Ja ik heb zelfs een kantoorbaan.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:23 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ah oke blijkt maar weer dat het eten inderdaad het meest belang is
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe dit alles (afvallen, gezond eten, meer bewegen) overigens vooral om mijn ene nier te beschermen tegen de hoge bloeddruk die ik 2 jaar geleden bleek te hebben. Bloeddruk over de 160/100 en ik wil gewoon liever echt geen medicijnen. Dus.
Ik meet net mijn bloeddruk en ik moet het even delen, want ik heb het 3x gedaan omdat ik dacht dat het apparaat stuk was. 120/75...121/75...108/73
wtf
(ik kan wel huilen van blijdschap)
Wat goedquote:Op maandag 19 juni 2023 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe dit alles (afvallen, gezond eten, meer bewegen) overigens vooral om mijn ene nier te beschermen tegen de hoge bloeddruk die ik 2 jaar geleden bleek te hebben. Bloeddruk over de 160/100 en ik wil gewoon liever echt geen medicijnen. Dus.
Ik meet net mijn bloeddruk en ik moet het even delen, want ik heb het 3x gedaan omdat ik dacht dat het apparaat stuk was. 120/75...121/75...108/73
wtf
Dit is echt fantastisch!quote:Op maandag 19 juni 2023 16:27 schreef Isabeau het volgende:
wtf
Same. Het schommelt nu ook met een kilo per dag.quote:
Ik kan amper vuist maken. Zeker +2 kilo op de weegschaal.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Isa![]()
[..]
Same. Het schommelt nu ook met een kilo per dag.
Blegh. M'n lijf líjkt er wat aan te wennen, ik kreeg vandaag m'n ringen weer om.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan amper vuist maken. Zeker +2 kilo op de weegschaal.
Het was niet zo erg de afgelopen week/2 weken. Dit is echt sinds gisterenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blegh. M'n lijf líjkt er wat aan te wennen, ik kreeg vandaag m'n ringen weer om.
Oh da's kut, als het ineens zo op komt zetten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het was niet zo erg de afgelopen week/2 weken. Dit is echt sinds gisterenEn oneerlijk want klats is voorbij.
Zo, dan hou je best veel vocht vastquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan amper vuist maken. Zeker +2 kilo op de weegschaal.
Mja, die kans is wel aanwezig. Ga vandaag eens op lettenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Dank jullie wel allemaalHet was vanmorgen nog steeds zo 'normaal' (ik wilde laag zeggen, maar het is natuurlijk een normale bloeddruk), dus geen blip
(en ik heb 2 van die bloeddrukapparaten en heb de ander er vanmorgen ook bij gepakt
zelfde meting)
[..]
Zo, dan hou je best veel vocht vastProbeer eens meer te drinken? Misschien heb je met deze aanhoudende warmte toch meer vocht nodig dan je dacht.
Wauw, wat goed en fijn!quote:Op maandag 19 juni 2023 16:27 schreef Isabeau het volgende:
wtf
Oh goed idee, wraps. Ik heb ze standaard in huis, maar vergeet dat altijd. Gisteren rijstsalade voor 2 dagen gemaakt, morgen ofzo wraps is wel een heel goed idee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:12 schreef exode het volgende:
Ik heb geen zin in koken of eten met hitte. Gisteren een salade op, vanavond wraps, heerlijk. Ik drink wel veel, maar dat doe ik eigenlijk altijd, vooral water en in het weekend maken wij vaak zo'n grote tap met water, citroen, munt en limoen.
Zondag had ik mijn cheatmeal, ipv friet uit de Airfyer dit keer naar een cafetaria gegaan. BUIKPIJN. Veel te vet blijkbaar.
Onze kinderen vinden het ook erg lekker dus dat is handig. Wraps en dan van alles op tafel om ze mee te beleggen. Vooral veel rauwkost maar ook kipfilet, runderrookvlees, avocado.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh goed idee, wraps. Ik heb ze standaard in huis, maar vergeet dat altijd. Gisteren rijstsalade voor 2 dagen gemaakt, morgen ofzo wraps is wel een heel goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |