ze zei een weekje geleden ook zoiets tegen babs geloof ikquote:Op maandag 8 mei 2023 19:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ergens in die hersenpan.....
ach laat ook maar.....
niet te volgen
Jeff moet nog??quote:Op maandag 8 mei 2023 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Nou ben benieuwd wie de volgende is die komt oefenen op K4
Erik is daar nu al een tijdje aan het rommelen dus denk hij.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Nou ben benieuwd wie de volgende is die komt oefenen op K4
Nooit...En ze leven nog steeds...quote:Op maandag 8 mei 2023 19:43 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vraag me af hoe vaak ze die afwasborstel en sponsjes wisselen...
De sponsjes? Die leven steeds meerquote:
Oef nou en dan met haar slimheid, pfffffffquote:Op maandag 8 mei 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zei een weekje geleden ook zoiets tegen babs geloof ik
dat ze een man leuker vind omdat hij lekker dominant is
Precies ditquote:Op maandag 8 mei 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Zoe een irritant kind, aandacht vragende blobvis is ze, maar ze is een ontzettend onzeker meisje, dat merk je helemaal nu ze manager is en dat zo'n Isaac dan zo zijn bek tegen haar open trekt vind ik laf, echt een zwaktebod, dat had hij eens tegen Jeff moeten doen als hij weer eens uit de bocht vloog, maar nee hij pikt daar een onzeker meisje voor uit.
Die heeft vanmiddag met Jasper geoefend, maar daarvan zagen we alleen kort het begin.quote:
ik zat er ook net naar te kijkenquote:Op maandag 8 mei 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
ze worden ook elke keer weer in een RLS poepiebruin
dat hout en de biosquote:Op maandag 8 mei 2023 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe moet nog een mail, dan stelling, dan kan ze weer boodschappen doen.
Stelling?
doen ze expressquote:Op maandag 8 mei 2023 19:52 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë moet ff snel reageren...
meerdere mensen roepen naar haar
quote:Op maandag 8 mei 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
doen ze express
omdat zoe zo zit te schreeuwen om Babette
Heeft ze al wel weer een tijdje aanquote:Op maandag 8 mei 2023 19:55 schreef engine het volgende:
Lol Zoë heeft ineens een ander jurkje aan als eerder
ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 8 mei 2023 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe lang zijn Babs en Bern nou met dat attack ding bezig?
Dacht dat die 2 dat deden om het circuit van Kim over te nemen of heb ik dat verkeerd begrepen?
Paar weken nu maar nog geen les in gegeven volgens mij, meer oefenenquote:Op maandag 8 mei 2023 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe lang zijn Babs en Bern nou met dat attack ding bezig?
Dacht dat die 2 dat deden om het circuit van Kim over te nemen of heb ik dat verkeerd begrepen?
quote:Op maandag 8 mei 2023 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ze nou een afwasteiltje doen, scheelt gelijk een pan
Zit net te kijken, is het een jurkje of zo'n jurkje met een broekje aan de onderkant, weet niet ho0e dat heetquote:
Zo goed let ik daar nou ook weer niet op. Is nog dezelfde kleur ookquote:
Heeft een short functie zeg maarquote:Op maandag 8 mei 2023 19:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zat net al klaar om te cappen toen ze bij de tafel stond![]()
Maar het ging net goed
Ja, vraag me af of het dan niet meer voor zichzelf is. Op dit tempo kunnen ze les gaan geven als de winnaar bekend isquote:Op maandag 8 mei 2023 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Paar weken nu maar nog geen les in gegeven volgens mij, meer oefenen
quote:Op maandag 8 mei 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Zo goed let ik daar nou ook weer niet op. Is nog dezelfde kleur ook
quote:Op maandag 8 mei 2023 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, vraag me af of het dan niet meer voor zichzelf is. Op dit tempo kunnen ze les gaan geven als de winnaar bekend is
Gulden?quote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 19:59 schreef engine het volgende:
JW informeert even hoeveel gulden het nou eigenlijk is.
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Alleen voor JW, de rest betaald euro's
Maar het boeit hem niet!quote:Op maandag 8 mei 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
Erik gaat hem maken![]()
ontplofte fohn straks
jw pissig is toch te maken
AH Dus zo is Jeff's coupe tot stand gekomen ?quote:Op maandag 8 mei 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
Erik gaat hem maken![]()
ontplofte fohn straks
jw pissig is toch te maken
heerlijk die manquote:Op maandag 8 mei 2023 20:04 schreef engine het volgende:
"ik vind het allemaal prima joh"
"het interesseert me echt helemaal niks joh....geen bal!"
"boeiuh!"
hadden ze zelf bedachtquote:Op maandag 8 mei 2023 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
Hoeft er geen 24 uur meer te worden gewxcht voor de stelling?
600 euroquote:Op maandag 8 mei 2023 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Neem een Dyson, betaal je nog wat meer
'Ze doen maar lekker'quote:Op maandag 8 mei 2023 20:04 schreef engine het volgende:
"ik vind het allemaal prima joh"
"het interesseert me echt helemaal niks joh....geen bal!"
"boeiuh!"
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Neem een Dyson, betaal je nog wat meer
ze hebben al gestemdquote:Op maandag 8 mei 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nou hoor je er de komende 23u niks meer over, en dan morgen bij het stemmen gaan weer dezelfden een discussie aan
500euro voor een koffertjequote:Op maandag 8 mei 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jaa maar dan krijg je ook een mooi koffertje erbij![]()
mag ook wat kosten
Ik zou ook geen gerepareerde fohn willenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jaa maar dan krijg je ook een mooi koffertje erbij![]()
mag ook wat kosten
hij snapte eindelijk dat het wel lullig was als je constant op rood staat en enkel voor jezelf op groenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanwege die kutviool ja
En een klein beetje tactisch
Een werkende fohn is een werkende fohn zou ik denken (heb er geen).....maar ik twijfel meer of hun het zo simpel gemaakt hebben als ze zeggen.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou ook geen gerepareerde fohn willen![]()
maar voor tien euro heb je een nieuwe
Ik heb er wel een, maar gebruik em zelden ,maar alles met stroom en je haren vind ik engquote:Op maandag 8 mei 2023 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Een werkende fohn is een werkende fohn zou ik denken (heb er geen).....maar ik twijfel meer of hun het zo simpel gemaakt hebben als ze zeggen.
preciesquote:Op maandag 8 mei 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er wel maar gebruik em zelden ,maar alles met stroom en je haren vind ik eng
Föhn nog niet, die is er pas vanavond bijgekomenquote:
dan kun je eunice kijkenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
Soms vergeet ik dat ik kan switchen en zit ik zomaar moinutenlang naar een basketballende Erik te kijken
ik ook nietquote:Op maandag 8 mei 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee zou een kapotte fohn die 'gemaakt' is door iemand daar ook niet meer gebruiken..
Kim is pleite dus het bloesje kan openquote:Op maandag 8 mei 2023 20:12 schreef Ebinas het volgende:
Als het goed is zouden Zoe en Jeff boodschappen doen.
Zou wel willen zien hoe dat verloopt
Oh okay die angst heb ik niet.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar gebruik em zelden ,maar alles met stroom en je haren vind ik eng
Dat lef heeft ze niet denk ik.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kim is pleite dus het bloesje kan open
ik vraag me ook echt af of het zo makkelijker te repareren is als Erik zegtquote:Op maandag 8 mei 2023 20:14 schreef Ebinas het volgende:
Wel eens gehad dat ik zo'n poefgeluid kreeg met een klein steek vlammetje en fikse schroeilucht.
Niet fijn nee.
Zou ook een nieuwe willen
Dit soort verhalen heb ik dus ook gehoordquote:Op maandag 8 mei 2023 20:14 schreef Ebinas het volgende:
Wel eens gehad dat ik zo'n poefgeluid kreeg met een klein steek vlammetje en fikse schroeilucht.
Niet fijn nee.
Zou ook een nieuwe willen
Of denkt Zoe dan dat Isaac jaloers zal gaan worden?quote:Op maandag 8 mei 2023 20:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat lef heeft ze niet denk ik.
Ben wel benieuwd naar de toon
Maar denk dat het best gezellig zal zijn
ja ik zit ook te luisteren..quote:Op maandag 8 mei 2023 20:15 schreef Monique___ het volgende:
wat zegt eunice nu.. ze hoeven allebei niet te knuffelen ze houden allebei van kwaliteit in het leven maar dit is gewoon niks..
ahh daar komt de troefkaart weer de kinderen
het brengt meer ellende met zich mee dan plezier..
oh de romance is alweer voorbij
eunice is gewend om kwaliteit van leven te hebben.. en hij ook.. en het voelt niet goed..
ze denken te veel..
dus klaar..![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:15 schreef Monique___ het volgende:
wat zegt eunice nu.. ze hoeven allebei niet te knuffelen ze houden allebei van kwaliteit in het leven maar dit is gewoon niks..
eunice is gewend om kwaliteit van leven te hebben.. en hij ook.. en het voelt niet goed..
ze denken te veel..
dus klaar..![]()
![]()
![]()
Als die föhn kapot is, dan koop je toch een nieuwe. Is ook geen logica, soldeerbout(die ook geld kost) aanschaffen om een Föhn te repareren. Straks vliegen je haren in de fik of erger je gezicht.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik zit ook te luisteren..
het is dus klaar..?
preciesquote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als die föhn kapot is, dan koop je toch een nieuwe. Is ook geen logica, soldeerbout(die ook geld kost) aanschaffen om een Föhn te repareren. Straks vliegen je haren in de fik of erger je gezicht.
Jij denkt dat Erik er een vlammenwerper van soldeerbout?quote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als die föhn kapot is, dan koop je toch een nieuwe. Is ook geen logica, soldeerbout(die ook geld kost) aanschaffen om een Föhn te repareren. Straks vliegen je haren in de fik of erger je gezicht.
de logica is:quote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Of die hele loods....... Burn Baby Burnquote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ja het is klaar....quote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik zit ook te luisteren..
het is dus klaar..?
Je bent bang voor de camera's jaquote:Op maandag 8 mei 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
Eunice en JW gaan alleen nog knuffelen
en verder niks meer
te moeilijk
en ze voelt zich er niet goed bij![]()
![]()
Ik weet echt niet wat Zoe denkt.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of denkt Zoe dan dat Isaac jaloers zal gaan worden?
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:15 schreef Monique___ het volgende:
ze denken te veel..
dus klaar..![]()
![]()
![]()
het spelletje is gespeeldquote:
Heb het idee dat JW en Erik weer eens mega koppig zijn en denken het probleem te weten. Of dat ook daadwerkelijk het probleem is, geen idee.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
de logica is:
Erik wil graag een soldeerbout
dit is een goed moment om te vragen
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jij denkt dat Erik er een vlammenwerper van soldeerbout?
Dat laatste heb ik eigenlijk bij de meeste mensenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Ik weet echt niet wat Zoe denkt.
Echt compleet geen idee van.
En daar ben ik heel blij mee
ook datquote:Op maandag 8 mei 2023 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het idee dat JW en Erik weer eens mega koppig zijn en denken het probleem te weten. Of dat ook daadwerkelijk het probleem is, geen idee.
Geen idee wat er kapot is, maar die dingen stoppen vaak door oververhitting/doorgebrande onderdelen. Dat fix je ook niet met enkel een soldeerbout. Ik zou het risico ook niet nemen.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je verwacht het nietquote:Op maandag 8 mei 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
het spelletje is gespeeld
eunice is er klaar mee
De beelden zijn toch al geschotenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
Kortstondig genot![]()
wat een bs komt er uit Eunice zeg
misschien daarom die woeste blik vanmiddagquote:Op maandag 8 mei 2023 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je verwacht het niet
Maar ik denk dat JW er zelf ook wel klaar mee is
Een los contactje fix je wel met een soldeerbout. Als dat het enige probleem is.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wat er kapot is, maar die dingen stoppen vaak door oververhitting/doorgebrande onderdelen. Dat fix je ook niet met enkel een soldeerbout. Ik zou het risico ook niet nemen.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik eigenlijk bij de meeste mensen
Die spelletjes van gisteren die Eunie probeerde te spelen zeiden ook al veelquote:Op maandag 8 mei 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien daarom die woeste blik vanmiddag
kunnen ze een beetje aanklooien nu als zij weer kriebel heeft.. en wil soppenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Het gaat nog steeds over JW en Eunice
Kortstondig genot was even leuk...
Ben dan wel benieuwd of het echt klaar is nu ..
ze heeft een week lang mirthe links laten liggenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja.. wat een vergelijking
ze heeft 'het' niet nodig in haar leven
laat die man toch lekker frobelen met zijn soldeerboutquote:Op maandag 8 mei 2023 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wat er kapot is, maar die dingen stoppen vaak door oververhitting/doorgebrande onderdelen. Dat fix je ook niet met enkel een soldeerbout. Ik zou het risico ook niet nemen.
Nee ze is dikke vrienden met Mirthequote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een week lang mirthe links laten liggen![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jij denkt dat Erik er een vlammenwerper van soldeerbout?
ja daar trapte hij niet inquote:Op maandag 8 mei 2023 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die spelletjes van gisteren die Eunie probeerde te spelen zeiden ook al veel
Goed muziekstuk trouwensquote:Op maandag 8 mei 2023 20:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of die hele loods....... Burn Baby Burn
De enige (naïeveling) die haar nog een beetje serieus neemt jaquote:
die snapt het ook echt nietquote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Erik!
"Als je fiets een lekke band heeft, koop je toch ook geen nieuwe fiets? En als je een vrouw hebt, die lange haren heeft, gaat ze naar de kapper, neem je ook geen nieuwe vrouw?"![]()
Stoppen is minst erge ,maar vuur en haren gaan niet samenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef Verida het volgende:
[..]
laat die man toch lekker frobelen met zijn soldeerbout![]()
wat kan er helemaal gebeuren, de stoppen slaan weer een keer door als hij het niet goed doet
Yup, ik zeg dat ik het niet zou doen. Al zet ie heel die loods in lichterlaaie, ook dan mag ik er commentaar op hebben.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef Verida het volgende:
[..]
wat kan er helemaal gebeuren, de stoppen slaan weer een keer door als hij het niet goed doet
mirthe snapt het niet...quote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een week lang mirthe links laten liggen![]()
Ik vind het wel onverantwoord om zo'n föhn te fiksen. Brandwonden zijn niet of moeilijk te reparerenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef Verida het volgende:
[..]
jaaa hahahaquote:Op maandag 8 mei 2023 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
Vergelijkt Eunice JW nu met slechte stukjes vlees op de BBQ?
het is nog maar de vraag of hij hem gerepareerd krijgt en lukt dat wel, dan zal hij heus nog wel eerst proberen of het goed gaat voordat er gelijk mee aan een kapsel wordt gefohntquote:Op maandag 8 mei 2023 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het wel onverantwoord om zo'n föhn te fiksen. Brandwonden zijn niet of moeilijk te repareren
worstje was te klein??quote:Op maandag 8 mei 2023 20:25 schreef Monique___ het volgende:
eunice vergelijkt jw met een slechte kwaliteit bbq vlees..
ze wil kwaliteit
en die ouwe lollie vond ze blijkbaar niks![]()
Eunie wil alle aandacht en nu moet JW compleet slechtgepraat wordenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mirthe snapt het niet...
waarom is het weer over? het is maar net begonnen?
eunice moest zich inhouden met alles...
Mjaquote:Op maandag 8 mei 2023 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En vervolgens trapt die blije geit daar weer in
Wat is zijzelf dan? Kattenvoer?quote:Op maandag 8 mei 2023 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
Eens. Eunice is een slimme tante, dat zagen we gisteren wel weer hoe ze JW zat te testen, maar die trapte er niet in.quote:Op [quote]
[b]Op maandag 8 mei 2023 20:23 schreef Verida het volgende:
Ik hoop zo dat Mirthe nu ook het licht heeft gezien en lekker haar eigen gang gaat en niet meer zich laat koeieneren door Eunice
Dit vind ik wel vals van Euniequote:Op maandag 8 mei 2023 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
Dat geloof ik ook nog wel. Anders kan hij hem wel op Isaac testenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:25 schreef Verida het volgende:
[..]
het is nog maar de vraag of hij hem gerepareerd krijgt en lukt dat wel, dan zal hij heus nog wel eerst proberen of het goed gaat voordat er gelijk mee aan een kapsel wordt gefohnt
Heeft ze wel een puntquote:Op maandag 8 mei 2023 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ah eerlijk is eerlijk. Erik heeft ook de strijkbout die Janet had laten vallen gefixt, en dat zonder soldeerboutStrijk jij ook haren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dit gaat nog een heel spel worden tussen die tweequote:Op maandag 8 mei 2023 20:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien maakt ze het zichzelf wel wijs
JW is gewoon een opdringerige geilbak want zou net zo graag op Babs zijn gedokenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:35 schreef Puzzie het volgende:
JW had er geen moeite mee , is ook niet verliefd
Ik kan niet wachten op die beelden .. zal Eunie ook leuk vindenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW is gewoon een opdringerige geilbak want zou net zo graag op Babs zijn gedoken
Veel mannen denken zo, dat vrouwen lustobjecten zijn. JW geen uitzondering helaas.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW is gewoon een opdringerige geilbak want zou net zo graag op Babs zijn gedoken
hoera!!quote:Op maandag 8 mei 2023 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
500.000 posts over EJVJL !!!!!
Topic 1666 rond ongeveer post 200. We hebben een half miljoen berichten over EJVJL in de CoS gepost.
Moeten we trots zijnquote:Op maandag 8 mei 2023 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Topic 1666 rond ongeveer post 200. We hebben een half miljoen berichten over EJVJL in de CoS gepost.
OMGquote:Op maandag 8 mei 2023 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt een aandeel van 250.000 postingsquote:
hoe zie je dat eigenlijk?quote:Op maandag 8 mei 2023 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kunt overdrijvenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt een aandeel van 250.000 postings
Als je appel met muis hebt houdt ik me aanbevolenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
Stilleven, na te schilderen voor de liefhebber
Appel, met vlieg..
[ afbeelding ]
Ook al kun jij Jeff wel schieten maar bij hem ging die vlieger dus niet op en dat valt imo erg te prijzenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Veel mannen denken zo, dat vrouwen lustobjecten zijn. JW geen uitzondering helaas.
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar dat heb je dan dus ui de gaten zitten houden?
dit raakt mequote:Op maandag 8 mei 2023 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
Stilleven, na te schilderen voor de liefhebber
Appel, met vlieg..
[ afbeelding ]
Ze heeft alleen nooit iets zinnigs te meldenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
de kaken van Eunice gaan ook nonstop heen en weer
etenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze heeft alleen nooit iets zinnigs te melden
Stront jaloersquote:Op maandag 8 mei 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt overdrijven
je lijkt wel jaloers
Babs zei vanmiddagquote:Op maandag 8 mei 2023 20:51 schreef Kakadylo het volgende:
Maar krijgen we een eliminatie? Een duel? Wat denken de kenners hier?
Die aankondiging komt dan vanzelfquote:Op maandag 8 mei 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs zei vanmiddag
een eliminatie moeten ze aankondigen
toen dacht ik
huh
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ziet er naar uit dat de Regie geen moeite heeft met 12 mensen in de finale, dus nee, voor de komende maand nietsquote:Op maandag 8 mei 2023 20:51 schreef Kakadylo het volgende:
Maar krijgen we een eliminatie? Een duel? Wat denken de kenners hier?
dikke aannamequote:
Ik denk dat je gelijk hebt en dat ze zielig gaat doen om ze mee te krijgenquote:Op maandag 8 mei 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke aanname
want ze wil natuurlijk JW en Erik mee hebben
beetje Erik lief aankijkenquote:Op maandag 8 mei 2023 21:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt en dat ze zielig gaat doen om ze mee te krijgen
interesting...quote:Op maandag 8 mei 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs zei vanmiddag
een eliminatie moeten ze aankondigen
toen dacht ik
huh
Hopelijk werkt hetquote:Op maandag 8 mei 2023 21:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt en dat ze zielig gaat doen om ze mee te krijgen
Onschuldige slachtoffer uithangen en een mooi verhaal over Jeff ophangenquote:Op maandag 8 mei 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje Erik lief aankijken
wat aandacht geven
Oehh dat denk ik ook niet.. spelletjesssquote:Op maandag 8 mei 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
volgens mij zit het JW ook niet helemaal lekker
het eunice verhaal
Je hebt dan in ieder geval 24 uur kunnen oefenen ipv vijf hele minutenquote:
het maakt allemaal geen bal uit wat je tegen zoe zegtquote:Op maandag 8 mei 2023 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë vraagt Wendy advies over hoeveel suiker ze moet bestellen. Dan geeft Wendy antwoord, gaat Zoë daar weer tegenin...
Vraag dan geen advies..
Waarschijnlijk is Wendy dat gewend dus heeft ze er het nodige geduld voorquote:Op maandag 8 mei 2023 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
Wendy zit wel geduldig uit te leggen en mee te denken, lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |