Als je eigen club eronder zou lijden wel ja.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan ben je toch meer bezig met Ajax dan met je eigen club, Feyenoord wordt waarschijnlijk kampioen en het boeit me heel weinig wie dan tweede derde of zestiende wordt
Ik zie het anders, gezien de laatste aankopen van de Amsterdammers mogen ze van mij blijven kopen, miskopen als Brobbey Bassey en Bergwijnquote:Op zondag 7 mei 2023 15:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je eigen club eronder zou lijden wel ja.
Maar als je kijkt naar begrotingen, salarishuishouding, transferinkomsten e.d. is het voor ploegen die ambitie hebben om de komende jaren landskampioen te worden best fijn als Ajax minder te besteden heeft en minder aantrekkelijk wordt voor spelers om daar te gaan ballen.
Die moet volgend seizoen verhuurd worden. Het is aankomend seizoen te vroeg om hem achter De Jong te zetten want daar is de vraag hoe lang zijn vormdip volgend seizoen gaat duren. En dan moet je erachter gewoon een fatsoenlijk alternatief hebben. Helaas is Fofana lang geblesseerd geweest. Anders was dat mogelijk je oplossing geweest.quote:
Waar is de planning voor de lange termijn om PSV structureel terug aan de top te krijgen en te behouden?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Moet aankomend seizoen wel aardig wat gebeuren. Sangaré en Guti gaan. Ik denk dat jongens als Teze, Drommels en Obispo het ook ergens anders gaan proberen en dan heb je nog spelers als Mwene en grootverdiener Ramalho. Vraag me af of er flink doorgeselecteerd gaat worden.
Daarnaast is het nog de vraag of Simons blijft. Met of zonder Simons is nogal een verschilletje.
Al met al zal er centraal achterin wat moeten komen, een tweede keeper, moet er naast Sambo een rechtsback bij, heb jij twee middenvelders nodig, een linksbuiten en iemand voor in de spits. Er van uitgaande dat Brantwhaite en Fabio Silva niet gaan blijven.
Puur in de Nederlandse competitie kijkende zou ik brood zien in Kitolano, Van Ewijk, Pepi, Blokzijl en Serhaoui. Maar er zullen spelers moeten komen die er meteen staan en dat zijn bovenstaande niet. Ernie kan aan de bak.
Volgens Genee wil PSV Noa Langquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Moet aankomend seizoen wel aardig wat gebeuren. Sangaré en Guti gaan. Ik denk dat jongens als Teze, Drommels en Obispo het ook ergens anders gaan proberen en dan heb je nog spelers als Mwene en grootverdiener Ramalho. Vraag me af of er flink doorgeselecteerd gaat worden.
Daarnaast is het nog de vraag of Simons blijft. Met of zonder Simons is nogal een verschilletje.
Al met al zal er centraal achterin wat moeten komen, een tweede keeper, moet er naast Sambo een rechtsback bij, heb jij twee middenvelders nodig, een linksbuiten en iemand voor in de spits. Er van uitgaande dat Brantwhaite en Fabio Silva niet gaan blijven.
Puur in de Nederlandse competitie kijkende zou ik brood zien in Kitolano, Van Ewijk, Pepi, Blokzijl en Serhaoui. Maar er zullen spelers moeten komen die er meteen staan en dat zijn bovenstaande niet. Ernie kan aan de bak.
Dat zou mooi zijn dan kunnen we PSV doorstrepen voor volgend seizoenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Genee wil PSV Noa Lang
Die gaat de eredivisie weer heet maken
Een onverstaanbare speler meer of minder maakt ook niet uit maar zit hij niet op een te hoog salaris voor PSV?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem Genee ook niet zo heel serieus als het gaat om transfernieuwsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een onverstaanbare speler meer of minder maakt ook niet uit maar zit hij niet op een te hoog salaris voor PSV?
Dat is niet aan mij.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waar is de planning voor de lange termijn om PSV structureel terug aan de top te krijgen en te behouden?
Sympathieke jongen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Trauner stond volgens mij best wel hoog aangeschreven daar. Ook de 2 jaren daarvoor (18/19 en 19/20) in het team vh jaar. In 18/19 samen met Ramalho. Maar ik dacht in eerste instantie ook dat Ramalho de betere keuze was als je diens achtergrond zag. Maar dat Trauner het zo goed zou doen hebben weinig zien aankomen denk ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klein voorbeeldje; PSV haalt Ramalho. Aanvoerder van RB Salzburg die sinds jaar en dag kampioen worden in Oostenrijk. Feyenoord haalt Trauner. Een beetje een blöd uitziende Oostenrijker. In retroperspectief had ik 100 keer liever Trauner bij PSV gezien. Maar ik geloof niet dat dit met deze trainer ook zo had uitgepakt. Bottomline is dat Ramalho gewoon volledig fout is gescout. En dat geldt voor heel veel jongens die gehaald zijn.
Omdat het verdedigend goed staat bij Feyenoord en dan heb ik het niet alleen over de verdedigers, zet Trauner bij dit PSV of Ajax achterin en hij wordt aan alle kanten voorbij gelopen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 06:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Trauner stond volgens mij best wel hoog aangeschreven daar. Ook de 2 jaren daarvoor (18/19 en 19/20) in het team vh jaar. In 18/19 samen met Ramalho. Maar ik dacht in eerste instantie ook dat Ramalho de betere keuze was als je diens achtergrond zag. Maar dat Trauner het zo goed zou doen hebben weinig zien aankomen denk ik.
De kracht van Trauner ligt dan ook vooral in het opbouwende gedeelte.quote:Op woensdag 10 mei 2023 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat het verdedigend goed staat bij Feyenoord en dan heb ik het niet alleen over de verdedigers, zet Trauner bij dit PSV of Ajax achterin en hij wordt aan alle kanten voorbij gelopen.
Ik vind het een irritant mannetje maar voetballend brengt die wel echt extra klasse met zich mee. Hele goede aankoop voor elke top-drie club in NL. Eerder de vraag of hij nog naar NL wil gaan uberhaupt of liever al gelijk naar een goed aangeschreven internationale club in een betere competitie.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje vloeken in de kerk, maar denk dat hij juist eerder gebaat erbij is om wellicht deze zomer al naar een subtopper in Europa te gaan. Hij mist echt nog wel te veel inhoud om direct al naar de top te gaan imo, wordt niet voor niets door zijn huidige coach en de bondscoach een beetje hangend op de flanken neergezet.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:19 schreef Aloulu het volgende:
Ik moet zeggen dat ik PSV volgend jaar wel goede kansen geef als ze het team redelijk bij elkaar kunnen houden en nog paar goede aankopen doen. Laatste wedstrijden wel goede serie neergezet en zie ze wel verder groeien. En wat heeft die Simons ziek goede cijfers joh voor een middenvelder en zijn eerste jaar...18 doelpunten las ik in 40+ wedstrijden en 12 assists. Hij moet gewoon blijven en met belangrijke teamgenoten afspreken dat allemaal te doen om serieuze gooi naar kampioenschap te doen volgend jaar. En dan naar Barca, echte Barca speler en geen twijfel dat hij daar zo mee kan op het niveau.
Er staat nu een artikel op t AD dat PSV juist van de halve selectie afscheid wil nemen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:19 schreef Aloulu het volgende:
Ik moet zeggen dat ik PSV volgend jaar wel goede kansen geef als ze het team redelijk bij elkaar kunnen houden en nog paar goede aankopen doen. Laatste wedstrijden wel goede serie neergezet en zie ze wel verder groeien. En wat heeft die Simons ziek goede cijfers joh voor een middenvelder en zijn eerste jaar...18 doelpunten las ik in 40+ wedstrijden en 12 assists. Hij moet gewoon blijven en met belangrijke teamgenoten afspreken dat allemaal te doen om serieuze gooi naar kampioenschap te doen volgend jaar. En dan naar Barca, echte Barca speler en geen twijfel dat hij daar zo mee kan op het niveau.
Was dat niet vooral het gedeelte van de selectie wat niets toevoegt? Baumgartl, Oppegard etc?quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Er staat nu een artikel op t AD dat PSV juist van de halve selectie afscheid wil nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |