Klopt in zoverre dat de medium erg snel naar de klote gaat hier en de harde band al snel de betere is geworden. Zo te zien al vanaf ronde tien zo'n beetje. Punt is wel dat Verstappen vanaf de start zowat elke ronde sneller was dan Perez en daar gaat Sky volledig aan voorbij. En als Verstappen straks naar de medium gaat is de auto veel lichter. Hij heeft waarschijnlijk dus de betere strategie. Het is niet helemaal onzin dus wat Sky zegt, maar ze laten wat nuance achterwege (op zijn zachtst gezegd).quote:Op zondag 7 mei 2023 22:02 schreef Weltschmerz het volgende: Verstappen rijdt even 8 plekken dicht tot 3 seconden op de langzamere band en op Sky zegt doodleuk dat Verstappen de betere band heeft en Perez dan later dat voordeel heeft.
18.655 is nu het gat dus we gaan het zien.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Verstappen rijdt even 8 plekken dicht tot 3 seconden op de langzamere band en op Sky zegt doodleuk dat Verstappen de betere band heeft en Perez dan later dat voordeel heeft.
Ja, en dan Max de pit in, zelfde banden, en dan is hij weer sneller.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:07 schreef PzKpfw het volgende:
Als Perez straks dezelfde rondetijden kan rijden als Verstappen heeft Max wel een probleem.
charles mag ookquote:Op zondag 7 mei 2023 22:08 schreef wdn het volgende:
Ok nu graag een rode vlag
Kom op Nyck je kunt het
Max kan niet nog een keer op harde banden.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en dan Max de pit in, zelfde banden, en dan is hij weer sneller.
Nog een ronde of 13 volhouden.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Banden van Max waren ook niet best meer
True, wel op de mediumsquote:Op zondag 7 mei 2023 22:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Max kan niet nog een keer op harde banden.
Ik zie leclerc ook nog wel weer de muur opzoekenquote:Op zondag 7 mei 2023 22:08 schreef wdn het volgende:
Ok nu graag een rode vlag
Kom op Nyck je kunt het
Gaat niet meer goed komen met de Vriesquote:Op zondag 7 mei 2023 22:09 schreef SiGNe het volgende:
Ver van P9 naar P1 in 21 ronden
DEV van P15 naar P19 in 1 ronde..
de Vries moet toch echt beter presteren en minder fouten maken.
Stopper.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton, wat een topper is het toch he.
nee is niet onmogelijkquote:Op zondag 7 mei 2023 22:11 schreef DX11 het volgende:
Zei sky serieus dat hard sneller is dan medium? Dat is toch sowieso onmogelijk?
hard gaat langer mee, medium brandt helemaal op hierquote:Op zondag 7 mei 2023 22:11 schreef DX11 het volgende:
Hopelijk een 1-stopper voor VERquote:
Dit kan niet meer fout.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Als Max nog een rondje of 10 kan doorrijden dan is het toch echt gespeeld lijkt me?
Dat hangt er een beetje vanaf hoe Max het straks doet op die mediums.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Als Max nog een rondje of 10 kan doorrijden dan is het toch echt gespeeld lijkt me?
Ja naar dan is hard toch nog niet beter over het algemeen, alleen op de lange termijn, maar dan is de race al over.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
hard gaat langer mee, medium brandt helemaal op hier
Laat de moderatie met rustquote:Op zondag 7 mei 2023 22:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zelfs serieuze posts verdwijnen. @:Nattekat zeker weer.
Hebben ze in dat eerste half seizoen van Max ook een keer ruzie over gehad. Paul Moynahan ruilde toen in Mexico even van baan met GPquote:Op zondag 7 mei 2023 22:11 schreef Evenstar het volgende:
Engineer van Max is echt een held, die kan ook heerlijk blaffen als het nodig is
Als je met die Medium dusdanig conservatief moet gaan om ze te sparen om een x-aantal rondes ermee te halen kan het zeker wel.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:11 schreef DX11 het volgende:
12 ronden eerder pitten dan afgesproken mbt plan A lijkt mequote:Op zondag 7 mei 2023 22:12 schreef Droopie het volgende:
Wat bedoelde Alonso nou met plan A minus 12 laps
Ja, maar die relatie is nu wel super goed en ook goed voor Max dat iemand af en toe roept shut upquote:Op zondag 7 mei 2023 22:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hebben ze in dat eerste half seizoen van Max ook een keer ruzie over gehad. Paul Moynahan ruilde toen in Mexico even van baan met GP
Ga het nu niet jinxen.quote:
Max heeft ook behoorlijk lopen pushenquote:Op zondag 7 mei 2023 22:13 schreef PzKpfw het volgende:
Als die banden van Max nu al zo af zijn gaat dit geen één-stopper worden.
Er zitten teveel bochten in deze baan voor Lance. Dan raakt zijn CPU overwerktquote:Op zondag 7 mei 2023 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stroll valt ook wel tegen met die auto.
Op dit tempo komt hij dan te ver achter Perez denk ik om hem nog in te halen.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zolang doorgereden?quote:Alonso pits from second, he swaps to the hards and comes back out in fifth, crucially ahead of the road block that is Hamilton. He is behind Sainz though, so he has lost one place in those pit stops. That being said, if Sainz picks up a penalty, Alonso could still be a factor here in terms of the podium fights.
Viesmad.quote:
Jawel.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:13 schreef PzKpfw het volgende:
Als die banden van Max nu al zo af zijn gaat dit geen één-stopper worden.
Tjakka!quote:
Zoveel verliest ie nu niet meer.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Op dit tempo komt hij dan te ver achter Perez denk ik om hem nog in te halen.
Het gat zijn ongeveer 13-16 seconden moeten blijven.
De 2de set banden gaan op een wagen met minder gewichtquote:
Strategie pakt tot op heden prima uit.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:16 schreef SiGNe het volgende:
Max nog even wat doorrijden en die heeft straks ook een gratis pitstop..
Volgens mij loopt Max niet echt uit toch?quote:Op zondag 7 mei 2023 22:16 schreef SiGNe het volgende:
Max nog even wat doorrijden en die heeft straks ook een gratis pitstop..
zou ook niet logisch zijn, zelfde band, maar die van max zijn 25 rondjes ouderquote:
Dan kan Verstappen al in ronde 32 pitten?quote:Op zondag 7 mei 2023 22:16 schreef wdn het volgende:
[..]
De 2de set banden gaan op een wagen met minder gewicht
Dus je kunt dit uitrijden op hard.
Max doet hetzelfde maar dan andersom.
Ca 17 zei Sam Collinsquote:
Klopt. Oudere banden is wat nu het verschil maakt.quote:
Ja maar die gratis stop heeft hij voorlopig nog niet zo.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
OOK dan heeft max nog een voordeel mer snellere en nieuwere banden
Waar kijk jij dan dat je 2 rondes achterloopt..quote:
op een stream, skysportsF1quote:Op zondag 7 mei 2023 22:20 schreef DX11 het volgende:
[..]
Waar kijk jij dan dat je 2 rondes achterloopt..
31.quote:
Denk dat Max hem gewoon op de baan pakt straks op medium vs oude harde banden.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:20 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of Max zo nog gaat planken voor de veilige stop of dat ze Perez laten afremmen
spoilerquote:
Die zoekt nog steeds naar gripquote:
dat moet wel beter kunnen, meestal is dat ongeveer 1 minuut achter, da's minder dan 1 rondjequote:
Wel twee hazen.quote:
Ok dan kan je beter uit dit topic gaan anders lees je hier heel veel spoilers.quote:
Rijdt alleen niet echt wegquote:Op zondag 7 mei 2023 22:23 schreef RAVW het volgende:
30 ronden op hard en dan te horen krijgen .. ga maar los![]()
Yo ho!quote:Op zondag 7 mei 2023 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij zit Barcelona 2016 te kijken nu.
Bandenfluisteraar!quote:Op zondag 7 mei 2023 22:25 schreef RAVW het volgende:
wat een rijder is het toch die Max ... gewoon vliegen op die banden die al bijna door zijn.
Want lang kan dat toch niet meer duren voordat die op de velg rijd.
hij moet even testen of ze nu wel opletten in de pitstraat in de laatste rondequote:Op zondag 7 mei 2023 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Gaat Ocon weer de race uitrijden op één set?
quote:Op zondag 7 mei 2023 22:26 schreef wdn het volgende:
rondje 37 denk ik dat Max gaat pitten
20 op medium moet goed lukken zelfs als hij moet pushen
Als je even iedereen die nog moet stoppen wegstreept, zit ie toch weer in de puntenquote:
Maar hij blijft uit de muur!quote:
Zit er nog wel, maar niet zo heel vaak gebruikt meen ik.quote:
Ja dat zeiden we 10 minuten geleden ook al.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:27 schreef rotaderp44 het volgende:
paar rondjes nog zo en max heeft toch nog vrije stop
Zou kunnenquote:Op zondag 7 mei 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je even iedereen die nog moet stoppen wegstreept, zit ie toch weer in de punten
Ja dat wel. Benieuwd hoeveel puntjes die meeneemt.quote:
Te veel risico genomen met de afstelling en daar betaalt hij nu de prijs voorquote:
Wanneer goet hij dat niet dan?quote:
ok..ik mis hem nietquote:Op zondag 7 mei 2023 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zit er nog wel, maar niet zo heel vaak gebruikt meen ik.
Nee. Nog geen tweede stop gemaakt.quote:
Doet ie al, of bedoel je dat niet?quote:
Horner zei zo lang mogelijk wachten "natuurlijk"quote:
Ik wacht @klaasweetalles z'n post even af als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:26 schreef wdn het volgende:
rondje 37 denk ik dat Max gaat pitten
20 op medium moet goed lukken zelfs als hij moet pushen
GPquote:Op zondag 7 mei 2023 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Horner zei zo lang mogelijk wachten "natuurlijk"
Zou wel een fijn kadootje zijn voor gisteren.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:30 schreef wdn het volgende:
nog geen uitvallers
geel of rood zou erg leuk zijn voor Max.
Dat moet je niet tegen Max zeggen....die managed ze gewoon tot de finishquote:Op zondag 7 mei 2023 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Horner zei zo lang mogelijk wachten "natuurlijk"
quote:Sparrow, 4-5 metres max. Copy. What's the pace, Citroen?
Pierre Gasly · 7 May 2023, 22:29:50
Het was idd 1 vd crewquote:
ze moeten ook eens kappen met afstellen op qualiquote:
Stemmen van GP en Horner lijken erg op elkaarquote:Op zondag 7 mei 2023 22:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Het was idd 1 vd crewdacht de stem van Horner te horen
Geld verloren?quote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 22:31 schreef Zorro het volgende:
Hulk snelste met zijn nieuwe gele bandjes. Dat belooft niet veel goeds voor Perez
Mag ie straks opnieuw Albon inhalen.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:32 schreef Evenstar het volgende:
Russell haalt gewoon een Ferrari in terwijl Lewis zit te zwemmen
quote:Op zondag 7 mei 2023 22:31 schreef SiGNe het volgende:
Ik kende vroeger iemand die ook Leclerc heette, ook al zo'n loser.
Nu komt Russell's ervaring met snelle vrachtwagens van Williams van pasquote:Op zondag 7 mei 2023 22:32 schreef Evenstar het volgende:
Russell haalt gewoon een Ferrari in terwijl Lewis zit te zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |