Geef mij 20000 dan. Toch wel bijna duuzend euro.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:15 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dat is een tientje tegenwoordig?
Omdat het verboden is voor journalisten om in buurt te komen van stambureaus. Ik heb op Turkse tv nergens beelden gezien van stembureaus tijdens de tellingen. Deze knakker moet zijn huiswerk beter doen.quote:
Nee dat is lekker democratisch!quote:Op zondag 14 mei 2023 23:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Omdat het verboden is voor journalisten om in buurt te komen van stambureaus. Ik heb op Turkse tv nergens beelden gezien van stembureaus tijdens de tellingen. Deze knakker moet zijn huiswerk beter doen.
quote:Op zondag 14 mei 2023 23:40 schreef koos_vriendloos het volgende:
De oppositie heeft dit de afgelopen jaren vaker gedaan. Diep triest
Tsjah, die zal nog jaren niet weggaan helaas.quote:Op maandag 15 mei 2023 07:20 schreef Hexagon het volgende:
Nah, dat gaat KK niet meer redden
Blijkbaar dringt de noodzaak om die despoot te lozen niet tot genoeg harses door.
Jij bent dol op inflatie en rechteloosheid?quote:Op maandag 15 mei 2023 08:04 schreef Erno-BE het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat Erdogan niet verloren heeft en over twee weken een nieuwe kans krijgt. Ik hoop dat Erdogan dan met klinkende cijfers de verkiezingen gaat winnen.
Erno is ook een groot fan van Poetin, Lukashenko en Orban.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij bent dol op inflatie en rechteloosheid?
Van je ge-emigreerde medelanders moet je het hebbenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:49 schreef Hanca het volgende:
Erdogan in Nederland bijna 69% van de stemmen: https://www.trouw.nl/buit(...)se-stemmen~b41b0c74/
Terwijl die mensen een logische reden hadden om te stemmen op iemand die ze weer een dak boven het hoofd bezorgt. Als er een ding is dat Erdoğan wel heeft bewezen is dat hij laat bouwen.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:48 schreef Slayage het volgende:
Het niveau...![]()
Sommigen bij de oppositie dachten, "Erdogan heeft er een zooitje van gemaakt rondom de aardbeving, dus deze mensen zullen voor de oppositie stemmen" en wanneer dit niet gebeurde werd het "sterf lekker in jullie ellende"
[ twitter ]
Dat die gozer de reden is dat het überhaupt zo'n bende is geworden vergeten ze maar voor het gemak.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Terwijl die mensen een logische reden hadden om te stemmen op iemand die ze weer een dak boven het hoofd bezorgt. Als er een ding is dat Erdoğan wel heeft bewezen is dat hij laat bouwen.
Te simpel. Gemiddeld stond het huizenbestand er beter voor dan voor zijn bewind. En veel wordt gewoon in eigen beheer gebouwd. Dat is geen excuus voor wat er is gebeurd, maar onder een andere regering zou het niet noodzakelijkerwijs beter zijn geweest.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat die gozer de reden is dat het überhaupt zo'n bende is geworden vergeten ze maar voor het gemak.
Propaganda is en blijft een bijzonder slecht middel, om te kotsen.
Niks te simpel, dat zijn de feiten. En inmiddels weet ik ook wel beter dan de discussie aan gaan met dictator apogolisten, dus de groeten.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Te simpel. Gemiddeld stond het huizenbestand er beter voor dan voor zijn bewind. En veel wordt gewoon in eigen beheer gebouwd. Dat is geen excuus voor wat er is gebeurd, maar onder een andere regering zou het niet noodzakelijkerwijs beter zijn geweest.
Allebei zijn kut, ene is kut voor groep A en B, andere is kut voor groep C en D en dat is precies een probleem waar Turkije al tientallen jaren mee worstelt. Middenweg vinden lijkt onmogelijk en beide kanten schieten iedere keer weer door in plaats van dat ze genuanceerd blijven. Toen Erdogan begon was hij vele malen genuanceerder dan nu. Als je alleen al kijkt naar zijn standpunten over LHGBT zie je al hoe hij totaal is omgeslagen en dat is maar een heel simpel voorbeeldje.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:41 schreef HiZ het volgende:
Zonder dat ik enige voorkeur uitspreek heb ik toch het gevoel dat veel mensen een veel te rooskleurig beeld van de oppositie hebben.
Zelfs de persoon van hun kandidaat zou te denken moeten geven. Hoe kan een leider 13 jaar aanblijven ondanks diverse verloren verkiezingen?
😂quote:Op maandag 15 mei 2023 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks te simpel, dat zijn de feiten. En inmiddels weet ik ook wel beter dan de discussie aan gaan met dictator apogolisten, dus de groeten.
Jazeker en dan gebeurd er eindelijk wat ten goede en dan begint men allemaal bbb te stemmenquote:Op maandag 15 mei 2023 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker je eigen land verder de tering in helpen. Daar herkennen wij ons als Nederlanders zeer goed in.
Ja want de SP, PVV, 50+, PvdD, Denk, PVV, FvD, SGP, Bij1, etc gaan het vast een stuk beter doen?quote:Op maandag 15 mei 2023 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker je eigen land verder de tering in helpen. Daar herkennen wij ons als Nederlanders zeer goed in.
Ach, Nederland rent bij de ene Provinciale verkiezing achter Baudet aan en de volgende achter Kerrolain. Het is niet dat dat nou veel beter is.quote:Op woensdag 17 mei 2023 00:50 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind dat toch een echt een rare zaak hoor. Dat dat aardbevingsgebied zo duidelijk Erdogan stemt.
Dat ie voor een dak heeft gezorgd dat snap ik maar de hele zooi is wel om hen heen ingestort en hoe zit dat dan met die andere kerel? Is die tegen een snelle herbouw ofzo?
Ik snap dat niet. Je hebt al meer dan tien jaar dezelfde leider, alles is zo'n beetje wel naar de kloten, er zijn alternatieven maar daar stemmen we niet op, want.. eh..![]()
Ik kan me niet voorstellen dat andere landen ook zo onverantwoord met hun democratie omgaan..
Strongman politiek
Als je nog wilt stemmen moet je nu de deur uit lieverdquote:
Ik ga morgen de deur uit. Ben toevallig effkes Antalya. Mag stemmen op de airport.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als je nog wilt stemmen moet je nu de deur uit lieverd
Ah okay. Lekker man!quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ga morgen de deur uit. Ben toevallig effkes Antalya. Mag stemmen op de airport.
Als hij daarna met hem moet samenwerken? Waarschijnlijk wel. De positie van Turkije is nou eenmaal vrij uniek en onmisbaar, helaas.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:57 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Feliciteert hij Kim Jong Un ook met zijn overwinning?
Tsjemigquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Gekkenhuis in Amsterdam West vandaag.
Verkeersregelaars, afgezette straten, politie en handhaving overal.
En veel, heel veel Turken die hun land een warm hart toedragen…
Met KK trokken ze gelijk kisten met goud open en leefden ze lang en gelukkig?quote:Op maandag 29 mei 2023 01:23 schreef xminator het volgende:
Ben benieuwd hoelang de ‘economie’ nog stand houdt. Heb het idee dat uit eten gaan in Turkije bijna net zo duur is als in NL bij de goedkopere tenten. Weet niet hoe de gemiddelde persoon hier dat trekt… waar voorheen alle tentjes volle bak waren is dat nu al minder.
Paar schoenen wat ik vorig jaar voor circa 35 euro had gekocht is nu 100 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |