Onze Feyenoord vrienden willen hier niets van weten maar ik heb toch het idee dat zowel PSV als Ajax met Slot kampioen waren geworden, uiteraard dan tegen een Feyenoord zonder Slot.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:29 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Zeker. Alleen ik maak wel de kanttekening dat het materiaal ook niet echt top is waar hij het seizoen mee heeft afgerond. Welke wapens heeft PSV nou? Een zeer matige verdediging en alleen Simons die creatiefs iets kan en Veerman. Ik noem de Jong niet omdat hij het eindstation is. Is toch heel weinig eigenlijk?
Ik vind dat je sowieso niet iemand voor de groep moet zetten met de geringe ervaring die Ruud had/heeft maar dat is een andere discussie.
Is dat niet een Nederlands dingetje. Iemand die net gestopt is met voetballen direct hoofdtrainer maken. Doen alle clubs en de KNVB heeft er ook handje van. Ik kan ook niet zo snel een geschikte Nederlandse naam bedenken die nu beschikbaar is.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:29 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik vind dat je sowieso niet iemand voor de groep moet zetten met de geringe ervaring die Ruud had/heeft maar dat is een andere discussie.
Ik denk eigenlijk niet dat je met Ramalho, Obispo en Mwene kampioen wordt, in welke situatie dan ook.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onze Feyenoord vrienden willen hier niets van weten maar ik heb toch het idee dat zowel PSV als Ajax met Slot kampioen waren geworden, uiteraard dan tegen een Feyenoord zonder Slot.
Ik ben er ook niet kapot van maar ook met zulke spelers moet je wel van de Volendams en de Emmens kunnen winnen en dat zijn juist ploegen waar PSV punten heeft laten liggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat je met Ramalho, Obispo en Mwene kampioen wordt, in welke situatie dan ook.
Ja ach, het is niet alsof het op de ranglijst dicht bij elkaar staat ofzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet kapot van maar ook met zulke spelers moet je wel van de Volendams en de Emmens kunnen winnen en dat zijn juist ploegen waar PSV punten heeft laten liggen.
Het is ook maar een theorie en we zullen het nooit weten maar wanneer heeft Feyenoord voor het laatst >80 punten gehaald dus dat is ook wel bijzonder.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ach, het is niet alsof het op de ranglijst dicht bij elkaar staat ofzo.
Ja nog even en Arend Martijn heeft die ballen er zelf ingeschoten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook maar een theorie en we zullen het nooit weten maar wanneer heeft Feyenoord voor het laatst >80 punten gehaald dus dat is ook wel bijzonder.
Mocht hij vertrekken weten we volgend seizoen hoe goed hij was.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nog even en Arend Martijn heeft die ballen er zelf ingeschoten.
Dat zou wel een hele banale vergelijking zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mocht hij vertrekken weten we volgend seizoen hoe goed hij was.
Die crisissituatie heb je al als hij nu niet 2e wordt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:29 schreef PirE het volgende:
Als de groep weinig vertrouwen in Ruud heeft dan wordt het lastig om hem te handhaven. Bij de 1e tegenslag, bijvoorbeeld verlies tegen een Rangers in voorronde CL als we 2e worden, heb je gelijk een crisissituatie.
Persoonlijk; als ik moet kiezen tussen Ruud of nog een jaartje Xavi dan bedankt ik Ruud voor zijn diensten. Uiteindelijk zijn het allebei passanten maar ik denk dat Xavi meer toegevoegde waarde heeft voor PSV. Ik heb namelijk nog steeds geen idee wat Ruud nou wil.
Schmidt moest het met minder materiaal doen. Die had bijvoorbeeld Drommel op goal staan. Als PSV gewoon gewonnen had van Emmen, Cambuur en zo, dan waren ze fluitend kampioen geworden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Dan is er zeker stront aan de knikker ja. En toch wel met RvN te doen want na de verkoop van vooral Gakpo maar ook Manueke was het gewoon duidelijk dat je echt geen kampioen gaat worden. En tsjaah, met deze selectie derde worden...is dat echt heeel slecht? Volgens mij niet. Het is eerder geluk als je er tweede mee wordt. Moet veel meezitten.
Dat weet je nooit want Feyenoord heeft gewoon een heel goed seizoen, zeker als ze op 85 punten komen, het was wel spannender geweest.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Schmidt moest het met minder materiaal doen. Die had bijvoorbeeld Drommel op goal staan. Als PSV gewoon gewonnen had van Emmen, Cambuur en zo, dan waren ze fluitend kampioen geworden.
Ja en als Feyenoord gewoon gewonnen had van Fortuna, Heerenveen en NEC was de voorsprong nog groter geweest.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Schmidt moest het met minder materiaal doen. Die had bijvoorbeeld Drommel op goal staan. Als PSV gewoon gewonnen had van Emmen, Cambuur en zo, dan waren ze fluitend kampioen geworden.
Slis gaat die 3 punten gewoon binnenslepen…quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een amateurisme allemaal ook weer, die wedstrijd tegen AZ kun je onderhand wel schriftelijk afdoen na al dat gelazer van de afgelopen week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |