abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209146598
En wij werden om 06:30 wakker van B die iets te luidruchtig een ontbijt aan het maken was voor ons. Hij had zijn wekker gezet O+ Normaal wordt hij op zondag niet voor 8 uur wakker.
Beide kinderen hebben op school sokken gemaakt, Juul heeft het Moederdagliedje 2 keer gezongen, voor elke mama 1 keer O+ O+

Ik ga zo naar het Brabantse, mijn zus en ik nemen mijn moeder uit lunchen en lekker op het terras hangen. Bewust zonder aanhang, kinderen en etc. Mijn moeder kan steeds minder aan qua prikkels en wij vinden het erg fijn om gewoon weer eens met zijn 3tjes te zijn. Mijn broer wilde niet mee, die had andere plannen.... :{
  zondag 14 mei 2023 @ 09:35:44 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209146805
Ik heb net geappt dat het ontbijtje door mag komen. :+
Dan daarna naar mijn moeder.

En vanmiddag heb ik een afspraak bij een hele verdrietige familie om de details van de uitvaart van een echtgenote en moeder te bespreken 😔
pi_209146818
Mijn huisarts van vroeger was echt fantastisch. Hij nam de praktijk over toen ik 5 of 6 was en hij kende iedereen. Hij was ook heel lief toen mijn moeder COPD kreeg, hij kwam soms zomaar even langs op huisbezoek in de laatste 2 jaar. Wie doet dat nu nog (en nee, ik woonde niet in een klein dorpje). Ik vond het jammer toen ik uit huis ging en een andere huisarts moest zoeken. Mijn huidige huisarts is ook prima hoor, maar daar heb ik geen band mee verder.

Fijne Moederdag! O+ Ik heb genoten van een ontbijtje, door de 3 mannen samen gemaakt (ik moest net wel de keuken opruimen }:| :') ). Ik kreeg een doos bonbons van de lekkerste chocolatier uit ons dorp en van de jongste een tekening.

En verder ben ik ook altijd weer blij als Moederdag voorbij is, ik vind het toch elk jaar weer confronterend om alle advertenties te zien, reclamemails te ontvangen, etc. Hulde trouwens voor Greetz, ik kreeg een mail waarin stond dat je je af kon melden voor alle moederdagmailings, voor het geval je daar niet mee geconfronteerd wilde worden. Dat zouden meer bedrijven moeten doen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209146825
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 09:35 schreef BE het volgende:
Ik heb net geappt dat het ontbijtje door mag komen. :+
Dan daarna naar mijn moeder.

En vanmiddag heb ik een afspraak bij een hele verdrietige familie om de details van de uitvaart van een echtgenote en moeder te bespreken 😔
Oef, wat een vreselijke rotdag daarvoor ;(. Sterkte!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 14 mei 2023 @ 09:43:10 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209146859
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 09:38 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Oef, wat een vreselijke rotdag daarvoor ;(. Sterkte!
Ze was van de week al overleden, maar dit kwam qua timing het beste uit om alles door te gaan spreken. Heel heftig, en tegelijkertijd geen betere dag om de hele dag met haar bezig te zijn. ;) O+

:* voor jou.

Van te voren merk ik dat dan nooit zo, maar toch voel ik hem vandaag ook wel extra hoor.
Mijn eigen moeder ging nog best ok nadat ze in november met de chemo moest stoppen en alleen op immunotherapie door ging. Maar nu voelde ze zich van de laatste immuno zo rot dat ze aan de arts vroeg of ze de volgende niet over kon slaan zodat ze niet ziek en gammel aan hun vakantie kon beginnen. Waarop de arts zei 'Nou...' Ze dachten op de vorige controle scan onderin de long wat groei te zien dus nu krijgt ze opnieuw een pet-scan om even goed te kijken en dan is het voorstel om, als het idd groeit, toch weer aan de chemo te gaan in de hoop dat haar nieren na een paar maanden rust dat weer een beetje aan kunnen...
En dan zou hun vakantie dus alsnog weer niet door gaan... :{ zo sneu, daar keken ze zo naar uit. Nog een keer samen naar Frankrijk. Afgelopen zomer viel dat in het water doordat mijn moeder een Tia kreeg en daarna die tumor bij mijn vader ontdekt werd. Maar nu leek het er toch echt in te zitten.

Ik zei na de paasbrunch al tegen F. dat ik wel vond dat ze steeds brozer wordt en dat ik me af vroeg hoe lang het nog 'goed' zou blijven gaan...
  zondag 14 mei 2023 @ 09:51:47 #281
344469 Amsel
zonder t
pi_209146948
@BE :*

@Phaidra :*

En voor iedereen voor wie moederdag ook moeilijk is :*

De oude huisarts van mijn moeder ging op een gegeven moment met pensioen, maar zijn assistente bleef werken bij zijn opvolger. Zo mooi om de praktijk te kunnen bellen en alleen maar je voornaam te hoeven zeggen omdat zij meteen weet wie je bent. Toen mijn moeder in het ziekenhuis lag en wist dat ze zou overlijden, wilde ze ook heel graag die assistente nog een keer zien. Ze kenden elkaar al zo lang, al sinds voor mijn geboorte. Zij vond het in eerste instantie lastig, vroeg zich af of ze niet professioneel moest blijven, maar kwam uiteindelijk wel langs en dat was heel warm en waardevol O+ Fijn mens, bijna met pensioen - zo heb je er nu niet veel meer.

[ Bericht 7% gewijzigd door Amsel op 14-05-2023 10:27:53 ]
  zondag 14 mei 2023 @ 10:18:02 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209147203
:* dames
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209148239
Moederdag blijft hier ook altijd dubbel :{
Voor iedereen die um gebruiken kan deze dag :*

Zoon maakt nu croissants, dan pak ik die in, gaan we fietsen en ergens in het park lunchen.
En hij kocht een monchhichi voor me O+ Alleen was de kleur anders dan besteld dus was ie lichtelijk in paniek omdat ie dacht dat ik die niet leuk zou vinden. Mooi wel dus O+
Ach ja, het kind in me :') :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 14 mei 2023 @ 12:38:36 #284
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209148373
Kreeg van de week een kaartje van vrienden om te feliciteren met mijn “1e Moederdag”. Maar ik beviel van Mina op 7 mei 2022 en dat maakte 8 mei eigenlijk mijn eerste Moederdag. Oh en mijn man heeft me alleen fijne Moederdag gewenst maar verder niets. Dankzij de zwangerschaps hormonen heb ik nu al de hele dag zin om te janken maar onze ouders komen brunchen over een minuut of 20. Feest *O*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 14 mei 2023 @ 14:08:36 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209149175
Van de oudste gisteren al een enorme Rituals doos gehad met 13 verschillende pakjes erin, vanmorgen van Soneal een Ferrero Rocher hart gekregen, van N mijn geurtje (standaard: moederdag, verjaardag en kerst, op eigen verzoek) en een doosje handgemaakte bonbons, waarvan ik er al 1 geproefd heb en die was goddelijk :9~ :9~ :9~
Het mag duidelijk zijn dat ik die in een kast weggestopt heb, want als ik ze naast me laat liggen dan is het doosje zo leeg :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209149233
J had geknutseld op school. Geheel in zijn stijl was de knutsel niet af en niet ingepakt. Thuis had hij nog een gedichtje voor me verzonnen en opgeschreven. Het verhaal bij dit geheel was heerlijk hem _O- O+

En het is molendag, kwamen we achter. Dus we zijn naar een molen geweest die we nog nooit bezocht hadden. Dat kon ook wel, want hij is pas in 2017 (weer) gebouwd.
  zondag 14 mei 2023 @ 14:16:25 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_209149254
Mijn dochter heeft ook iets zegt ze, ze kwam alleen om 13:00 terug van scoutingweekend en kennelijk is het te veel moeite om het te pakken. :')

Verder uiteraard weer een tas met gestempelde peutervoeten er op en een handgeschilderd juweel ^O^
disclaimer
  zondag 14 mei 2023 @ 14:32:22 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209149424
Ik had niks :')
Maar, ik hoef ook niks.
  zondag 14 mei 2023 @ 14:37:23 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_209149466
Nou ja, ik denk ook niet dat iemand hier uit zichzelf iets aan moederdag zou doen _O-
Het is dat het nu nog een groepsactiviteit is voor ze :')
disclaimer
  zondag 14 mei 2023 @ 14:44:01 #290
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209149552
Mijn zoon vroeg gisteren wat ik wilde, en ik zei: doe maar chocola. Maar blijkbaar was FIFA aanlokkelijker dan even naar het City fietsen.
pi_209149703
Mijn man wilde mij s ochtends eruit sturen om de kinderen te voeren, maar ik heb hem even herinnerd aan moederdag dus toen kreeg ik alsnog een ontbijtje (een boterham met smeerworst in hartvorm gesmeerd en een beker melk) en wat verzamelde tekeningen (of nouja, kleurplaten). Het moge duidelijk zijn dat wij weinig om moeder- of Vaderdag geven.
pi_209149758
:* voor wie hem kan gebruiken vandaag O+

Hier knutselen ze niet meer op school met moeder- en vaderdag. Dus ik had alleen een knutsel van de jongste, een beschilderd waxinelichthoudertje.

Mijn cadeau van de kinderen was een nieuwe Susan Bijl tas (zelf geregeld natuurlijk _O-). En vanavond hoef ik niet te koken, maar bestellen we sushi :9
pi_209149793
Ik kreeg van Kim een dvd van Beethoven's 5e. We kijken nooit dvd's, dus waarschijnlijk vond ze hem zelf leuk. :) En zoute sticks. Wel lief hoor!
Van Tyler 2 repen milka oreo's.
Kim is bezig met de was en Tyler heeft de trap geveegd en de woonkamer hondenharenvrij gemaakt zodat ik rustig kan zitten en ik kreeg een extra kussen zodat dat lekker zacht voor mijn been is. O+
pi_209149955
Het is trouwens zoooo druk in de stad. Vooralsnog wel gezellig druk! Hopelijk blijft het zo :D
  zondag 14 mei 2023 @ 15:13:42 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209149969
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 15:12 schreef Aure het volgende:
Het is trouwens zoooo druk in de stad. Vooralsnog wel gezellig druk! Hopelijk blijft het zo :D
Waarom zou het niet zo blijven dan? :?
pi_209149970
Ze helpen hier regelmatig met de was. Vaak heb ik wees-sokken. T wilde graag een lost socks bord. T heeft er zelf 1 gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van A kreeg ik een Mickey Mouse mok met de andere sokken 😃

Mijn lieftallige is met de bbq bezig, vanavond spareribs 🥰
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209149976
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 15:13 schreef BE het volgende:

[..]
Waarom zou het niet zo blijven dan? :?
Feyenoord :+
  zondag 14 mei 2023 @ 15:14:57 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209149985
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 15:14 schreef Aure het volgende:

[..]
Feyenoord :+
Ah, die link had ik even niet gelegd… :P
pi_209150051
Ik zat net Groningen - Ajax te kijken... dat was snel klaar..

Iemand als eens met kinderen op vakantie naar Cuba geweest?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 14 mei 2023 @ 15:31:53 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209150165
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 15:20 schreef Vicky het volgende:
Ik zat net Groningen - Ajax te kijken... dat was snel klaar..

Iemand als eens met kinderen op vakantie naar Cuba geweest?
Nee, maar ik volg. Cuba staat ook op ons lijstje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')