Oo normaal gesproken wel maar ik had het niet in de gaten...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:28 schreef Puzzie het volgende:
@:Frummelie ik wist niet of je nou wel of niet opent ,maar als je een andere TT wil
Is alquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou niet weten, waarom Moraima een uitzondering zou moeten krijgen. Kom op zeg. Ze klaagt met elke opdracht. Misschien moet ze de oorzaak maar eens goed aanpakken en niet telkens een TV programma nodig hebben om dat doel te bereiken.
Ook dan slaat dat nergens op.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is al
Vaker gebeurt dat deelnemers niet mee hoefden te doen
Maar jij opent normaliter wel dus , dan weet ik datquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oo normaal gesproken wel maar ik had het niet in de gaten...
Thnx goeie TT...
JW toch een paar keer?quote:
Jaja... sinds kort hoor...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar jij opent normaliter wel dus , dan weet ik dat
Vind uitzonderingen ook niet nodig.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou niet weten, waarom Moraima een uitzondering zou moeten krijgen. Kom op zeg. Ze klaagt met elke opdracht. Misschien moet ze de oorzaak maar eens goed aanpakken en niet telkens een TV programma nodig hebben om dat doel te bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |