Ik zou zeggen: zet de hele fucking Noordzee maar vol met windturbine-parken en we zijn van die troosteloze stratus-ellende verlost.quote:
Windmolens kunnen ook laaghangende bewolking veroorzakenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: zet de hele fucking Noordzee maar vol met windturbine-parken en we zijn van die troosteloze stratus-ellende verlost.![]()
![]()
Is ook nog beter voor strandtoerisme als die bewolking geen roet meer in het eten gooit.
Hmm... dat lijkt me het effect van verzadigde lucht waarbij de windturbines er voor zorgen dat de minuscule waterdruppels in de nevel/mist zich samen kunnen voegen tot dikkere bewolking.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Windmolens kunnen ook laaghangende bewolking veroorzaken
[ afbeelding ]
Ik zie 20/21 graden dus zo koud is dat niet lijkt me?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:25 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een beflikkering weer. Kansloze
Poolwind.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
Regen hier. Lekker hoor @:nattekat
Edit: met onweer ook nu. Nicey nice.
Woon je in Spa ofzoquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:38 schreef vosss het volgende:
Godverdomme. Lig je lekker met je luie kloten achterom in de zon en dan moet je ineens op staan en helemaal naar de oprit lopen om het dak van de cabrio ff te sluiten.
#kutregen #waarblijftdiezomer
Nee in Limburgquote:
Ze spreken allemaal dezelfde taal.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is heel oost België niet gewoon Limburg
Ik wacht al verdomme 3 jaar op weer interessant dynamisch weer met onweer des doods, dus ik ben tegenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dit weer vastzetten. Niks meer aan veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |