SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wat zei hij? Ik zit bij de Belg.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:02 schreef TomDooley het volgende: Jan probeert aan alle kanten te laten blijken dat hij Mia en Dion niet mag hahaha, wat een prachtig mens. Kaf van het koren, geweldig.
Insert post @Albanus over kijken bij de Belgquote:
Ik vind het idee best leuk maar het mist wel wat kwaliteitquote:
Jan zei na het optreden van Loreen 'wat een masterklasse, hier wordt het kaf van het koren gescheiden'.quote:
Deze kennen elkaar tenminste.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:05 schreef Momo het volgende:
Tja deze zijn net zo onervaren als Mia en Dion
Ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:05 schreef Amsel het volgende:
Had iemand al gezegd dat het klinkt als Sixpence non the richer?
Het schijnt dat Finland haar grootste concurrent isquote:
Alle boomers vinden dit leukquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Ah, dus zó zag het songfestival er in 1973 uit.
Niemand hier.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:05 schreef Amsel het volgende:
Had iemand al gezegd dat het klinkt als Sixpence non the richer?
We moeten donderdag nog he.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:06 schreef RipCity het volgende:
Best sympathiek maar samen met ierland onderaan en bijna gegarandeerde niet qualifyers
Je hebt zo'n liedje, coffee for your head oid' en daar deed die tussenrap me aan denken. Ook niet bijster sterkquote:
je weet dat ze vanavond al stemmen he?quote:
We kunnen denk ik zelfs nog een decennium terug, kleine kokette katinka vibesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Ah, dus zó zag het songfestival er in 1973 uit.
1 dame, al woont ze hele leven in Tsjechiëquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
Bulgaars omdat het land niet meedoet wtf?
My sister's crown vind ik best tofquote:
I seequote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
1 dame, al woont ze hele leven in Tsjechië
En de coupletten zijn afschuwelijkquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:08 schreef Aratanax het volgende:
Ik vind het refrein echt tof en meeslepend
Wel minder tiet.quote:
Er woont maar 1 persoon daar toch?quote:
Gelukkig betekent dat ook kroon in meerdere talenquote:
Dat houdt San Marino ook niet tegenquote:
Daar kunnen zij ook weinig aan doen.quote:
Bedankt Corona?quote:
Tri polovskiquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Elk stukje oostblok een stukje rap tegenwoordig
Gaap
Kroatiëquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog niks gehoord dat een echte verdiende winnaar zou zijn
IK haal het ook niet uit de paar nummers die ik heb gezien. Dan moet de volgende halve finale wel heel erg zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom werd er voorafgaand zo vaal gezegd dat dese halve finale een heel hoog niveau heeft met goede nummers? Echt niet meer dan normaal.
Seksloos, gunloos, echt als ze doorgaan, dan is het wat een ander ook al zei, de rest is nog slechter.quote:
3 kwart zingt vals zo we maken een kansquote:
Of Joan Franka.quote:
Aan een nat washandje heb je nog iets.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:13 schreef ISVV het volgende:
Je schaamt je toch kapot voor deze natte washandjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |