Daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
De assistente zit er gewoon. Ik vind het nergens op slaan dat je op vrijdag middag ineens niemand meer kunt bereiken. Kun je altijd nog bepalen hoe noodgeval het wel/niet is.
Een snee in je vinger is ook geen noodgeval, maar ik mocht wel meteen komen.
Ik heb een stootkuur gehad van een paar weken. En nu vitamine d3 3000iu elke dag.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:41 schreef F_r het volgende:
[..]
Heb je b12 tabletten gehad of heb je gespoten?
Ja ga ik ook zeker doen. Nu eerst maar een tijd pootje omhoog met kussen eronder. Redelijk druk geweest nog. Dan is er dit, dan dat. Mn pa heeft aangezichtsverlamming, dat vergt ook aandacht. Hond was ziek, dus ook in de gaten houden en extra mee lopen, etc.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:24 schreef Clubsoda het volgende:
Je kunt ook de huisartsenpost bellen als je je zorgen maakt?
En dan loop je jezelf voorbijquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja ga ik ook zeker doen. Nu eerst maar een tijd pootje omhoog met kussen eronder. Redelijk druk geweest nog. Dan is er dit, dan dat. Mn pa heeft aangezichtsverlamming, dat vergt ook aandacht. Hond was ziek, dus ook in de gaten houden en extra mee lopen, etc.
Ja en de avond was heel gezelligquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:27 schreef exode het volgende:
Is de bus nog gekomen Club? Kortom heb je nog een leuke avond samen gehad?
Tnx! Tja zit al raar in elkaar met die hemiplegische migraine doet mijn linkeronderbeen en voet soms ook niet mee. Dit is weer eens wat anders.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
En dan loop je jezelf voorbijEn zoals eerder gezegd, je kan gewoon de hap bellen als je je zorgen maakt.
Pas je ook een beetje op jezelf? Sterkte met alles
Fijn!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja en de avond was heel gezelligwas pas tegen half 12 thuis ook
Blijkbaar zit ze dan niet gewoon te zitten, dan zou ze wel opnemen. 1 voor spoed kan altijd, geen enkele praktijk is geheel niet bereikbaar tijdens openingstijden. Maar soms is ze bezig met een oor uitspuiten of een uitstrijkje maken of overleggen en dan word je liever even niet gebeld over iets dat geen spoed is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
De assistente zit er gewoon. Ik vind het nergens op slaan dat je op vrijdag middag ineens niemand meer kunt bereiken. Kun je altijd nog bepalen hoe noodgeval het wel/niet is.
Een snee in je vinger is ook geen noodgeval, maar ik mocht wel meteen komen.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:54 schreef BE het volgende:
Nou, de echoscopist moet alles natuurlijk nog doorgeven aan de radioloog en die gaat er officieel iets over zeggen maar de hij zij nu al dat er niks te zien was en dat mijn aorta prima in orde was.
Fijn!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:54 schreef BE het volgende:
Nou, de echoscopist moet alles natuurlijk nog doorgeven aan de radioloog en die gaat er officieel iets over zeggen maar de hij zei nu al dat er niks te zien was en dat mijn aorta prima in orde was.
Oh, goed nieuws!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:54 schreef BE het volgende:
Nou, de echoscopist moet alles natuurlijk nog doorgeven aan de radioloog en die gaat er officieel iets over zeggen maar hij zei nu al dat er niks te zien was en dat mijn aorta prima in orde was.
Ach ja, zo blijf je bezigquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tnx! Tja zit al raar in elkaar met die hemiplegische migraine doet mijn linkeronderbeen en voet soms ook niet mee. Dit is weer eens wat anders.
Wat zijn TOS klachten?quote:
Dat krijg je idd als je tos googledquote:
Fijn!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:54 schreef BE het volgende:
Nou, de echoscopist moet alles natuurlijk nog doorgeven aan de radioloog en die gaat er officieel iets over zeggen maar hij zei nu al dat er niks te zien was en dat mijn aorta prima in orde was.
Fijn dat het werkt!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:25 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ach ja, zo blijf je bezig![]()
Wat fijn @:BE Zal best een opluchting zijn![]()
Mijn arm is bijna beter, alleen mn hand tintelt af en toe nog licht. Dat was dus écht geen nekhernia, wat het volgens de ha was. Het was tos, zoals ik opperde maar wat door de ha werd afgeschotenFysio deed wat testjes maar had geen nekpijn. Hij zei ook: tos. Daar ben ik voor behandeld en dat werkt
Heel fijn dat het bijna over is!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat krijg je idd als je tos googled![]()
Maar wat @:Vicky zegt![]()
Ik voelde druk aan de voorkant, onder mn schouder en dat straalde uit naar mn arm en hand. Zelfde gevoel als wanneer je voet slaapt. Bloedirritant is dat. Maar, tis bijna over met dank aan mijn fysio
Op naar de huisarts maandag danquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Fijn dat het werkt!
Ik heb nog met het nodige spiegelwerk en een scheerbeurt gekeken en zag toen hele donkere zwart/blauwe plekken in de knieholte. Dus misschien toch wel spatader. Dat ga ik maandag dan ook aangeven. Pootje omhoog met kussens eronder lijkt wel iets te doen.
Echt wel. Vergat er alleen bij te zetten dat behalve die tintelingen, het ook pijnlijk was. Op de een of andere manier vergeet ik pijn, alst over isquote:
Naproxen geeft minder hart- en vaatrisico's dan diclofenac. Waarschijnlijk heeft de huisarts daar al rekening mee gehouden bij het voorschrijven.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:13 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Op naar de huisarts maandag dan
[..]
Echt wel. Vergat er alleen bij te zetten dat behalve die tintelingen, het ook pijnlijk was. Op de een of andere manier vergeet ik pijn, alst over is![]()
Had naproxen van de ha gekregen, werkte goed. Totdat ik las dat de kans op een beroerte toeneemt bij langer gebruikDirect gestopt en hallo diclo, al gebruik ik dat bij echt pijn.
Ik heb al heel lang diclo én ik gebruik bloeddrukverlagers sinds 3 jaar. Heb ik eerder al aangegeven bij de ha maar die zei dat het geen kwaad kon als er tijd tussen beide zit.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:16 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Naproxen geeft minder hart- en vaatrisico's dan diclofenac. Waarschijnlijk heeft de huisarts daar al rekening mee gehouden bij het voorschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |