Was ie nu links of rechtsdragend?quote:Op maandag 8 mei 2023 15:17 schreef Funhouse het volgende:
Volgens mij is het pakje van de zanger van Ierland iets aangepast, het zag er nu wat flatteuzer uit
Ik verwacht andere oude kleine huisjes ofzoquote:Op maandag 8 mei 2023 15:18 schreef Cirilico het volgende:
Wat zouden de Oekraïense en Britse equivalenten zijn van de Zaanse huisjes?
Volgens Matt was het vocaal niet best.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:17 schreef Funhouse het volgende:
Volgens mij is het pakje van de zanger van Ierland iets aangepast, het zag er nu wat flatteuzer uit
We zetten een definitieve streep door Ierlandquote:
De kwaliteit van de stream is (helaas?) niet goed genoeg om daar commentaar op te geven, maar de neckline van de jumpsuit is nu anders. Het heeft nu een kraagje en een wat diepere v-halsquote:
Ja, het is een soort ding online geworden dat Zwitserland of wij doorgaan.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:20 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Zwitserland is onze grootste concurrent, ben heel benieuwd
Schijnbaar heeft hij zelf zijn outfit gemaaktquote:Op maandag 8 mei 2023 15:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Snap nooit dat dit soort smakeloze outfits erdoorheen komen.
Misschien deze gebouwen in Kyivquote:Op maandag 8 mei 2023 15:18 schreef Cirilico het volgende:
Wat zouden de Oekraïense en Britse equivalenten zijn van de Zaanse huisjes?
Elvis shouting from heaven: Give me my costume back!!!!quote:Op maandag 8 mei 2023 15:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Snap nooit dat dit soort smakeloze outfits erdoorheen komen.
Ik heb het idee dat er bij Israel nogal wat op band staat ter ondersteuning of dat ze iemand offstage laten meezingen. Maar ze mag me verrassen morgenquote:
Legohuisjes.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:25 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Misschien deze gebouwen in Kyiv
[ afbeelding ]
Bron
Zou de mensen thuis zoiets opvallen en tegenhouden om te stemmen?quote:Op maandag 8 mei 2023 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er bij Israel nogal wat op band staat ter ondersteuning of dat ze iemand offstage laten meezingen. Maar ze mag me verrassen morgen
Ja, dat vond ik ook wel bij rehearsal beelden en ook best wat shots die beter kunnen.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:29 schreef aarontje112 het volgende:
Lijkt ook alsof er overal ontzettend veel wide shots worden gebruikt. Hopelijk kan Nederland zich daarin onderscheiden
Ja laten we het hopenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:31 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik denk dat als bij ons het camerawerk sterk is we echt een goede kans maken om door te gaan.
Ik ben benieuwd want het nummer vind ik niks.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:36 schreef molloot200 het volgende:
Israël gaan de meningen ook alle kanten over op de Twitter.
En ze mogen ook niet streamen vanuit pers centrum, ze kunnen wel geluid horen van inzendingen.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu ook mee
Lees ik nou goed dat de hoofden geen audio meekrijgen?
Jawel, ze mogen alleen geen audio delen, dus ze zitten in de hotel kamer met koptelefoonsquote:Op maandag 8 mei 2023 15:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu ook mee
Lees ik nou goed dat de hoofden geen audio meekrijgen?
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 8 mei 2023 15:40 schreef drxanax het volgende:
Tattoo is geen Euphoria maar imo tig keer beter dan Finland.
Het is wel een unieke sound die denk ik vooral oudere generaties kan aanspreken omdat er ook veel 70/80/90 sounds in zitten.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:41 schreef Funhouse het volgende:
Ik ben een beetje fan aan het worden van het Azerbeidzjaanse duo en het optreden is heel charmant, maar het valt echt wel een beetje weg na het geweld van Loreen. De samenzang klonk een tikkeltje vals net, maar dat kan gefixt worden
Zou ik niet mijn keuze zijn, dacht dat iets in de richting van Manizha wel beter zou werken.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:44 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm ik weet het niet, ze hebben van het optreden wel een beetje een horrorshow gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |