Vroeger deden ze twee titelgevechten op een PPV maar dat kost tegenwoordig teveel geld.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:16 schreef THEFXR het volgende:
wat een kut event en ook nog 5 rondes voor een non title fight?
quote:Four fighters tested positive for banned substances following the first half of the PFL heavyweight and light heavyweight season in Las Vegas, multiple people with knowledge of the situation told MMA Fighting.
Former UFC title contender Thiago Santos and longtime UFC veteran Krzysztof Jotko, both fighters who debuted under the PFL banner this past April, have failed drug tests. Santos lost to 2022 PFL champion Rob Wilkinson in the co-main event of PFL 1, with Jotko dropping a decision to Will Fleury on the same card.
Two fighters who also tested positive for banned substances are heavyweights Bruno Cappelozza and Rizvan Kuniev, who defeated Matheus Scheffel and Renan Ferreira at PFL 2 on April 7, respectively. The substances were not disclosed, nor the length of suspension each will face.
It’s still unclear which direction the PFL is going to take with four athletes now pulled from the remaining of the 2023 season. Santos was scheduled to face Mohammad Fakhreddine on June 8, with Jotko taking on Ty Flores on the same PFL 4 card in Atlanta. PFL has yet to announce the next bouts for Cappelozza and Kuniev.
https://www.mmafighting.c(...)-fail-drug-tests-pfl
sukkelsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:44 schreef Nober het volgende:
Video van de Bellator 296 press conference niet beschikbaar voor Nederland.
Het videoland tijdperk is begonnen.
Ze hebben naast de rechten voor die pressers ook voor de weigh-ins. En misschien ook voor de prelims die zie ik namelijk ook nog niet op youtube staan.quote:
De scheids dacht dat hij buiten bewustzijn was maar dat was dus niet het geval.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:01 schreef chufi het volgende:
Hoezo 5 rondes volgemaakt !? 3 of 3 staat er toch gewoon in beeld ...
Videoland commentaar nam dat blijkbaar klakkeloos over dan ..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:10 schreef Nober het volgende:
[..]
De scheids dacht dat hij buiten bewustzijn was maar dat was dus niet het geval.
tuurlijk niet, hij is het hoogst genoteerde Nederlandse mma vechter, nog steeds en niet zo een beetje.quote:
Denk niet dat het tegen Tokov #3 veel beter zal gaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
tuurlijk niet, hij is het hoogst genoteerde Nederlandse mma vechter, nog steeds en niet zo een beetje.
hij is officieel een van de beste top-10 middleweights in de wereld
in zijn leeftijdscategorie de beste in de wereld zelfs, als we ervan uitgaan dat Romero geen middleweight is.
De bookies hadden hem wel zwaar favoriet tegen Elben en Edwards.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk niet dat het tegen Tokov #3 veel beter zal gaan.
Almeida was ook +500quote:Op zondag 14 mei 2023 19:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
De bookies hadden hem wel zwaar favoriet tegen Elben en Edwards.
Ik denk zelfs dat ie weer favoriet zal zijn bij een eventuele rematch met deze 2
Almeida was ook zwaar de favoriet tegen Rozenstruik.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Almeida was ook +500
Wie zijn die bookmakers?
Dacht + maar was inderdaad favoriet met -500.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Almeida was ook zwaar de favoriet tegen Rozenstruik.
unibet enzo
quote:•It is only for 2 or 3 fights
•Guarantees a "high 7-figure" purse for each fight
•A split of the events net profits
•A signing bonus or salary to serve as a brand ambassador for PFL
•The right to have his own sponsors in the cage
•Non-exclusive with regards to boxing
•No champions clause or other extensions
•A minimum salary (possibly as high as $1 million) for his opponent
https://bloodyelbow.subst(...)e&utm_medium=reader2
Best wel bizar wat hij gedaan heeft. Nee zeggen tegen zoveel miljoenen vanwege principes.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:05 schreef Nober het volgende:
'Ngannou naar PFL'
Some of the more noteworthy features in the deal include:
[..]
[ twitter ]
https://edition.cnn.com/2(...)-spt-intl/index.htmlquote:...
Ultimate Fighting Championship (UFC) fighters Kamaru Usman, Justin Gaethje and Henry Cejudo are the trio in a video posted online by the notorious Chechen leader Ramzan Kadyrov in November last year, celebrating their visit to his compound in Russia to see “how real men and defenders of the Fatherland learn to fight.”
...
Yet the appearance of the three stars – all former UFC title belt holders – alongside Kadyrov last year isn’t the only question being raised about the UFC’s oversight of the sport. There’s also its decision to allow Russian fighters in general to compete in the world’s premium mixed martial arts organization.
Some critics have suggested Russian fighters in general should be suspended, like has happened in some other sports, for the country’s involvement in the invasion of Ukraine.
But against the backdrop of $21 billion merger between the UFC and the World Wrestling Entertainment, Inc. (WWE), Russian fighters appear to remain an integral part of the UFC’s business model.
Despite the ongoing invasion of Ukraine by Russia and the restrictions put on Russian athletes and teams in some other sports, fighters from the country remain free to compete in UFC.
The sport, which has a global fan base of over 700 million, with events broadcast in 50 different languages to more than 170 countries, has relied on the popularity of its Russian fighters to provide appeal to certain areas of the world, according to MMA and boxing financial analyst for Bloody Elbow, John S. Nash.
Nash told CNN that he estimates Russian fighters in the UFC have helped bring in approximately $50 million in TV and sponsorship deals.
“The Southern Caucasus have such great wrestlers and it’s a predominantly Muslim area,” Nash said. “And so those Muslim fighters appeal to the Middle East, the Gulf states. And that’s the UFC’s primary focus … for the monetary reasons.
Nergens voor nodig om mensen te boycotten.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:28 schreef 3rr0r het volgende:
UFC maintains links with Russian fighters and others connected to sanctioned Chechen warlord despite Ukraine invasion
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)-spt-intl/index.html
Kennelijk (nog) geen kinderwens.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
Die Kowalkiewicz blijft ook aardig lang doorgaan (voor een vrouw). 37 zag ik inmiddels.
Maart 2019 zei ze dit:quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk (nog) geen kinderwens.
Marion Reneau zal het UFC record hebben met 44 jaar.
quote:Karolina Kowalkiewicz could be in the final years of her fighting career. Motherhood is on the horizon for the UFC strawweight contender, and when she makes the choice to have children, she will hang up her gloves for good.
Kowalkiewicz (12-3 MMA, 5-3 UFC), who meets Michelle Waterson (16-6 MMA, 4-2 UFC) on Saturday at UFC on ESPN 2, said her partner has been pushing to have children. She wants to fight for several more years, though, so she made a “compromise” to only compete for a few more years.
The exact timeline of her potential retirement depends on success inside the octagon, though.
“I want to have children,” Kowalkiewicz told MMA Junkie at UFC on ESPN 2 open workouts. “For sure I want to fight three years, but we’ll see. Maybe it will be three or four years.”
quote:What is your problem with me?
1. I completed my contract, was a free agent, and chose to walk away. you didn’t release me
2. I hate taking risks? that’s why I defended my title to fulfill my contract with no acl or mcl?
3. The reason I fought three times in three years is because you wanted to control my deal and signs a new one. And freeze me out. “I owe these guys three fights a year.” Isn’t that what you say? What happened? I always asked for & never said no to any fight in the 3 years
I’m finally getting paid and respected, and have a deal that’s fair and equal for all parties. Why are you so against me being free and happy?
https://twitter.com/francis_ngannou/status/1660349273429639171
Conor hoeft ook nog maar twee gevechten en dan is ie vrij man.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben wel een beetje Ngannou moe die dombo had Connor geld kunnen verdienen
Het is voor de fans jammer maar vind het wel vet dat hij ten strijde trekt tegen de UFCquote:Op maandag 22 mei 2023 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben wel een beetje Ngannou moe die dombo had Connor geld kunnen verdienen
zal wel een uitzondering zijn als je een dubbele beenbreuk hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Conor hoeft ook nog maar twee gevechten en dan is ie vrij man.
Eens kijken hoelang het nog gaat duren voordat hij die twee partijen heeft afgerond.
Laatste gevecht: juli 2021
Best knap als je drie gevechten per jaar krijgt aangeboden.
quote:This is the story of aspiring MMA fighter Joe Pyfer. He was raised in an abusive home, lived in a park during part of high school, spent hours in the gym (his father was a fighter) as a youth, and now lives with his former high school teacher. The story is one of rising from nothing to the cusp of possible UFC stardom.
Ik denk dat ik in ronde 3 pas voor het eerst de significant strikes zag met die ontzettend in het voordeel van KKF, had zelf omdat ik maar vond dat er weinig leek te gebeuren zowel ronde 1 als 2 aan Albazi gegeven. Ronde 3 met de ground control leek me wel duidelijk ondanks de laatste 30 seconden.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:53 schreef THEFXR het volgende:
wel een leuk event, toch een paar die gingen slapen.
vond dat Kara die split had moeten winnen.
verder ben ik wel klaar met dat apex geneuks, het was een goede uitvalbasis tijdens covid, maar er zit gewoon geen sfeer in, ze moeten stoppen met de gierige gerda uit te hangen en gewoon een fatsoenlijke zaal huren.
Apex is helaas een blijvertje. Sanko waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:53 schreef THEFXR het volgende:
wel een leuk event, toch een paar die gingen slapen.
vond dat Kara die split had moeten winnen.
verder ben ik wel klaar met dat apex geneuks, het was een goede uitvalbasis tijdens covid, maar er zit gewoon geen sfeer in, ze moeten stoppen met de gierige gerda uit te hangen en gewoon een fatsoenlijke zaal huren.
Sankho boeit niet zo, al heeft ze zich wel ingekocht met een plastic reet en titsquote:Op zondag 4 juni 2023 21:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Apex is helaas een blijvertje. Sanko waarschijnlijk ook.
Ben geen WMMA-hater maar ergens toch gek, de crème de la crème van MMA in de co-main en daarna Nunes - Aldana als main.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:34 schreef Nober het volgende:
Main Card (ESPN+ PPV, 10 p.m. ET - 4:00 NL)
Amanda Nunes (135) vs. Irene Aldana (135)
Charles Oliveira (154) vs. Beneil Dariush (156)
Mike Malott (169.5) vs. Adam Fugitt (170.75)
Dan Ige (145.5) vs. Nate Landwehr (145.25)
Eryk Anders (184.75) vs. Marc-Andre Barriault (185)
Back-up:
134.5 Raquel Pennington
Preliminary Card (ESPN, ESPN+, 8 p.m. ET - 2:00 NL)
Nassourdine Imavov (185.5) vs. Chris Curtis (185.25)
Miranda Maverick (125.5) vs. Jasmine Jasudavicius (125.25)
Aiemann Zahabi (135.75) vs. Aoriqileng (135)
Kyle Nelson (145) vs. Blake Bilder (145.5)
Early Preliminary Card (ESPN, ESPN+, 7 p.m. ET - 1:00 NL)
David Dvorak (125.5) vs. Stephen Erceg (125.5)
Diana Belbita (114.5) vs. Maria Oliveira (115.5)
Eerste lijkt het wel op, ook terecht natuurlijk gezien het niveau. Zijn altijd geruchten dat ze 125 bij de mannen willen opdoeken maar dat is in de breedte toch vele malen beter.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:45 schreef BookFreak het volgende:
Ben zó blij dat die Nunes kapt. Hopelijk doeken ze snel die 145 vrouwen divisie op en starten ze een nieuwe 165 mannen divisie
Ja vond je dat wild? Hij was staand gewoon niet goed genoeg leek mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:42 schreef 3rr0r het volgende:
Toch apart dat Nunes in het begin steeds niet op Aldana ging op de grond terwijl juist staand Aldana zo'n beetje de enige kans had om een klapper uit te delen. Ik dacht even daar ga je spijt van krijgen maar Aldana bleek een hert in het licht van de koplampen dus kansloos.
Van Dariush snap ik het ook niet dat hij de ronde eigenlijk heeft maar ipv consolideren wild gaat doen. Wel 'hilarisch' dat Felder bij het commentaar vervolgens doet alsof Oliveira de ronde domineerde en alles ging zoals hij wilde. Gewoon onzin lullen tbv de winnaar.
Ja toen hij on top was op de grond deed hij wild, woest slaan en steeds half opstaan en 'worstelen' met de benen van Oliveira. Hij wilde alles gauw beslissen ofzo en heel erg graag de positie verbeteren maar als hij wat rustiger het had aangepakt had hij gewoon de ronde kunnen winnen zonder al teveel risico. Door dat half opstaan en klooien met de benen kon Oliveira ook opstaan en toen was het 1 kick en hij was naar het land der duizeligen. Of was het een hook op de kin erna die hem echt wankel deed worden? Nou ja ik vond het niet handig aangepakt iig.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja vond je dat wild? Hij was staand gewoon niet goed genoeg leek mij.
Chandlers analyse is ook nog wel de moeite waard, die zegt ook dat Oliveira bewust lekker op de grond bleef liggen, dat hij een meester is in tempowisselingen in een gevecht.
Ja zo kan je het ook wel zien inderdaad, maar Charles wel een stuk dreigender staand en dat Dariush on top weinig gedaan kreeg zegt ook wel wat.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja toen hij on top was op de grond deed hij wild, woest slaan en steeds half opstaan en 'worstelen' met de benen van Oliveira. Hij wilde alles gauw beslissen ofzo en heel erg graag de positie verbeteren maar als hij wat rustiger het had aangepakt had hij gewoon de ronde kunnen winnen zonder al teveel risico. Door dat half opstaan en klooien met de benen kon Oliveira ook opstaan en toen was het 1 kick en hij was naar het land der duizeligen. Of was het een hook op de kin erna die hem echt wankel deed worden? Nou ja ik vond het niet handig aangepakt iig.
Het stukje staand voor ze naar de grond gingen was redelijk 'even' qua uitdelen en incasseren. Het stukje staand na het op de grond zijn was eigenlijk al gauw de kick en finish, dus om daaruit de conclusie te trekken dat hij staand niet goed genoeg is. Ja letterlijk deze partij dan wel uiteraard maar het was niet zo lang om echt over te oordelen. Dariush slaat best hard, te zien in zijn eerdere partijen. Ik denk qua skills is Oliveira wel beter staand maar Dariush kan ook finishen staand, is niet zo dat hij beperkt is tot grondduels.
https://www.dailymail.co.(...)-does-need-know.htmlquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel vervelend dat r/mma op slot zit om mij totaal vage redenen.
Ik ben vrij links, maar hoe moet Reddit dan geld verdienen? Redditors zullen ook wel tegen verkoop van data zijn of meer gepersonaliseerde adds vermoed ikquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)-does-need-know.html
Die clash of heads na die gooi ook.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:05 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een fucking slechte refs zijn er toch. Bondar was out en dan laat de scheids nog 7 keer met elleboog slaan. Man man man.
Eerder al een andere idioot die niet goed kijkt of iemand out is en ten onrechte stopt.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:06 schreef THEFXR het volgende:
USADA timeline is voorbij voor Conor, die vecht dit jaar niet en ESPN heeft TUF gecanceld met conor
Zou Overeem een beetje doping gebruikt hebben tijdens zijn carrière?quote:
echt een klootzak, die vent, die dokter had hem eigenlijk gelijk naar het zkh moeten sturen als het bloed eruit loopt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Hoezo accidental? Hij gaat bewust met de vingers gespreid naar die man z'n hoofd. Dan neem je een bewust risico. Niks accidental.
Jeetje 6 eruit gepoeptquote:Op zondag 25 juni 2023 20:29 schreef THEFXR het volgende:
Cindy Dandois
https://www.tvgids.nl/informatief/battlecat
vanavond op FOX om 23.20
Battlecat :
.
Een portret van de Belgische Cindy Dandois, een onwaarschijnlijke kooivechtster op wereldniveau. Daarnaast is ze ook leerkracht, OnlyFans-model, eigenaar van haar eigen gym, mama van zes kinderen en baasje van bijna evenveel huisdieren.
.
[ afbeelding ]
Wereldniveau.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:29 schreef THEFXR het volgende:
Cindy Dandois
vanavond op FOX om 23.20
Battlecat :
.
Een portret van de Belgische Cindy Dandois, een onwaarschijnlijke kooivechtster op wereldniveau. Daarnaast is ze ook leerkracht, OnlyFans-model, eigenaar van haar eigen gym, mama van zes kinderen en baasje van bijna evenveel huisdieren.
.
[ afbeelding ]
Sterling profiteert wel echt maximaal van z'n title reignquote:Op maandag 26 juni 2023 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
best een hekel aan die pink panther. zo overrated
https://www.reddit.com/r/(...)_reveals_reason_for/quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Reem is vegetariër geworden en gestopt met vechten
Ja wazig verhaal welquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_reveals_reason_for/
"He says he met a “special nutritionist” that told him he had “parasites” in his body influencing him to eat all that meat."
Press Conference is 21:00 NL tijd of 02:00?quote:
3p dus +6 uur dacht ik.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Press Conference is 21:00 NL tijd of 02:00?
02:00 dus
Mocht je de prelims ook kunnen terugkijken, zeker doen minstens zo leuk.quote:Op maandag 10 juli 2023 00:50 schreef Sjemmert het volgende:
Net main card ff terug gekeken. Top event allemaal goede gevechten
Cru dat hem hetzelfde overkomt als Jiri, door blessure je belt opgeven. Wel netjes van hem. Achilles is klote.quote:
ik geloof er niks meer van, kan ook iets met USADA zijn. ze hoeven dat nl niet definitief bekend te maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Cru dat hem hetzelfde overkomt als Jiri, door blessure je belt opgeven. Wel netjes van hem. Achilles is klote.
Nee joh. Is hem overkomen met basketballen stond er. Shit happens en mede doordat Jiri zijn belt opgaf toen hij geblesseerd was doet hij het nu ook. Achilles duurt lang eer je daarvan hersteld bent.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geloof er niks meer van, kan ook iets met USADA zijn. ze hoeven dat nl niet definitief bekend te maken.
ze hebben hiervoor een interim belt.
quote:“I have unfortunately suffered an injury,” Hill said. “I’ve ruptured my Achilles’ [tendon]. It’s just one of those things that happens. It’s a tough injury. It’s one that will require surgery and will require time and rehab and things for me to be out for a while. Also with that, I was given an opportunity. I was given a blessing that came at the misfortune of someone else. Jiri Prochazka was the champion, he suffered an injury as these things happen. He gave up the belt and allowed for others to not hold the division. To keep the division moving forward. To keep entertaining. To make sure the people had a champion. I’ll do the same.
“Right now, the biggest thing is focusing on my recovery, focusing on getting back to 100 percent. I need to take some time to focus on my health and make sure that I’m 100 percent and I’m the fighter that everybody knows who I am and who I’ve been since I’ve stepped into this. In order to do that, I need to focus on healing and getting ready and rehabbing.”
Per sources speaking to MMA Fighting on the condition of anonymity, Hill’s injury occurred during a basketball game between several fighters that took place ahead of UFC 290 in Las Vegas.
Hill will have surgery to repair the damage done before his timeline for a return can be determined. Typical recovery time for a torn Achilles runs from approximately eight to 12 months, but could stretch longer depending on rehabilitation.
Alleen Jiri was in de voorgaande maanden meer dan 20+ getest.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee joh. Is hem overkomen met basketballen stond er. Shit happens en mede doordat Jiri zijn belt opgaf toen hij geblesseerd was doet hij het nu ook. Achilles duurt lang eer je daarvan hersteld bent.
[..]
Ik snap niet wat je wil zeggen nu.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Alleen Jiri was in de voorgaande maanden meer dan 20+ getest.
sorry, hij was in 2022quote:
Potje basketballen met andere ufc vechters lijkt me genoeg getuigen dat het geen onzin is.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sorry, hij was in 2022
Jiri Prochazka 74x getest, dat slaat natuurlijk nergens op.
dan is het nu een toeval van omstandigheden, waardoor het niet zo clean er uit ziet.
2020: 8quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sorry, hij was in 2022
dan is het nu een toeval van omstandigheden, waardoor het niet zo clean er uit ziet.
Dacht dat Holm bijna free agent was en dus kon gaan boksen met Taylor.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
Die Costa lijkt wel de duivel![]()
Holm mag main event doen totdat ze 50 is.
BMF beltquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:17 schreef THEFXR het volgende:
291 en geen belt on the line? dat ook nog in Juli tijdens de IFW 30 jarig jubileum
https://www.ufc.com/ifw
Omdat andere vechters er meer recht op hebben, zeker meer dan Pereira die net komt koekeloeren in de divisie (niet dat ze daar altijd fair in zijn bij de UFC maar goed)quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:24 schreef Nober het volgende:
Waarom deden ze niet Błachowicz vs. Pereira voor de vacante LHW titel?
Winnaar had dan tegen Jirí (indien fit) of Ankalaev kunnen vechten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat andere vechters er meer recht op hebben, zeker meer dan Pereira die net komt koekeloeren in de divisie (niet dat ze daar altijd fair in zijn bij de UFC maar goed)
1 Jiří Procházka
2 Magomed Ankalaev
3 Jan Błachowicz
4 Aleksandar Rakić
5 Nikita Krylov
Die krijgt dit weekend natuurlijk een waardig afscheid. Handschoentjes droppen, filmpje, traantje, a la Lawler.quote:
toch 5x loss op een rij, normaal zit je dan niet meer in de UFCquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die krijgt dit weekend natuurlijk een waardig afscheid. Handschoentjes droppen, filmpje, traantje, a la Lawler.
Alleen is hij niet 'normaal' als je zijn streak en status daarvoor hebt gezien.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toch 5x loss op een rij, normaal zit je dan niet meer in de UFC
Gaat gewoon door, pijnlijk allemaal welquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die krijgt dit weekend natuurlijk een waardig afscheid. Handschoentjes droppen, filmpje, traantje, a la Lawler.
Best wel vreemd, waarom zouden ze hem zo graag willen pakken? Wel erg grappig dat dat dan niet eens luktquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sorry, hij was in 2022
Oh nou als hij door gaat kan dat natuurlijk maar dan als gatekeeper of opvulling tegen de mindere goden. Hij heeft natuurlijk wel steeds verloren van echte toppers in deze laatste verliesreeks. Tegen vechters die wat minder zijn kan hij wie weet nog wel eventjes mee.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaat gewoon door, pijnlijk allemaal wel
miss wel gelukt, schouder blessure genoemd en de belt ingeleverd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Best wel vreemd, waarom zouden ze hem zo graag willen pakken? Wel erg grappig dat dat dan niet eens lukt
Dat valt niet uit te sluiten, hij gaf de belt wel heel makkelijk opquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
miss wel gelukt, schouder blessure genoemd en de belt ingeleverd.
Justin mag 1 pound over ipv 0.5 dus die BMF Title is ook niks officieelsquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:21 schreef Nober het volgende:
Main Card (ESPN+ PPV at 10 p.m. ET - 4:00 NL)
(155) Dustin Poirier vs. Justin Gaethje (156)
(205) Jan Blachowicz vs. Alex Pereira (205.5)
(170.5) Stephen Thompson vs. Michel Pereira (174)*
(155) Tony Ferguson vs. Bobby Green (155.5)
(170) Michael Chiesa vs. Kevin Holland (169.5)
Preliminary Card (ABC/ESPN/ESPN+ at 8 p.m. ET - 2:00 NL)
(170) Gabriel Bonfim vs. Trevin Giles (170)
(263.5) Derrick Lewis vs. Marcos Rogerio de Lima (262)
(185) Roman Kopylov vs. Claudio Ribeiro (185.5)
(170) Jake Matthews vs. Darrius Flowers (170.5)
Early Prelims (ESPN+/UFC Fight Pass at 6:30 p.m. ET - 0:30 NL)
(125.5) CJ Vergara vs. Vinicius Salvador (128.5)**
(169.5) Matthew Semelsberger vs. Uros Medic (170.5)
(125.5) Miranda Maverick vs. Priscila Cachoeira (125)
*Michel Pereira missed weight by 3lb
**Salvador missed weight by 2.5lb
[ twitter ]
UFC 292 meen ikquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:18 schreef THEFXR het volgende:
dacht dat tijdens de Expo, TUF Finale op vrijdagavond was?
Is dat dan Thompson die weigert te vechten tegen de overweight Pereira en een deel van z'n geld krijgt of is het de UFC die dat bepaald heeft of wilde Pereira geen geld afstaan of was hij 'stuk' van een gefaalde weight cut?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:52 schreef THEFXR het volgende:
(170.5) Stephen Thompson vs. Michel Pereira (174)*
cancelled
Thompson.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat dan Thompson die weigert te vechten tegen de overweight Pereira en een deel van z'n geld krijgt of is het de UFC die dat bepaald heeft of wilde Pereira geen geld afstaan of was hij 'stuk' van een gefaalde weight cut?
Als je als Thompson bent krijg je hoe dan ook je geld toch. Pereira krijgt neem ik aan niks als je zo faalt gewicht te halen en de partij verpest? Draai je een heel camp met kosten en door je weight cut misser flinke financiele misser. Ben benieuwd hoe dat geregeld is bij de UFC.
Ah zo. Groot gelijk heeft hij. Ze zetten geheid teveel druk normaalgesproken als dit gebeurt vanuit de UFC. Dan lijkt het bijna alsof jij degene bent die de schuldige is van dat de partij niet doorgaat, terwijl het de schuld is van degene die gewicht niet haalde. Dan krijg je (slechts) 20% van die andere z'n geld maar dat risico voor jou en dat voordeel voor die ander is er.quote:
Je vecht op 170, van de commissie krijg 1 pound speling, MP zit er 3 pound over, dus zegt Thompson, no way, ik heb veel meer moeten afzien en de historie leert dat 85% van de overweights het gevecht wint.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat dan Thompson die weigert te vechten tegen de overweight Pereira en een deel van z'n geld krijgt of is het de UFC die dat bepaald heeft of wilde Pereira geen geld afstaan of was hij 'stuk' van een gefaalde weight cut?
Als je als Thompson bent krijg je hoe dan ook je geld toch. Pereira krijgt neem ik aan niks als je zo faalt gewicht te halen en de partij verpest? Draai je een heel camp met kosten en door je weight cut misser flinke financiele misser. Ben benieuwd hoe dat geregeld is bij de UFC.
Oh bizar eigenlijk dat dat dus geen zekerheidje is dat hij zijn geld krijgt. UFC mag zelf even kijken of ze hun hand over het hart strijken of niet ipv dat dat gewoon duidelijk is in het contract? Dus er hangt dus inderdaad zoals waar ik het eerder over had een druk bij degene die tegen de overweight vechter moest om het gevecht alsnog te accepteren.quote:
ik dacht toch echt dat het in het UFC contract stond, dat je show krijgt als je het gewicht haalt.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh bizar eigenlijk dat dat dus geen zekerheidje is dat hij zijn geld krijgt. UFC mag zelf even kijken of ze hun hand over het hart strijken of niet ipv dat dat gewoon duidelijk is in het contract? Dus er hangt dus inderdaad zoals waar ik het eerder over had een druk bij degene die tegen de overweight vechter moest om het gevecht alsnog te accepteren.
Als het niet zo is dan mogen ze wel eens een spelersvakbond oprichten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht toch echt dat het in het UFC contract stond, dat je show krijgt als je het gewicht haalt.
schijnbaar verandert in de contracten?
5x geprobeerd, heeft Dana allemaal neergeschoten, Vegas is nog niet helemaal maffia vrij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het niet zo is dan mogen ze wel eens een spelersvakbond oprichten.
Dan zal hij wel gauw dokken aan Thompson nu want zo niet is dit echt zo'n geval waarbij iedereen gaat roepen wtf dit kan niet wat oneerlijk, hier moeten we wat aan doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
5x geprobeerd, heeft Dana allemaal neergeschoten, Vegas is nog niet helemaal maffia vrij.
of ze boeken hem binnen een maand op een andere card, moet hij wel nog een keer weight cutten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zal hij wel gauw dokken aan Thompson nu want zo niet is dit echt zo'n geval waarbij iedereen gaat roepen wtf dit kan niet wat oneerlijk, hier moeten we wat aan doen.
Ja zoiets kan maar Thompson gaat wel heel bewust om met tegen wie denk ik, gezien zijn leeftijd en wat hij nog voor ogen heeft. Is niet alleen de noodzaak van geld binnenhalen maar ook de potentiele schade en tijd die je nog hebt. We zullen het zien wat Dana doet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of ze boeken hem binnen een maand op een andere card, moet hij wel nog een keer weight cutten.
Ik weet niet of Dana nog veel macht heeft, lijkt mij meer een muppet van de UFC en mensen achter de schermen maken de beslissingenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja zoiets kan maar Thompson gaat wel heel bewust om met tegen wie denk ik, gezien zijn leeftijd en wat hij nog voor ogen heeft. Is niet alleen de noodzaak van geld binnenhalen maar ook de potentiele schade en tijd die je nog hebt. We zullen het zien wat Dana doet.
Oh ja die poke was ik bijna vergeten, kan zeker veel impact hebben maar Tony ving zijn vorige match ook al onnodige klappen op steeds met z'n hoofd zonder echt te verdedigen dus ligt niet alleen daar aan.quote:
Sandhagen, comeback ongeslagen Suarez meteen tegen Andrade, voormalig kickbokser Jacoby, Lopes...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:49 schreef manny het volgende:
Niet echt om warm van te worden toch. Of mis ik iets ?
Dat is geen MMA.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
Jake Paul - Nate Diaz ook zie ik.
Jutta morgen:
[ afbeelding ]
oooh leerdam, is ze daar dan om Jake leeg te zuigen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
Jake Paul - Nate Diaz ook zie ik.
Jutta morgen:
[ afbeelding ]
Er werd alsnog best goed gevochten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:43 schreef THEFXR het volgende:
2 finishes, 12 dec, lekker overslaan deze card
Nate Diaz, Jake Paul are business partnersquote:
Man, man, man.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:18 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prelims 01:00, Main 04:00 CET
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:51 schreef Nober het volgende:
UFC on ESPN: Luque vs. dos Anjos (also known as UFC Vegas 78 and UFC on ESPN 51) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on August 12, 2023, at the UFC Apex facility in Enterprise, Nevada, part of the Las Vegas Metropolitan Area, United States.
22:00 (13:00) Preliminaries [ afbeelding ]
01:00 (16:00) Main Card [ afbeelding ]
(Lokale tijd)
[ afbeelding ]
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-august-12-2023
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_on_ESPN:_Luque_vs._dos_Anjos
https://www.tapology.com/(...)1163-ufc-fight-night
[..]
Man, man, man.
https://www.dazn.com/en-G(...)2bk82gi1266s4zv8dh56quote:Luque vs. Dos Anjos fight date, start time
Date: Saturday, August 12
Time: 10 p.m. ET / 3 a.m. BST
Main event cagewalks (approx): 12:30 a.m. ET / 5:30 a.m. BST
The event is set to get underway at 10 p.m. ET / 3 a.m. BST with the main event cagewalks scheduled for 12:30 a.m. ET / 5:30 a.m. BST. Preliminaries start at 7 p.m. ET / 12 a.m. UK. These timings could change due to the length of the undercard fights.
Geloof maar dat de tijden op ufc.com kloppen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
https://www.dazn.com/en-G(...)2bk82gi1266s4zv8dh56
https://www.eurosport.nl/(...)o9734824/story.shtmlquote:Voor dit evenement is geen preview show. De uitzending van de prelims begint op zaterdagavond 12 augustus om 23.00u op discovery+. Om 01.00u is het tijd voor de main card met vakkundig commentaar van Sander Schrik & Stefan Struve eveneens te zien op discovery+.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |