SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Dit is geil @RamboDirkquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:21 schreef danilel het volgende:
[..]
Volgens de Belg op een opengesperde vagina
Die ging wel doorquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:21 schreef Mark-Hgl het volgende: Servië heeft ook wel vaak van die naargeestige vage acts, vorig jaar die handenwasmevrouw, nu dit weer
![]()
,quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mij dunkt dat ze in Servië daar zich niet zo druk over maken
Whiskersquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:BillDauterive
Maar eerst ff eten maken..
Lang leve de drie minuten-grens.quote:
quote:
Ik ookquote:
We gaan je missen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Als dit zogenaamd een hele sterke Halve Finale is, dan sla ik donderdag denk ik over...
Kunstacademie avondquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:25 schreef Document1 het volgende:
Is het de alternatieve elektronische avond vandaag?
of een promotie-degradatiesysteem, lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:25 schreef summer2bird het volgende:
Misschien moeten we eens wat landen uit de eu flikkeren
Dit is de meest gestreamde Letse bandquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:24 schreef Ama het volgende:
Soms vraag je je toch echt af had zo'n land echt niks beters?
Nee joh dan komt de bagger, die is het leukstquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Als dit zogenaamd een hele sterke Halve Finale is, dan sla ik donderdag denk ik over...
Zang indd beter, melodie iets te trippy voor ome Timquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:25 schreef Andromache het volgende:
Wat een raar ritme. Ik snap er niks van. Maar wel eindelijk een zanger die er war van kan.
Mja, Letland heeft niet heel veel inwoners, dat moet worden opgemerkt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:24 schreef Ama het volgende:
Soms vraag je je toch echt af had zo'n land echt niks beters?
ho ho, we hebben de uithaal van dion nog niet gehoordquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:26 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Die finale gaan we makkelijk halen.
U bent de zwakste schakel. Tot ziens.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:25 schreef Aratanax het volgende:
[..]
of een promotie-degradatiesysteem, lijkt me ook wel wat
Het is ook maar wat ze je als publiek kunnen wijsmaken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Daar ga ik me de hele avond op verheugen. Cha. Cha. Cha. Wordt het weekend lijflied op mijn afdeling.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:25 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd wat jullie gaan zeggen bij Finland genot.
Hoog freakshow-gehalte danquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:26 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Nee joh dan komt de bagger, die is het leukst![]()
Wel eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik dacht dat ze de uithalen gezuiverd hadden? Niet op de goeie manierquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:26 schreef Aratanax het volgende:
[..]
ho ho, we hebben de uithaal van dion nog niet gehoord
Inderdaad :xquote:
Dit is echt elk jaar in dit topicquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:28 schreef SilverEyes het volgende:
Straks ga ik Mia en Dion nog briljant vinden na deze ooraids.
Zolang ze zuiver zingen finale in de pocket.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:28 schreef SilverEyes het volgende:
Straks ga ik Mia en Dion nog briljant vinden na deze ooraids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |