Als die behoorlijk vervelende blokkade eindelijk opgehoepeld is en wij in de warmte komen, zou je willen dat je daar zatquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!![]()
Mag van mij uitkomen hoor, maar even voor de beeldvorming; vandaag stond enkele dagen terug voorspeld als "zwaar bewolkte dag met regen"...
Ik zal je even een live beeld geven vanuit onze tuin
[ afbeelding ]
🤷
Komende weken komt er dus waarschijnlijk veel meer. Hard nodig daar.quote:
2quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou vooruit, dat geloof ik dan nog wel.
Ik wilde weer in mijn auto springen in eerste instantie, maar ben thuis gebleven omdat er geen onweer in die bui zat. Dus ik dacht alquote:
ja hier in de regio niet zoveel bijzonders nee laatste dagenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde weer in mijn auto springen in eerste instantie, maar ben thuis gebleven omdat er geen onweer in die bui zat. Dus ik dacht al
Het heeft hier niet eens geregend volgens mij, een paar druppels.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja hier in de regio niet zoveel bijzonders nee laatste dagen
iddquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft hier niet eens geregend volgens mij, een paar druppels.
Dan lig ik nog te pitten joh.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
idd
vroeg in de ochtend trouwens nog wel hoor?
Ik zie dat het hoog tijd is om weer dagelijkse updates te geven. Broertje dood aan users die vinden dat je het enkel over het weer in hun boerengat mag hebbenquote:
Heb je nog een beetje regen daar? Balkan schijnt ook nat te zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie dat het hoog tijd is om weer dagelijkse updates te geven. Broertje dood aan users die vinden dat je het enkel over het weer in hun boerengat mag hebben![]()
Ik was net aan het genieten van het mooie weer, nu weet ik dat die ellende niet ver weg isquote:
Misschien dat het plaatselijk wel wat kan doen, maar het wordt nu ook geholpen door de stroming die er staat.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was net aan het genieten van het mooie weer, nu weet ik dat die ellende niet ver weg is
Is gewoon toeval overigens, dat kan helemaal niet
Tenzij die sukkels het park inefficint neergezet hebben, maar lijkt me sterk.
Windmolens zijn niet groot genoeg om bewolking tegen te houden, dat vliegt er gewoon overheen. Die parken hebben wel een schaduw die tientallen kilometers later nog meetbaar is, dus het is niet zo dat ze helemaal geen invloed hebben.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien dat het plaatselijk wel wat kan doen, maar het wordt nu ook geholpen door de stroming die er staat.
Het westen van de Balkan ja. Hier niet extreem nat, in ieder geval qua hoeveelheden niet. Wel veel gemiezer enzo. Past prima bij deze lente, die tot nu toe veel te koud verloopt. Mei presteert vooralsnog zoals maart zou moeten doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje regen daar? Balkan schijnt ook nat te zijn.
Waarom ben je zo vroeg?
Ik zou zeggen: zet de hele fucking Noordzee maar vol met windturbine-parken en we zijn van die troosteloze stratus-ellende verlost.quote:
Windmolens kunnen ook laaghangende bewolking veroorzakenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: zet de hele fucking Noordzee maar vol met windturbine-parken en we zijn van die troosteloze stratus-ellende verlost.![]()
![]()
Is ook nog beter voor strandtoerisme als die bewolking geen roet meer in het eten gooit.
Hmm... dat lijkt me het effect van verzadigde lucht waarbij de windturbines er voor zorgen dat de minuscule waterdruppels in de nevel/mist zich samen kunnen voegen tot dikkere bewolking.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Windmolens kunnen ook laaghangende bewolking veroorzaken
[ afbeelding ]
Ik zie 20/21 graden dus zo koud is dat niet lijkt me?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:25 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een beflikkering weer. Kansloze
Poolwind.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
Regen hier. Lekker hoor @:nattekat
Edit: met onweer ook nu. Nicey nice.
Woon je in Spa ofzoquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:38 schreef vosss het volgende:
Godverdomme. Lig je lekker met je luie kloten achterom in de zon en dan moet je ineens op staan en helemaal naar de oprit lopen om het dak van de cabrio ff te sluiten.
#kutregen #waarblijftdiezomer
Nee in Limburgquote:
Ze spreken allemaal dezelfde taal.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is heel oost Belgi niet gewoon Limburg
Ik wacht al verdomme 3 jaar op weer interessant dynamisch weer met onweer des doods, dus ik ben tegenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dit weer vastzetten. Niks meer aan veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |