SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.Your beauty never ever scared me.
Je snapt dat Oekraine vorig jaar heeft gewonnen we het nu in Liverpool is vanwege de oorlogquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:27 schreef Aratanax het volgende:
Ik vind het 1 ding dat deelnemers ervoor kiezen om de oorlog als thema te gebruiken voor hun nummers
Maar om het zo expliciet in een intervalact terug te laten komen...
Jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je snapt dat Oekraine vorig jaar heeft gewonnen we het nu in Liverpool is vanwege de oorlog
Ze kunnen het compleet negeren maar de kijkers zijn ook niet dom ofzo.quote:
Ik hoor vooral galm eigenlijk.quote:
Wel passend juist, vooral omdat het ESF niet in de Oekraïne gehouden kan worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:27 schreef Aratanax het volgende:
Ik vind het 1 ding dat deelnemers ervoor kiezen om de oorlog als thema te gebruiken voor hun nummers
Maar om het zo expliciet in een intervalact terug te laten komen...
Maar zitten de kijkers er met smart op te wachten?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze kunnen het compleet negeren maar de kijkers zijn ook niet dom ofzo.
'de Oekraïne'quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef svann het volgende:
[..]
Wel passend juist, vooral omdat het ESF niet in de Oekraïne gehouden kan worden.
Het zou achterlijk zijn als ze er niets mee zouden doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze kunnen het compleet negeren maar de kijkers zijn ook niet dom ofzo.
Ben het Oekraïne-gedoe ook wel zat. Dat begin was wel genoeg.quote:
We hebben massaal op Oekraïne gestemd dus denk het wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Maar zitten de kijkers er met smart op te wachten?
Ja ik vind dit eerlijk gezegd dus ook. Dit is geen herdenkingsevenement ofzoquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben het Oekraïne-gedoe ook wel zat. Dat begin was wel genoeg.
Nee, ik skip carnaval.quote:
Is het niet zozeer dat ze gewoon gewend zijn aan vals zingende artiesten?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef rosita1 het volgende:
Maar ja, songfestival publiek is al snel tevreden, hé.
We zijn vergevingsgezind, nep-vals rekenen we vanavond goedquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef 617-716 het volgende:
Er zijn wel mensen hier die niet weten wat echt 'vals' is. En kleine trilling in een stem is niet meteen vals.
Vond ik de leukste ja.quote:
quote:
Ja, schijnbaar zijn mensen geen echte live optredens gewend ofzo zonder bewerking geluidquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef 617-716 het volgende:
Er zijn wel mensen hier die niet weten wat echt 'vals' is. En kleine trilling in een stem is niet meteen vals.
Zo erg als Bar Refaeli wordt het nooit meer. "We move on, we move on.."quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef Jane het volgende:
That was so.... emotional...
Geweldige presentatrice heeft Oekraine afgevaardigd.
Ik durf te stellen dat ik wel weet wat vals zingen is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef 617-716 het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik inderdaad geen flauw idee heb. Ik weet of ik iets leuk vind klinken of niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef 617-716 het volgende:
Israël en Zweden toch hopelijk wel hoger. Die zongen bijna foutloos.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef Fleischmeister het volgende:
Mijn gok in no particular order:
Noorwegen
Malta
Portugal
Zwitserland
Zweden
Finland
Israël
Tsjechië
Nederland (ik blijf maar gewoon optimistisch)
Azerbeidzjan
Nou als dat gebeurt kijk ik morgen nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef DrMarten het volgende:
Er zitten zoveel slechten tussen dat ik bang ben dat Nederland nog doorgaat ook
Dit. En ik hoor ook wel wanneer een trilling in de stem onbedoeld is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat ik wel weet wat vals zingen is.
En ik heb het vanavond geregeld gehoord, ook bij uitvoerenden waarvan ik weet dat ze wel zuiver kunnen zingen. De oorzaak is me niet duidelijk, mijn gehoor is het echter niet…
Hij is een stokboordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |