Goedemorgenquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:28 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
heerlijk geslapen..
slapen is zooo fijn..
![]()
![]()
![]()
Beetje warrig vaak..quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:30 schreef Rhosyn het volgende:
Bern en Mirthe geheugenspel aan het doen.
Mirthe beweert dat ze niks kan onthouden.
Zo te zien valt dat best wel mee.
Ik vind het lastig om naar Mirthe te luisteren. Ze zegt na elke 2 woorden "nee, wacht" en mompelt vaak maar wat
oeps sorry had niet in de gaten , nee hoor tt is goed zo , thxquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
Cinsan, jij opent toch niet maar als je een andere TT wil moet je het zeggen hoor...
Wat een zeikstengel is dat ook hé...quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
Tiano zeuren tegen Babs dat ze hem niet aankijkt...
quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
oeps sorry had niet in de gaten , nee hoor tt is goed zo , thx
Goedemorgen Fritsie. Mooie binnenkomer.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja steek nu maar eens die pingpong-batjes in de fik, wordt helemaal kriegel van dat ge-
ping
pong
ping
pong
ping
pong![]()
Goedemorgen Cos
Ik had die Marciano allang 'n tik met zo'n batje gegeven en gezegd: ga slapen of je haar aandrukkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie. Mooie binnenkomer.![]()
9-6.
Dan is het maar fijn dat ze geen honkbal spelen denk ik maar.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had die Marciano allang 'n tik met zo'n batje gegeven en gezegd: ga slapen of je haar aandrukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |