abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209123228
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 17:47 schreef amaranta het volgende:

[..]
De assistente zit er gewoon. Ik vind het nergens op slaan dat je op vrijdag middag ineens niemand meer kunt bereiken. Kun je altijd nog bepalen hoe noodgeval het wel/niet is.
Een snee in je vinger is ook geen noodgeval, maar ik mocht wel meteen komen.
Daar heb je wel gelijk in.
Stom van mezelf, ik had dus beter wel op 1 moeten drukken.
pi_209123254
Je kunt ook de huisartsenpost bellen als je je zorgen maakt?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209123277
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 18:41 schreef F_r het volgende:

[..]
Heb je b12 tabletten gehad of heb je gespoten?
Ik heb een stootkuur gehad van een paar weken. En nu vitamine d3 3000iu elke dag.
pi_209123284
Is de bus nog gekomen Club? Kortom heb je nog een leuke avond samen gehad?
pi_209123328
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 19:24 schreef Clubsoda het volgende:
Je kunt ook de huisartsenpost bellen als je je zorgen maakt?
Ja ga ik ook zeker doen. Nu eerst maar een tijd pootje omhoog met kussen eronder. Redelijk druk geweest nog. Dan is er dit, dan dat. Mn pa heeft aangezichtsverlamming, dat vergt ook aandacht. Hond was ziek, dus ook in de gaten houden en extra mee lopen, etc.
pi_209123477
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 19:30 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Ja ga ik ook zeker doen. Nu eerst maar een tijd pootje omhoog met kussen eronder. Redelijk druk geweest nog. Dan is er dit, dan dat. Mn pa heeft aangezichtsverlamming, dat vergt ook aandacht. Hond was ziek, dus ook in de gaten houden en extra mee lopen, etc.
En dan loop je jezelf voorbij :{ En zoals eerder gezegd, je kan gewoon de hap bellen als je je zorgen maakt.
Pas je ook een beetje op jezelf? Sterkte met alles :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209123497
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 19:27 schreef exode het volgende:
Is de bus nog gekomen Club? Kortom heb je nog een leuke avond samen gehad?
Ja en de avond was heel gezellig O+ was pas tegen half 12 thuis ook :O
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209123780
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 19:40 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
En dan loop je jezelf voorbij :{ En zoals eerder gezegd, je kan gewoon de hap bellen als je je zorgen maakt.
Pas je ook een beetje op jezelf? Sterkte met alles :*
Tnx! Tja zit al raar in elkaar met die hemiplegische migraine doet mijn linkeronderbeen en voet soms ook niet mee. Dit is weer eens wat anders. ;)
pi_209123790
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 19:41 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja en de avond was heel gezellig O+ was pas tegen half 12 thuis ook :O
Fijn!
  vrijdag 12 mei 2023 @ 20:29:24 #210
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_209124187
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 17:47 schreef amaranta het volgende:

[..]
De assistente zit er gewoon. Ik vind het nergens op slaan dat je op vrijdag middag ineens niemand meer kunt bereiken. Kun je altijd nog bepalen hoe noodgeval het wel/niet is.
Een snee in je vinger is ook geen noodgeval, maar ik mocht wel meteen komen.
Blijkbaar zit ze dan niet gewoon te zitten, dan zou ze wel opnemen. 1 voor spoed kan altijd, geen enkele praktijk is geheel niet bereikbaar tijdens openingstijden. Maar soms is ze bezig met een oor uitspuiten of een uitstrijkje maken of overleggen en dan word je liever even niet gebeld over iets dat geen spoed is.

Vervelend van je vocht Ingrid! Als je benen je enige nieuwe klacht zijn nu dan kan je prima tot maandag wachten hoor.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 12 mei 2023 @ 20:54:22 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209124625
Nou, de echoscopist moet alles natuurlijk nog doorgeven aan de radioloog en die gaat er officieel iets over zeggen maar hij zei nu al dat er niks te zien was en dat mijn aorta prima in orde was. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 12-05-2023 21:06:31 ]
pi_209124641
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 20:54 schreef BE het volgende:
Nou, de echoscopist moet alles natuurlijk nog doorgeven aan de radioloog en die gaat er officieel iets over zeggen maar de hij zij nu al dat er niks te zien was en dat mijn aorta prima in orde was. *O*
*O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 20:58:25 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_209124718
quote:
Nou, de echoscopist moet alles natuurlijk nog doorgeven aan de radioloog en die gaat er officieel iets over zeggen maar de hij zei nu al dat er niks te zien was en dat mijn aorta prima in orde was. *O*
Fijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 12 mei 2023 @ 21:18:53 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209124988
quote:
Nou, de echoscopist moet alles natuurlijk nog doorgeven aan de radioloog en die gaat er officieel iets over zeggen maar hij zei nu al dat er niks te zien was en dat mijn aorta prima in orde was. *O*
Oh, goed nieuws! O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209125063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 19:57 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Tnx! Tja zit al raar in elkaar met die hemiplegische migraine doet mijn linkeronderbeen en voet soms ook niet mee. Dit is weer eens wat anders. ;)
Ach ja, zo blijf je bezig ;)

Wat fijn @BE Zal best een opluchting zijn :)

Mijn arm is bijna beter, alleen mn hand tintelt af en toe nog licht. Dat was dus écht geen nekhernia, wat het volgens de ha was. Het was tos, zoals ik opperde maar wat door de ha werd afgeschoten :') Fysio deed wat testjes maar had geen nekpijn. Hij zei ook: tos. Daar ben ik voor behandeld en dat werkt :)
If they say
pi_209125097
Een taalontwikkelingsstoornis?
pi_209125167
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zijn TOS klachten?

Bij het Thoracic Outlet Syndroom (TOS) is er te weinig ruimte in de schouder- en halsregio (thoracic outlet) voor de vaatzenuwbundel. Met name bij het heffen van de arm. Deze vaatzenuwbundel bestaat uit een ader, slagader en zenuwbundel. Hierdoor ontstaat er een beknelling en daardoor schade aan de vaatzenuwbundel

Gok ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209125603
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Dat krijg je idd als je tos googled :D
Maar wat @Vicky zegt :Y

Ik voelde druk aan de voorkant, onder mn schouder en dat straalde uit naar mn arm en hand. Zelfde gevoel als wanneer je voet slaapt. Bloedirritant is dat. Maar, tis bijna over met dank aan mijn fysio _O_
If they say
pi_209126849
quote:
Fijn!
pi_209126902
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:25 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ach ja, zo blijf je bezig ;)

Wat fijn @:BE Zal best een opluchting zijn :)

Mijn arm is bijna beter, alleen mn hand tintelt af en toe nog licht. Dat was dus écht geen nekhernia, wat het volgens de ha was. Het was tos, zoals ik opperde maar wat door de ha werd afgeschoten :') Fysio deed wat testjes maar had geen nekpijn. Hij zei ook: tos. Daar ben ik voor behandeld en dat werkt :)
Fijn dat het werkt!

Ik heb nog met het nodige spiegelwerk en een scheerbeurt gekeken en zag toen hele donkere zwart/blauwe plekken in de knieholte. Dus misschien toch wel spatader. Dat ga ik maandag dan ook aangeven. Pootje omhoog met kussens eronder lijkt wel iets te doen.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 00:06:30 #221
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209127378
Net thuis van k's choice en ooooh wat was dit ongelooflijk fijn. Eerste concert in jaren, de kindjes hebben het top gedaan bij m'n zusje de oppas en we hebben zo ontzettend genoten.

Welterusten allemaal :*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209128204
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 22:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dat krijg je idd als je tos googled :D
Maar wat @:Vicky zegt :Y

Ik voelde druk aan de voorkant, onder mn schouder en dat straalde uit naar mn arm en hand. Zelfde gevoel als wanneer je voet slaapt. Bloedirritant is dat. Maar, tis bijna over met dank aan mijn fysio _O_
Heel fijn dat het bijna over is!
pi_209128672
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 23:25 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Fijn dat het werkt!

Ik heb nog met het nodige spiegelwerk en een scheerbeurt gekeken en zag toen hele donkere zwart/blauwe plekken in de knieholte. Dus misschien toch wel spatader. Dat ga ik maandag dan ook aangeven. Pootje omhoog met kussens eronder lijkt wel iets te doen.
Op naar de huisarts maandag dan :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 07:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Heel fijn dat het bijna over is!
Echt wel. Vergat er alleen bij te zetten dat behalve die tintelingen, het ook pijnlijk was. Op de een of andere manier vergeet ik pijn, alst over is :')

Had naproxen van de ha gekregen, werkte goed. Totdat ik las dat de kans op een beroerte toeneemt bij langer gebruik :X Direct gestopt en hallo diclo, al gebruik ik dat bij echt pijn.
If they say
pi_209128687
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 09:13 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Op naar de huisarts maandag dan :Y
[..]
Echt wel. Vergat er alleen bij te zetten dat behalve die tintelingen, het ook pijnlijk was. Op de een of andere manier vergeet ik pijn, alst over is :')

Had naproxen van de ha gekregen, werkte goed. Totdat ik las dat de kans op een beroerte toeneemt bij langer gebruik :X Direct gestopt en hallo diclo, al gebruik ik dat bij echt pijn.
Naproxen geeft minder hart- en vaatrisico's dan diclofenac. Waarschijnlijk heeft de huisarts daar al rekening mee gehouden bij het voorschrijven.
pi_209128743
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 09:16 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Naproxen geeft minder hart- en vaatrisico's dan diclofenac. Waarschijnlijk heeft de huisarts daar al rekening mee gehouden bij het voorschrijven.
Ik heb al heel lang diclo én ik gebruik bloeddrukverlagers sinds 3 jaar. Heb ik eerder al aangegeven bij de ha maar die zei dat het geen kwaad kon als er tijd tussen beide zit.
Man heeft een beroerte gehad, daarom schrok ik me de tyfus toen ik dat las :@
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')