Goedemorgenquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:28 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
heerlijk geslapen..
slapen is zooo fijn..
![]()
![]()
![]()
Beetje warrig vaak..quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:30 schreef Rhosyn het volgende:
Bern en Mirthe geheugenspel aan het doen.
Mirthe beweert dat ze niks kan onthouden.
Zo te zien valt dat best wel mee.
Ik vind het lastig om naar Mirthe te luisteren. Ze zegt na elke 2 woorden "nee, wacht" en mompelt vaak maar wat
oeps sorry had niet in de gaten , nee hoor tt is goed zo , thxquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
Cinsan, jij opent toch niet maar als je een andere TT wil moet je het zeggen hoor...
Wat een zeikstengel is dat ook hé...quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
Tiano zeuren tegen Babs dat ze hem niet aankijkt...
quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
oeps sorry had niet in de gaten , nee hoor tt is goed zo , thx
Goedemorgen Fritsie. Mooie binnenkomer.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja steek nu maar eens die pingpong-batjes in de fik, wordt helemaal kriegel van dat ge-
ping
pong
ping
pong
ping
pong![]()
Goedemorgen Cos
Ik had die Marciano allang 'n tik met zo'n batje gegeven en gezegd: ga slapen of je haar aandrukkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie. Mooie binnenkomer.![]()
9-6.
Dan is het maar fijn dat ze geen honkbal spelen denk ik maar.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had die Marciano allang 'n tik met zo'n batje gegeven en gezegd: ga slapen of je haar aandrukken
die flipt wel vanavond als de stelling over 500 euro pp doorgaatquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:00 schreef Silves het volgende:
Ik help mee supporten zegt Erik..Ja zegt Ice , het is 7.45, dit is je normale doen van de dag..ja die was ff raak
Ja hoor absoluut... ik had het niet gedacht hoor, ik dacht dat Rupie als 1ste zou sneuvelen.quote:
Kan nog steedsquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hoor absoluut... ik had het niet gedacht hoor, ik dacht dat Rupie als 1ste zou sneuvelen.
Was hij gisterenavond niet aant flippen dan...quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
die flipt wel vanavond als de stelling over 500 euro pp doorgaat
nee wel zeuren met jw eroverquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was hij gisterenavond niet aant flippen dan...
Er komt er nog eeeeeentjeeeeequote:
Nee helemaal niet. Hij was het er niet mee eens en had wat discussie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was hij gisterenavond niet aant flippen dan...
Nou netjes dan...quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Hij was het er niet mee eens en had wat discussie.
Ik geloof er geen bal van.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:43 schreef Sestra666 het volgende:
ik las op fbdat wendy en jappie lagen te wippen?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:10 schreef engine het volgende:
Ik heb Erik maar één keer zien "flippen" en dat was met die middelvinger![]()
Heftiger wordt het niet denk ik.
ik stem voor alles wat niet eunice isquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:12 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet niet wat ik liever hoor het ping pong geluid of het gitaarspel van Ima...
Ik vond hem wel heel direct tegen Moirama. Hij vond dat ze van die 300 euro een pruik had moeten kopen en geen kleding en dat hij op rood ging staan want hij vond het onzin. En toen Moirama vroeg of hij nog geld over had van die 300 euro zei Erik dat zij van hem geen geld kreeg.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Hij was het er niet mee eens en had wat discussie.
Dat toontje ook...🤐quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat een zeikstengel is dat ook hé...
Ja klopt hij was direct en duidelijk. Moraima was ook aan het bedelen ondertussen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vond hem wel heel direct tegen Moirama. Hij vond dat ze van die 300 euro een pruik had moeten kopen en geen kleding en dat hij op rood ging staan want hij vond het onzin. En toen Moirama vroeg of hij nog geld over had van die 300 euro zei Erik dat zij van hem geen geld kreeg.
Dacht dat ze overdag niet mochten slapen?quote:
Kogelstoten/koppen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het maar fijn dat ze geen honkbal spelen denk ik maar.
morrie is ook van hebben , hebbenquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt hij was direct en duidelijk. Moraima was ook aan het bedelen ondertussen.
Ja, was gisteren in de uitzending te zien evenals JW en Eunicequote:Op donderdag 11 mei 2023 07:43 schreef Sestra666 het volgende:
ik las op fbdat wendy en jappie lagen te wippen?
Neuh. Vooral op zichzelf gericht. Wat hij wil. Wat hij vind. Wat hij zou kunnen doen. En "vergeet" die ander.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:28 schreef pingu66 het volgende:
Bern en Erik aan het biljarten Erik maakt een paar punten. Wil aan de volgende beginnen zegt Bern,jij was wit toch?
Oja zegt Erik moet nog wakker worden.
Gisteren bij Moirama deed hij dat ook al.Moirama : geel is mijn bal,Erik.
( Stiekeme valsspeler???) = Aanname ✓
Oh echt? Neuken met een klein aapje. Die Wendyquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was gisteren in de uitzending te zien evenals JW en Eunice
En een slechte verliezer.Ik zag het ook al.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Neuh. Vooral op zichzelf gericht. Wat hij wil. Wat hij vind. Wat hij zou kunnen doen. En "vergeet" die ander.
en altijd laatste woord willen hebben , en blijven drammen dat hij gelijk heeft al is dat juist nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een slechte verliezer.Ik zag het ook al.
Ik denk dat ze nu een uitzondering maken omdat ze de hele nacht op is geweest om Babette te steunen, van de week zag ik ook mensen in bed dus is weer een beetje vervaagt geloof ik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ze overdag niet mochten slapen?
Ooh dus toch waar, ik neem alles van FB met een korreltje zout... nah lekker dan...quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was gisteren in de uitzending te zien evenals JW en Eunice
niet te geloven dat myrthe weer naar de pijpen danst van dat aandachtsorgelquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:45 schreef pingu66 het volgende:
Eunice claimt kamer 4 weer voor haar yoga met onderdaan Mirthe,terwijl Bern en Mirthe wilde draaien. Mirthe geeft toe en zegt tegen Bern dat er eerst Yoga is. 🙈
Ik had gehoopt dat door deze gezamenlijke opdracht hij een beetje aansluiting zou vinden bij anderen .. maar niks dusquote:Op donderdag 11 mei 2023 05:55 schreef Frummelie het volgende:
Bern lijkt echt een beetje verloren als hij zonder Sasha is.. sluit zich ook niet aan bij de rest... maar misschien vindt hij het ook wel prima zo en is hij een einzelgänger.
Eerlijkquote:
typisch eunice , ik , ik , ikquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
Belachelijk
Mirthe moet nog meer dan 24 uur wakker blijven en Eunice pusht dingen erdoor
Neej hij was een beetje heen en weer aan het wandelen, ik vond het een beetje sneu eigenijk..quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat door deze gezamenlijke opdracht hij een beetje aansluiting zou vinden bij anderen .. maar niks dus
Misschien met Mirthe. Ik denk te zien dat Mirthe Bern wel leuk vind.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat door deze gezamenlijke opdracht hij een beetje aansluiting zou vinden bij anderen .. maar niks dus
Ik ben geen Bern fan maar het verblijf zou ver hem makkelijker zijn als hij wat meer aansluiting heeftquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien met Mirthe. Ik denk te zien dat Mirthe Bern wel leuk vind.
Leuk leuk.
Ik denk eerder dat ze bij Bern gewoon op haar gemak isquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien met Mirthe. Ik denk te zien dat Mirthe Bern wel leuk vind.
Leuk leuk.
eunice is er nu wel bijgekomenquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe zit nu in kamer 4 te praten met Babette over wat Babette allemaal haalt in een supermarkt.
Die houdt van lekker.. croissantjes, bonbonblok, ansjovis, lychees etc etc ze is moeilijk te verstaan.
( ik dacht hier te lezen dat Eunice Mirthe dwong om te yoga-en. Ik zie geen Eunice nu.
Ja. En.. dat ze niet wil dat JW met Eunice in haar bed gaat liggen want dan gaan mensen denken dat ze met een oude man in bed ligt ( camerastandpunt enzo) maar, zij kwam zelf met dit voorbeeld: met Bern is dat geen probleem...die is jong enzoquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze bij Bern gewoon op haar gemak is![]()
Al zei ze gisteren wel over gespierde mannen te dromen
quote:
jaaa irritantquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Als je even niet kijkt kan hij blijven hangen
oh neeeeee pfffquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
Eunice dag vandaag
De dag dat haar zus is overleden
Bern blijft bij de andere weg en dat is zo jammer voor hem.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben geen Bern fan maar het verblijf zou ver hem makkelijker zijn als hij wat meer aansluiting heeft
En maakt het waarschijnlijk ook leuker
Hij heeft de hele nacht de tijd gehad om te bonden, maar ik heb hem niet gezien..quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bern blijft bij de andere weg en dat is zo jammer voor hem.
Beetje interesse tonen in een ander kan alles veranderen.
Het begint nu wel op te vallen dat Babette iemand is waar je niet op kan rekenen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:11 schreef Monique___ het volgende:
erik over het klaverjassen. hij zei als eerste dat hij mee wilde doen......
maar dat brabbel met anderen zat te klaverjassen..
maar hij vindt het niet erg
maar hij vindt het wel raar
en toch weet ze zich weer ver eruit te kletsen.................quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het begint nu wel op te vallen dat Babette iemand is waar je niet op kan rekenen.
GJ heeft ook vaak Babette aangesproken over het niet nakomen van afspraken/beloften.
Geen sympathiek mens.'
Er zitten maar weinig echt sympathieke mensen in de programma.
Wendy komt nog het dichtste bij.
En misschien Mirthe.
Wendy, Mirthe en Bernquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het begint nu wel op te vallen dat Babette iemand is waar je niet op kan rekenen.
GJ heeft ook vaak Babette aangesproken over het niet nakomen van afspraken/beloften.
Geen sympathiek mens.'
En misschien Mirthe.
Had eigenlijk gehoopt dat het afgelopen nacht het zou gebeurd en dat daar een leuk filmpje van zou zijn…..maar er was dus niks op te nemen van Bern.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft de hele nacht de tijd gehad om te bonden, maar ik heb hem niet gezien..
Babs heeft de hele nacht Mirthe moeten pleasen en na haar onzin moeten luisteren, iedereen leunt en verschuild zich achter Babs, zelfs een aantal mannen daar, en nog zich moeten verontschuldigen als ze haar eigen ding wil doen..quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen sympathiek mens.'
En misschien Mirthe.
Preciesquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bern blijft bij de andere weg en dat is zo jammer voor hem.
Beetje interesse tonen in een ander kan alles veranderen.
Ja. Heel bijzonder elke keer weer om te zien.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en toch weet ze zich weer ver eruit te kletsen.................
ja dat doet ze wel goedquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Heel bijzonder elke keer weer om te zien.
Ze gaat gewoon lachen en beweert dat de ander raar doet en loopt dan weg met jaaa daaag
En 30 minuten later komt er een spraakwaterval die de ander de mond snoert.
Het is wonderlijk.
Gewoon laten ratelen en daarna zelf los gaanquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Heel bijzonder elke keer weer om te zien.
Ze gaat gewoon lachen en beweert dat de ander raar doet en loopt dan weg met jaaa daaag
En 30 minuten later komt er een spraakwaterval die de ander de mond snoert.
Het is wonderlijk.
ja de hele nacht, Wendy is net naar bed, en Jef lost Ice af zometeen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zijn Wendy en Isaac ook wakker gebleven vannacht ?
Dat is liefquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:23 schreef Silves het volgende:
[..]
ja de hele nacht, Wendy is net naar bed, en Jef lost Ice af zometeen.
Ik helemaal nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ohja Bern. Uiteraard. Die vind ik al leuk vanaf het begin.
Nou toppertjes hoor...respect..👍quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:23 schreef Silves het volgende:
[..]
En dan is er niemand meer die nog niet heeft geslapen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar er zit niet zoveel bij, of hij laat zich nog niet helemaal zien... kweetnie..quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik helemaal nietvond hem vreselijk maandenlang maar ben daarna nogal gedraaid. Gewoon een aardige kerel.
Daarmee doet hij niks verkeerd. Nooit bezig om anderen het leven moeilijk te maken. Dat kan ik waarderen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar er zit niet zoveel bij, of hij laat zich nog niet helemaal zien... kweetnie..
Hij kan heel leuk dansen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar er zit niet zoveel bij, of hij laat zich nog niet helemaal zien... kweetnie..
Ietsjes iddquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:29 schreef Monique___ het volgende:
de rechter wenkbrauw van zowie is dikker dan de linker
Ze mag haar ogen niet dicht doen, normaal hebben ze de ogen dichtquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
Okee. Mirthe nu aan de yoga met Eunice.
Diep adem halen
Rust en kalmte.
Slaap opwekkende muziek
Die slaapt zo meteen
En moet ze het er weer af halen en opnieuw doenquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gaat haar vast opvallen
gezien ze nog 58 x of zo in de spiegel gaat kijken
quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
En moet ze het er weer af halen en opnieuw doen
Beter haalt ze die extension er uit, toen leek het haar al veel beter en mooierquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
kan ze meteen wat aan haar vogelnesthaar doen
ohhh dat is het!!!quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter haalt ze die extension er uit, toen leek het haar al veel beter en mooier
oh gemist, wat wil eunice?quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
Ik snap mirthe in deze ook niet
Gisteren helemaal boos omdat ze naar haar idee niet gehoord wordt
Maar Eunice wil wat en mirthe staat paraat
Yep, die worden eens in de zoveel tijd er opnieuw in gedaanquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohhh dat is het!!!
wist ik niet dat ze extensions erbij heeft gefrutst
Oranje tompoucequote:Op donderdag 11 mei 2023 09:35 schreef Silves het volgende:
En weer draait alles om Zooi, is toch belachelijk dat die oranje tompoes steeds alle aandacht op haar zelf richt, en weer om complimenten vragen ..
plastic fantasticquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
Aan Babs zie je niet eens dat ze niet geslapen heeft
ver wendy weerquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:39 schreef pingu66 het volgende:
Zoë en Babbet blabla blabla Isaac blablablabla isaac blablabla Mirthe blablabla ęęn team ęęn taak bla bla bla
Dacht ik ook net !dit is juist niet goed voor mirthequote:Op donderdag 11 mei 2023 09:41 schreef pingu66 het volgende:
Ergens heb ik het idee dat Eunice expres yoga doet met Mirthe zodat Mirthe in slaap valt en de opdracht niet haalt. Is dat gek?
Eunice houdt nergens rekening mee, die doet wat zij wil.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:41 schreef pingu66 het volgende:
Ergens heb ik het idee dat Eunice expres yoga doet met Mirthe zodat Mirthe in slaap valt en de opdracht niet haalt. Is dat gek?
Ja vind ik wel, want ze doen altijd yoga samenquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:41 schreef pingu66 het volgende:
Die zijn gekozen om 48 wakker te blijven..quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:41 schreef spapaars het volgende:
Dus Babette en Mirthe zijn nog wakker gebleven?
Dat is dan slechts 150 euro toch?quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Die zijn gekozen om 48 wakker te blijven..
ANdere waren ook gewoon op, zover ik weet heeft niemand van de 6 geslapen.quote:
Dat wist ik niet, we hebben geen lijstje hier gemaakt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANdere waren ook gewoon op, zover ik weet heeft niemand van de 6 geslapen.
Die is kapot moe van zijn haartjes tegenhouden dat ze er niet uit vallenquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:45 schreef Silves het volgende:
Marcia heeft het zwaar, hij krijgt een inkakker.
In de SV staat een lijstje wie mee doetquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, we hebben geen lijstje hier gemaakt.
Met dank aan Babs.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
Babs heeft de batterij niet gevonden
Dus vanaf nu gaat het uit de prijzenpot
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
Tiano heeft met een trucje 200,- van Ima en rupie afhandig gemaakt
En wil dat in de loods van ze hebben
Ja hij zei vannacht dit mag je maar 1x nemen per dag, ik ga dit alleen doen als ik echt niet meer kan..maar ze zitten er nu allemaal aan ..quote:
Vooral onverstandig lijkt me. Je bent erna alleen maar vermoeider zou ik denken.quote:
Of hij 200 euro is verloren aan tianoquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Imadidin alleen in de kas. Babette vraagt iets aan hem. We horen zijn antwoord niet De stream gaat over naar Rupert in de schommelstoel.
Ze krijgt een schepje poeder, zal wel een opkikkertje zijn. Hij deed er nogal geheimzinnig over een beetje sneakyquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
Marciano en Babette in hun slaapkamer.
Wat ze doen geen idee maar ik zag wel Marciano weer ongeduldig met een boos gezicht Babette naar zich toetrekken naar de vensterbank. Ze moet iets doen.
het is zo een eikel die sukkel
Ik las op FB dat Marci wel een waarschuwing heeft gehad, voor 5sec ogen dicht tijden schaken met Sjeff...quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANdere waren ook gewoon op, zover ik weet heeft niemand van de 6 geslapen.
Dat was gisteren morgen al, toen is er een mail binnen gekomen dat hij zijn ogen 5 sec dicht hadquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik las op FB dat Marci wel een waarschuwing heeft gehad, voor 5sec ogen dicht tijden schaken met Sjeff...
Muizen zijn ninja's Marciano snapt niet hoe de muizen daar ergens boven in konden komenquote:
Ja hahaha en dat de muizen zo over je dekbed lopen..quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Muizen zijn ninja's Marciano snapt niet hoe de muizen daar ergens boven in konden komen![]()
Ze hebben zelf gemaild hoe lang ze hun ogen dicht mogen hebbenquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was gisteren morgen al, toen is er een mail binnen gekomen dat hij zijn ogen 5 sec dicht hadwaar mensen al weer niet voor mailen
Deed hij gisteren ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:57 schreef Silves het volgende:
Ik vind wat Ruppie doet veel gevaarlijker voor de geest, 7000 "weesgegroetjes doen" met zijn rozenkrans..
Beetje raar wel, als je gewoon doorpraat met de ogen dicht slaap je niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben zelf gemaild hoe lang ze hun ogen dicht mogen hebben
En via mail het antwoord gekregen 5 seconde
Ja, dat hebben we wel eens gezien in een andere RLSquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hahaha en dat de muizen zo over je dekbed lopen..
Marciano
Het magquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje raar wel, als je gewoon doorpraat met de ogen dicht slaap je niet.
6 mensen volgen of ze 5 sec "slapen" moeten er toch minstens 5 operators ook wakker blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was gisteren morgen al, toen is er een mail binnen gekomen dat hij zijn ogen 5 sec dicht hadwaar mensen al weer niet voor mailen
Ken jij Jason nog?quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje raar wel, als je gewoon doorpraat met de ogen dicht slaap je niet.
dit zei hij vanmorgen al hij zit op de 4000 nu , of zoiets..of op de 7000, niet goed verstaan.quote:
jaaaa en kakkerlakkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we wel eens gezien in een andere RLS
Geen idee hoe ze dat doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
6 mensen volgen of ze 5 sec "slapen" moeten er toch minstens 5 operators ook wakker blijven
Ze hebben vele schermen voor hun neus, dus kunnen zo alle bewoners in de gaten houden.quote:
Het waren de 6 bewoners die nog om 10 uur gisteren morgen in bed lagen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:08 schreef Silves het volgende:
Rare proef, wat willen ze hier nu mee bereiken? nog ff en ze gaan wartaal uitslaan, of vallen om..en waarom maar 6 inwoners..75 pp, ik krijg het gevoel dat hier meer achter zit...
Denk Ima als eerste..quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:10 schreef Lovely het volgende:
Denk dat er een paar toch wel gaan in kakken vanmidag vanavond
quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:12 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens Jeffrey laat mij denken aan Johan Baum van Utopia. Zelfde soort type.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gister kwam Jef de kas in, en hebben gepraat over de toestand met de stellingen..quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
Heeft Sasha eigenlijk nog met Jeffrey gepraat na de podcast ?
Is daar een filmpje van ?quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja gister kwam Jef de kas in, en hebben gepraat over de toestand met de stellingen..
Had hem gister al geüpload maar youtube duurde mij te lang en dacht post het later wel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wel ?
Dan kan ik niet kijken 🙈
Ik ga weer zoeken 👀
Topper!quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:27 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Had hem gister al geüpload maar youtube duurde mij te lang en dacht post het later wel.
Dankjewel 😘quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:27 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Had hem gister al geüpload maar youtube duurde mij te lang en dacht post het later wel.
En dan krijgt ze een netje en wat losse paardenharen; alsjeblieft om met de hand te makenquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:28 schreef Silves het volgende:
Moira weer over haar pruik, ze wil nu een echte pruik, handgemaakt ..Ze gaat een mail sturen.
Gisteravond tussen 23 en 24 of zo jaquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja gister kwam Jef de kas in, en hebben gepraat over de toestand met de stellingen..
Ik ben van het delen daar met de pot, maar een pruik dit gaat wel erg ver, ze heeft er 4a5 bij zich..en dadelijk wil ze natuurlijk ook een nieuwe jurk erbij, maar als ik het nu goed begrijp staat ze snel op de stip tegenover Erik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan krijgt ze een netje en wat losse paardenharen; alsjeblieft om met de hand te maken
Over hoe geweldig hij isquote:
Waarom wordt ie al kaal dan ?quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over hoe geweldig hij is
En dat anderen dingen doen omdat ze toch al bezig zijn voor zichzelf
Nee heb je, ja kan je krijgen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:28 schreef Silves het volgende:
Moira weer over haar pruik, ze wil nu een echte pruik, handgemaakt ..Ze gaat een mail sturen.
Tis een gerafineerd mannetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:37 schreef Hoempah het volgende:
Dat pre workout wat Babette en Marciano namen was deze week nog in het nieuws.Het is echt slecht al die poedertjes en pillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet gewoon gezond
Dat is een stuk beter voor je lijfThinking is difficult, that’s why most people judge
Bij eenvandaag vergeleken ze het met harddrugs. Babette had ook helemaal een fijn gevoel met tintelingen in haar gezicht.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is echt slecht al die poedertjes en pillen
Eet gewoon gezond
Dat is een stuk beter voor je lijf
En op haar borst..vreemd dat achter niet ingrijpt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:39 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Bij eenvandaag vergeleken ze het met harddrugs. Babette had ook helemaal een fijn gevoel met tintelingen in haar gezicht.
En iedereen naar voren schuiven om dit te mededelen in de groepquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:40 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Moiraima wil jij stoppen met in de camera kijken en zeiken om een nieuwe pruik
[ afbeelding ]
Moira is het Knuffelbeest, die krijgt haar pruik vast welquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:41 schreef Silves het volgende:
[..]
En iedereen naar voren schuiven om dit te mededelen in de groep
Net een peerquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:40 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Moiraima wil jij stoppen met in de camera kijken en zeiken om een nieuwe pruik
[ afbeelding ]
iedergeval weer een schaammoment voor de kids..quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sodeju je kijkt zo tegen haar schaamlip aan
goeie cap voor wie daar op zit te wachten
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:48 schreef Silves het volgende:
[..]
iedergeval weer een schaammoment voor de kids..
Morgenquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:50 schreef Monique___ het volgende:
zowie: als de stelling doorgaat ben ik morgen de hele dag bezig..........
quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:50 schreef ledn81 het volgende:
Babbel dr kleren zijn nu alweer vies zegt Marciano.
Babbel : "Ja dat komt omdat Zoë met me heeft geknuffeld"
quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:50 schreef ledn81 het volgende:
Babbel dr kleren zijn nu alweer vies zegt Marciano. Bruine plekken op haar witte shirt
Babbel : "Ja dat komt omdat Zoë met me heeft geknuffeld"
Geen peptalk, wel de waarheid.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:49 schreef greysbones het volgende:
Zoe aan het klagen dat ze op kantoor moet zitten
En tegen mirthe aan het vertellen dat vannacht echt geen leuke nacht wordt en heel zwaar
Top zoe
Je kunt er met een groep voor zorgen dat het wel een leuke nacht wordtquote:
Ze wil graag horen dat Zoë goed bezig is,de beste manager ooit en dat ze het harstikke druk heeft.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt er met een groep voor zorgen dat het wel een leuke nacht wordt
Maar zoe kiest liever de negatieve kant
Daar kon hij wel eens gelijk in hebben jw is over het algemeen ook alleen maar negatief.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:54 schreef greysbones het volgende:
JW denkt dat er alleen over negatieve dingen wordt getwitterd
En positief amper
En de gewone dingen worden overgeslagen
en weg stream. Ze praten veel over contracten en afspraken.. wordt me een partij heen en weer geping pongd weer met de streams. 1 verkeerd woord of onderwerp en we zijn weer ergens anders.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
Jw en Erik over iets??
Alcohol?
Jw heeft het specifiek gevraagd
Illegale peppillenquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:53 schreef Monique___ het volgende:
brabbel ziet eruit alsof ze 3 pillen heeft genomen? zei ze dat?
goed spul de pre workout vindt ze
soort van energie ding zegt ze![]()
Twitter valt nog best meequote:Op donderdag 11 mei 2023 10:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar kon hij wel eens gelijk in hebben jw is over het algemeen ook alleen maar negatief.
Neuh Erik heeft altijd gedacht/gelezen in zijn contract dat er in EJVJL geen alcohol gedronken mocht worden.quote:
Nee ze hebben het over wie populair zou zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:57 schreef Monique___ het volgende:
over wie zit hij zich nu te beklagen?
Aah datquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Neuh Erik heeft altijd gedacht/gelezen in zijn contract dat er in EJVJL geen alcohol gedronken mocht worden.
In het begin heeft ie zich daar al eens druk over gemaakt. Niet volgens contract blablabla.
In zijn contract... voor hem verboden op medisch voorschriftquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:55 schreef ledn81 het volgende:
Erik weer meuten dat er alcohol gedronken mag worden.
Volgens JW is dat vanaf begin gezegd.
Erik heeft in zijn contract ergens gelezen dat er geen alcohol gedronken mocht worden.
Erik is zon type die als hij thuis als kijker had gezeten en de livestreams keek naar de Febo zou mailen dat er teveel gescholden wordt en gedronkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:55 schreef ledn81 het volgende:
Erik weer meuten dat er alcohol gedronken mag worden.
Volgens JW is dat vanaf begin gezegd.
Erik heeft in zijn contract ergens gelezen dat er geen alcohol gedronken mocht worden.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:58 schreef spapaars het volgende:
Niet alleen Jappie en Wendy hadden hun momentje dusDie hebben we gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook Jappie en wendyThinking is difficult, that’s why most people judge
Zou kunnen, maar dat is een bewegend dekbed, en vooral het geluid verraad het 1 en ander.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben we gezien
Heb je ook Jappie en wendy
quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:00 schreef ledn81 het volgende:
Sjenet vind het hoog tijd dat de mussen ook uit hun nest komen![]()
[ afbeelding ]
hebben al de hele tijd flink de pas erinquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:02 schreef 5thencounter het volgende:
Dat dwangmatige uren rondstappen buiten van Babbel en Marci om wakker te blijven, gaat vroeg of laat tegen werken zeker Marci tieft inelkaar alstie straks lekker gaat zitten
Straks even uitrusten gaat je nekken dus nu moet je eigenlijk de rest van de uren dit vol gaan houden ander ben je 'gezien'quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hebben al de hele tijd flink de pas erin
Lijkt me niet erg verstandig als je later je slaap wil verdrijvenquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hebben al de hele tijd flink de pas erin
precies.. niet zo handig wat ze doenquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Straks even uitrusten gaat je nekken dus nu moet je eigenlijk de rest van de uren dit vol gaan houden ander ben je 'gezien'
Bern nog steeds wakker ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |