Ik moet eerlijk zeggen dat het me meeviel. Maar het nummer is z'n kracht wel kwijt in deze vorm.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:15 schreef Jauke het volgende:
Jezus, jullie vonden dit vals? Hou op hoor, ze deden het echt prima.
Nah die was epic. Dit niet.quote:
Echtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:17 schreef vencodark het volgende:
Punten voor deze kleur groen. Die zit namelijk ook op onze muur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:17 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik vond Mia en Dion ook hartstikke goed!Wij na dit optreden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Wie heeft die smiley gemaakt?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ben jij van de goednieuwsshow?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:18 schreef Jojoke het volgende:
Toch in alle massa viel de Nederlandse inbreng best mee. Weet niet of we doorgaan maar een afgang was het zeker ook niet.
Ben je een van de weinige. Nr2 bij de bookies. En nr1 voor winnaar semi-finalquote:
Die kerel heeft sowieso een mooie avondquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:18 schreef Newone82 het volgende:
En nog even gangbang op het podium. Mooi man
Zeker, dat was de eerste keer dat ik keek en was zwaar onder de indruk. Vorig jaar ook best veel sterke songs.quote:
Zingt niet best, maar bij zo'n nummer boeit dat dan weer minder.quote:
quote:
Hahahhaaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:15 schreef Jauke het volgende:
Jezus, jullie vonden dit vals? Hou op hoor, ze deden het echt prima.
Er is geen jury voting, alleen publiek, dus het accent ligt weer op hulkpakjes, nepsnorretjes en een fluitende dwergquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:16 schreef Willewa het volgende:
Nederland beetje karig, of iig saai. Die daarvoor vond ik wel vet. Maar algehele niveau of iig de songs zelf vallen me wat tegen tov vorige 2 jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |