quote:
Dus Wendy krijgt weer de schuldquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Babette komt Mirthe die onder de douche staat vertellen dat Zoe 23:00 voor de film gaat regelen.
Mirthe rekent wat hard op: "Ik wou eigenlijk 8-8, maar nee joh, 8 uur das te weinig, O nee nee, 12 uur, nee das goed"
Babs terwijl ze: "Ok goeie!"
Mirthe: "Maar het ging meer om.."
Babs: "Ja ik snap het" (terwijl ze uit de badkamer wil lopen)
Mirthe: "Ik reageerde dan op wat ze zei"
Babas: "Ik snap het, maar het is goed, nou" (nog steeds richting exit)
Mirthe: "Zij hoeft niet eens wakker te blijven, dus zij mag helemaal niet zeiken"
Babs: "But you always have meeeeee!"
Mirthe: "Ja jahaa!"
Babs: "Your butterfly<brabbel>, your, your butterfly friend" (op de drempel)
Mirthe zegt nog wat onverstaanbaars terwijl Babs Sasha een knuffel geeft terwijl ze 1 stap in de keuken staat en tegen Sasha over het coltruitje begint dat Sasha draagt.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die 6 moeten wel uit de buurt van Erik blijven want dan grote kans dat je in slaap val.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Was het niet "Alleen de kamer op om om te kleden, of spullen te pakken"?![]()
Dan hebben ze het heel vlot voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoeft mirthe zich niet meer druk te maken om de filmThinking is difficult, that’s why most people judge
Ze mogen toch wel op de slaapkamer? Dat zou ik belachelijk vinden. Het gaat over niet slapen en niet over de plaats waar.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:21 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe en Babs zijn inmiddels toch wel aangekleed, dus die moeten toch de slaapkamer uit?
En dan na 48 uur pas horen dat de opdracht mislukt isquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan hebben ze het heel vlot voor elkaar
En hoeft mirthe zich niet meer druk te maken om de film
Is een nieuw COS woord.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan na 48 uur pas horen dat de opdracht mislukt is
Ik denk dat tiano dan fliptquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan na 48 uur pas horen dat de opdracht mislukt is
Er werd gezegd dat ze alleen in de slaapkamer mochten om iets te pakken of zich aan te kleden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze mogen toch wel op de slaapkamer? Dat zou ik belachelijk vinden. Het gaat over niet slapen en niet over de plaats waar.
Ennnnnn daar gaaaaaaaap ik……🥱😴quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
uuuh blabla uuhhh blabla uuhh blabla uuuh blabla uuhhh blabla uuhh blabla
Oké.. heb ik helemaal gemist.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat ze alleen in de slaapkamer mochten om iets te pakken of zich aan te kleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |