SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.
Hoezo dat?quote:
Dan wint Israel hahahaquote:
Frankrijk lijkt me dan.quote:
Die decorbouwers kunnen dan meteen aan het infuusquote:
Sergey kon het sowieso wel vergetenquote:Op woensdag 10 mei 2023 00:02 schreef molloot200 het volgende:
Doet me denken aan 2019 toen Rusland, Zweden en Nederland alledrie 1e helft trokken.
Nee hoor! Groot fan hierquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:58 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die Israel leuk vindt
Oh god jaquote:Op woensdag 10 mei 2023 00:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Spanje en Italië er ook nog ergens tussen.
Werd anders gewoon derde.quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sergey kon het sowieso wel vergeten
Moest helaas aan mezelf toegeven dat dat wel zo was ja.quote:
Ik zou Zweden en Zweden omwisselenquote:Op woensdag 10 mei 2023 00:04 schreef Fred_B het volgende:
9. Zweden
10. Italië
11. ~Polen
12. Frankrijk
13. Zweden
Zweden mag 2 keer, de EBU doet er ook alles aan om ze te laten winnen...quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:04 schreef Fred_B het volgende:
9. Zweden
10. Italië
11. ~Polen
12. Frankrijk
13. Zweden
Nachtkaarsquote:Op woensdag 10 mei 2023 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we weer hetzelfde als vorig jaar, dat die 2e helft niet om doorheen te komen is. Het grootste gedeelte van die line-up zal dus uit de halve finale van donderdag komen
Daar ging iets mis. Waar ik de tweede Zweden zei Finland. Stop de tijd.quote:
Finland een Malta 2021, de eerste halve finale winnen vanaf de laatste plaats en dan een slechte running order in de finalequote:
Nee, maar zou beeld ik me z'n hersenkronkel wel in als de eerste helft zo propvol zit.quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Want Martin heeft Finland eerste helft laten trekken?
Mwoah dit lijkt me nog redelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:04 schreef Fred_B het volgende:
9. Zweden
10. Italië
11. ~Polen
12. Frankrijk
13. Finland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |