Welke is de beste?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:35 schreef RipCity het volgende:
Als je zapt tussen NPO1, BBC, en Belgie is het wel heel vreemd HOEveel verschil er zit qua, geluid wat doorkomt. maakt heel verschil.
Ik vraag me af of het live is.quote:
Nee, die heeft een bikini op een broek. Dit is een body suit.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beetje zoals die Israëlische unicorn toch?
Dat heb ik er graag voor over om niet naar Jan Smit te hoeven luisteren.quote:
Die zit waarsch. in Thaise TBS-kliniek.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
@:apk waar ben je met de voorspellingen van je buurman?
Vraag het mij ook af. Ze moeten anders supersnel decors wisselen.quote:
Ik denk het ook nietquote:
Als je het commentaar niet zo boeiend vindt, heeft de YouTube-stream best wel goed geluid.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:35 schreef RipCity het volgende:
Als je zapt tussen NPO1, BBC, en Belgie is het wel heel vreemd HOEveel verschil er zit qua, geluid wat doorkomt. maakt heel verschil.
Ja ik had aan het eind 9 landen waarvan ik dacht "dit wordt niks", moet je opeens allemaal matige acts doorlaten in je voorspellingquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef DrMarten het volgende:
Er zitten zoveel slechten tussen dat ik bang ben dat Nederland nog doorgaat ook
Het was gewoon zwaar ruk.quote:
Huhquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zit waarsch. in Thaise TBS-kliniek.
Absoluut, erg mooi die ontlading op het eindequote:
Nee hoor. Juist vrij voorspelbaar. Meestal zijn 8/9 van de 10 goed voorspelt vantevoren.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:41 schreef Za het volgende:
[..]
Absoluut, erg mooi die ontlading op het einde![]()
Ik vond de helft van wat ik gezien heb niks, maar ook een paar vocaal en visueel sterke.
Geen idee of ze doorgaan, dit soort festivals zijn compleet onvoorspelbaar
Ze moeten ook veel stemmen tellen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het altijd maar lang duren, die uitslag
stop the count!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het altijd maar lang duren, die uitslag
Heb de afgelopen weken ietsje teveel verdrietige gevluchte Russen gesprokenquote:
Enigste terechte win van Oekraïne was Ruslana (en Verka en Go_a hadden hem ook wel mogen hebbenquote:
Ah nee, ik had die van Noorwegen in gedachten, dat was wel een body, maar toch ook wel anders.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die heeft een bikini op een broek. Dit is een body suit.
Of je bedoelt qua sexy uitstraling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |