Wel zonde, lijkt me wel een sympathieke vent eigenlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:30 schreef Scrummie het volgende:
Als club icoon kan je beter niet bij PSV gaan werken.
Eens.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel zonde, lijkt me wel een sympathieke vent eigenlijk.
En wij allemaal verwachten dat Slot vandaag vertrekt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Ruud weg? Fred neemt het per direct over.
edit: en nu ook op PSV.nl
PSV gaat sowieso voor Peter B.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En wij allemaal verwachten dat Slot vandaag vertrekt.
PSV is ons weer op alle fronten te snel af.
Makkelijk derde.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV gaat sowieso voor Peter B.
Kunnen ze wel eens een goede slag mee slaan.
Misschien gaat Slot nu wel naar PSVquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En wij allemaal verwachten dat Slot vandaag vertrekt.
PSV is ons weer op alle fronten te snel af.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig nieuws, vooral een opsomming van feitelijke gebeurtenissen die openbaar waren. Ik kan ook wel PSV watcher worden.
Laten we hopen dat ze in Amsterdam wel gewoon aan de continuïteit denken en Johnny eind deze week een driejarig contract laten ondertekenen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van het ijskoude stressbad in het Feyenoord-topic kunnen we zo door naar het slangennest in het PSV-topic.
Wat een dag.
Eindelijk de focus dan op een goede verdediging.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ook zomaar Ron J. kunnen worden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zou toch volledig stoppen? Jans werkt alleen als hij zijn eigen staf mee mag nemen.quote:
Dat is toch geen probleem want Ooijer en Fred wilden toch weg?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die zou toch volledig stoppen? Jans werkt alleen als hij zijn eigen staf mee mag nemen.
Ik sluit niet uit dat Fred gewoon volgend jaar voor de groep staat om Simons te pleasen.
Vanwege Van Nistelrooy.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch geen probleem want Ooijer en Fred wilden toch weg?
Was het ook niet Van Nistelrooy die er alles aan deed om Simons te overtuigen en dat uiteindelijk dus ook gelukt is?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die zou toch volledig stoppen? Jans werkt alleen als hij zijn eigen staf mee mag nemen.
Ik sluit niet uit dat Fred gewoon volgend jaar voor de groep staat om Simons te pleasen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |