Als die behoorlijk vervelende blokkade eindelijk opgehoepeld is en wij in de warmte komen, zou je willen dat je daar zatquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!![]()
Mag van mij uitkomen hoor, maar even voor de beeldvorming; vandaag stond enkele dagen terug voorspeld als "zwaar bewolkte dag met regen"...
Ik zal je even een live beeld geven vanuit onze tuin
[ afbeelding ]
🤷
Komende weken komt er dus waarschijnlijk veel meer. Hard nodig daar.quote:
2quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou vooruit, dat geloof ik dan nog wel.
Ik wilde weer in mijn auto springen in eerste instantie, maar ben thuis gebleven omdat er geen onweer in die bui zat. Dus ik dacht alquote:
ja hier in de regio niet zoveel bijzonders nee laatste dagenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde weer in mijn auto springen in eerste instantie, maar ben thuis gebleven omdat er geen onweer in die bui zat. Dus ik dacht al
Het heeft hier niet eens geregend volgens mij, een paar druppels.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja hier in de regio niet zoveel bijzonders nee laatste dagen
iddquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft hier niet eens geregend volgens mij, een paar druppels.
Dan lig ik nog te pitten joh.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
idd
vroeg in de ochtend trouwens nog wel hoor?
Ik zie dat het hoog tijd is om weer dagelijkse updates te geven. Broertje dood aan users die vinden dat je het enkel over het weer in hun boerengat mag hebbenquote:
Heb je nog een beetje regen daar? Balkan schijnt ook nat te zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie dat het hoog tijd is om weer dagelijkse updates te geven. Broertje dood aan users die vinden dat je het enkel over het weer in hun boerengat mag hebben![]()
Ik was net aan het genieten van het mooie weer, nu weet ik dat die ellende niet ver weg isquote:
Misschien dat het plaatselijk wel wat kan doen, maar het wordt nu ook geholpen door de stroming die er staat.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was net aan het genieten van het mooie weer, nu weet ik dat die ellende niet ver weg is
Is gewoon toeval overigens, dat kan helemaal niet
Tenzij die sukkels het park inefficint neergezet hebben, maar lijkt me sterk.
Windmolens zijn niet groot genoeg om bewolking tegen te houden, dat vliegt er gewoon overheen. Die parken hebben wel een schaduw die tientallen kilometers later nog meetbaar is, dus het is niet zo dat ze helemaal geen invloed hebben.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien dat het plaatselijk wel wat kan doen, maar het wordt nu ook geholpen door de stroming die er staat.
Het westen van de Balkan ja. Hier niet extreem nat, in ieder geval qua hoeveelheden niet. Wel veel gemiezer enzo. Past prima bij deze lente, die tot nu toe veel te koud verloopt. Mei presteert vooralsnog zoals maart zou moeten doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje regen daar? Balkan schijnt ook nat te zijn.
Waarom ben je zo vroeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |