Iets met 'Vrouwen redden het seizoen' of 'Toch nog een schaaltje'quote:Op maandag 8 mei 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was puur toeval maar wat had jij gewild als TT?
Vrouwenvoetbal is zonde van het gras.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iets met 'Vrouwen redden het seizoen' of 'Toch nog een schaaltje'
Kleine verwijzing naar de vrouwen.
Dan maar goed dat ik het gekaapt hebquote:Op maandag 8 mei 2023 08:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iets met 'Vrouwen redden het seizoen' of 'Toch nog een schaaltje'
Kleine verwijzing naar de vrouwen.
Wel gezond.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima dat ze het proberen maar het is nog verre van topsport in hun geval.
Tja of je er nou wel of geen vertrouwen in hebt, hij moet iig de kans krijgen. Veel slechter dan afgelopen zomer zal het toch niet kunnenquote:Op maandag 8 mei 2023 06:19 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wie moet die goede versterkingen gaan halen dan? Ik heb niet zoveel vertrouwen in de Duits technisch directeur en de rest al helemaal niet. De aankopen van afgelopen jaar zijn ook niet bijzonder succesvol gebleken.
Koppies er weer bij en nu al bezig zijn met volgend seizoen!quote:Op maandag 8 mei 2023 09:25 schreef Black-Death het volgende:
Wat een schraal seizoen zeg...geen woorden voor deze middelmatigheid
Domme Sjon heeft het zelfs voor elkaar gekregen om het laatste restje voetbal eruit te slopen, wie had dat gedacht.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:25 schreef Black-Death het volgende:
Soms heb je die hequote:Op maandag 8 mei 2023 09:25 schreef Black-Death het volgende:
Nope.quote:
Want:quote:Op maandag 8 mei 2023 09:25 schreef Black-Death het volgende:
Dit is gewoon wel echt wel zo. Leuk voor ze dat ze kampioen zijn geworden, maar daar ga je serieus toch niet naar kijken? 4de klasse zondag zit 6x zo veel voetbal in.quote:
Zij hebben wel karakter getoond dit seizoenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope.
Was eerder een verwijzing naar:
[..]
Want:
[..]
Dit is gewoon wel echt wel zo. Leuk voor ze dat ze kampioen zijn geworden, maar daar ga je serieus toch niet naar kijken? 4de klasse zondag zit 6x zo veel voetbal in.
Mocht ik de verhalen geloven die geschreven zijn, dat is wel bewonderingswaardig.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:51 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zij hebben wel karakter getoond dit seizoen
Het mentale aspect wordt wel wat onderschat en dan heb ik het niet over schoffelen maar het zelfvertrouwen is toch wel aardig aangetast bij de meesten.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:51 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zij hebben wel karakter getoond dit seizoen
Snel de zomer in. Nieuwe trainer en wat nieuwe impuls door de selectie heen.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het mentale aspect wordt wel wat onderschat en dan heb ik het niet over schoffelen maar het zelfvertrouwen is toch wel aardig aangetast bij de meesten.
Mag voor de carrière van Heitinga niets uitmaken. Hij kan er niets aan doen maar de media schrijft al dat als Ajax niet voor hem kiest als hoofdtrainer het dan al gedaan is. Wat kortzichtig geschreven allemaal.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:07 schreef Harderwijk190 het volgende:
Ik heb, gebaseerd op eerdere achterlijke beslissingen, nog steeds het gevoel dat Sar & Mislintat nog steeds voor Heitinga gaan kiezen... Hoe langer ze wachten, hoe slechter het gaat uitpakken volgend jaar.
Laten we vooral hopen dat er snel gehandeld wordt zodat er snel naar de 11 van volgend seizoen gewerkt kan worden in de voorbereiding, en niet dat daarna alles weer op de schop gaatquote:Op maandag 8 mei 2023 11:37 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zonde dat we niet alsnog tweede zijn geworden, echter zit er gewoonweg niet meer in dit elftal. Met het oog op de vele versterkingen die dienen te worden gehaald, is dit wel een aderlating voor de tranferzomer. Champions League is enorm belangrijk in de jacht voor het aantrekken van nieuw talent.
Hetgeen wat nu moet gebeuren is als eerste een nieuwe trainer aantrekken. Hierbij zou ik Heitinga gewoon als assistent laten aanblijven (vervanger Reiziger). Daarna een prijskaartje hangen om de spelers die absoluut willen vertrekken (Kudus, Timber, Alvarez). Hiervoor moet je zeker 100 miljoen krijgen in totaal, dit is echt niet onrealistisch gezien de huidige transfermarkt. Kudus heeft ook een uitstekend WK gespeeld en is al een hele tijd op de radar van enkele topclubs.
Verder zou ik de volgende spelers te koop zetten, deze hebben echt geen potentie en komen tekort voor dit niveau. Wijndal, Sanchez, Grillitsch, Rensch, Bassey (nog beetje twijfels over hem), Taylor.
Klaassen en Tadic zou ik informeren over of ze akkoord gaan met een reserverol. Zo niet, laten vertrekken.
Tenslotte is het dan zaak om fatsoenlijk te scouten en een paar jonge talenten te laten doorstromen richting eerste elftal (Hato is al gebeurd, Vos, Mika Godts). Deze zomer wordt een complete schoonmaak en we zullen vanaf 0 moeten beginnen. Het is in ieder geval een fijne gedachte dat er genoeg budget is om opnieuw te beginnen en de gemaakte fouten te herstellen. Het is echter afwachten of er komend seizoen al een goede basis wordt neergezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die sprong in de luchtquote:Op maandag 8 mei 2023 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://nos.nl/video/2474324-eindsignaal-thimothee-atouba
Mooie ode aan Atouba, @:Powerloungen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |