Dat was van korte duurquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:55 schreef tong80 het volgende:
Ik haak af. Niet leuk om rechts extremisten 5 minuten aan het woord te horen. Na één snedige opmerking van Marcel mogen ze weer 5 minuten ratelen. De doos ook. Gijs reageert op niks. Het is niet leuk niet satirisch. Wim T. Schippers was briljant amateuristisch. Dit is TV onwaardig amateurisme. Het heeft niks met humor te maken niks met persiflage of weet ik veel wat. Ze laten zich overschreeuwen door een rechts extremist.
Het is echt niet leuk.quote:
T'is niet dat ze dom zijn, en ik vermoed dat ze het prima kunnen, alleen houden ze het zelf liever luchtig.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Zo inhoudelijk past niet bij Marcel en Gijs.
Het is te geforceerd. Gijs is echt een dooie lul Marcel speelt het.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
T'is niet dat ze dom zijn, en ik vermoed dat ze het prima kunnen, alleen houden ze het zelf liever luchtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |