Ja klinkt lekker, die gaan een keer niet als een van de laatsten eindigen denk ikquote:
Natte haring uit Azerbeidzjan!quote:
Hij kan tenminste wel zingen…quote:
Scheelt dat Jan Smit niet in mijn playlist staat.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:58 schreef Momo het volgende:
Metal en Jan Smit vind het slecht wat een verassing
Dat wel.quote:
Ik vind het ook wel mooiquote:
Beter dan Gary Glitterquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:59 schreef timmmmm het volgende:
Blut und Glitter... Iets te dicht bij Blut und Boden voor een Duitse band
Jendrik was een hele hand met een trompetspelende middelvingerquote:
Godsamme Roland, deze actquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Ik pak ondertussen appelsientje (orange)
Andere jaren is er ook wel eens een act zonder glitter.quote:
Pappa is op 5 van 6 @Amaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Ik pak ondertussen appelsientje (orange)
Ik heb geen idee. Ik gun het ze.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk niet dat we naar de finale gaan :x
Ik niet, ik vees het totaal nietquote:
Ging de hele avond goed. Toen 't voetbal over was werd opeens halve topic weggemod zonder reden idd.quote:
Ik vind het een naar volk, maar goedquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ging de hele avond goed. Toen 't voetbal over was werd opeens halve topic weggemod zonder reden idd.
Dat zou stemmen kunnen beïnvloeden voor de finalequote:
Dit was voor mij de eerste keer dat ik (mee)keek voor het eerst sinds lange tijd. Ge-ni-aal, een dwerg met een geitenmasker en een fluit, oostblokkers met snorren en jurken, een Finse Psy en een heet grietje uit Israël met allemaal kutnummers.quote:
Het is klaarquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:03 schreef RipCity het volgende:
Als ze zwitserland aankondigen ligt nederland eruit
Ik vermaak me ook prima moet ik zeggenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:03 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dit was voor mij de eerste keer dat ik (mee)keek voor het eerst sinds lange tijd. Ge-ni-aal, een dwerg met een geitenmasker en een fluit, oostblokkers met snorren en jurken, een Finse Psy en een heet grietje uit Israël met allemaal kutnummers.
Mooie traditie..
Dat Kroatie door is is wel fout jaquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:03 schreef RipCity het volgende:
Als ze zwitserland aankondigen ligt nederland eruit
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
WE verliezen van een dwerg met een fluit
Doek maar op, uit dat licht
Stonden 6de. Zwitserland stond 10de. NL 11dequote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
Kroatië stond 10e. Dus dat gaat ten koste van NL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |