Oh bizar eigenlijk dat dat dus geen zekerheidje is dat hij zijn geld krijgt. UFC mag zelf even kijken of ze hun hand over het hart strijken of niet ipv dat dat gewoon duidelijk is in het contract? Dus er hangt dus inderdaad zoals waar ik het eerder over had een druk bij degene die tegen de overweight vechter moest om het gevecht alsnog te accepteren.quote:
ik dacht toch echt dat het in het UFC contract stond, dat je show krijgt als je het gewicht haalt.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh bizar eigenlijk dat dat dus geen zekerheidje is dat hij zijn geld krijgt. UFC mag zelf even kijken of ze hun hand over het hart strijken of niet ipv dat dat gewoon duidelijk is in het contract? Dus er hangt dus inderdaad zoals waar ik het eerder over had een druk bij degene die tegen de overweight vechter moest om het gevecht alsnog te accepteren.
Als het niet zo is dan mogen ze wel eens een spelersvakbond oprichten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht toch echt dat het in het UFC contract stond, dat je show krijgt als je het gewicht haalt.
schijnbaar verandert in de contracten?
5x geprobeerd, heeft Dana allemaal neergeschoten, Vegas is nog niet helemaal maffia vrij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het niet zo is dan mogen ze wel eens een spelersvakbond oprichten.
Dan zal hij wel gauw dokken aan Thompson nu want zo niet is dit echt zo'n geval waarbij iedereen gaat roepen wtf dit kan niet wat oneerlijk, hier moeten we wat aan doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
5x geprobeerd, heeft Dana allemaal neergeschoten, Vegas is nog niet helemaal maffia vrij.
of ze boeken hem binnen een maand op een andere card, moet hij wel nog een keer weight cutten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zal hij wel gauw dokken aan Thompson nu want zo niet is dit echt zo'n geval waarbij iedereen gaat roepen wtf dit kan niet wat oneerlijk, hier moeten we wat aan doen.
Ja zoiets kan maar Thompson gaat wel heel bewust om met tegen wie denk ik, gezien zijn leeftijd en wat hij nog voor ogen heeft. Is niet alleen de noodzaak van geld binnenhalen maar ook de potentiele schade en tijd die je nog hebt. We zullen het zien wat Dana doet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of ze boeken hem binnen een maand op een andere card, moet hij wel nog een keer weight cutten.
Ik weet niet of Dana nog veel macht heeft, lijkt mij meer een muppet van de UFC en mensen achter de schermen maken de beslissingenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja zoiets kan maar Thompson gaat wel heel bewust om met tegen wie denk ik, gezien zijn leeftijd en wat hij nog voor ogen heeft. Is niet alleen de noodzaak van geld binnenhalen maar ook de potentiele schade en tijd die je nog hebt. We zullen het zien wat Dana doet.
Oh ja die poke was ik bijna vergeten, kan zeker veel impact hebben maar Tony ving zijn vorige match ook al onnodige klappen op steeds met z'n hoofd zonder echt te verdedigen dus ligt niet alleen daar aan.quote:
Sandhagen, comeback ongeslagen Suarez meteen tegen Andrade, voormalig kickbokser Jacoby, Lopes...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:49 schreef manny het volgende:
Niet echt om warm van te worden toch. Of mis ik iets ?
Dat is geen MMA.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
Jake Paul - Nate Diaz ook zie ik.
Jutta morgen:
[ afbeelding ]
oooh leerdam, is ze daar dan om Jake leeg te zuigen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
Jake Paul - Nate Diaz ook zie ik.
Jutta morgen:
[ afbeelding ]
Er werd alsnog best goed gevochten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:43 schreef THEFXR het volgende:
2 finishes, 12 dec, lekker overslaan deze card
Nate Diaz, Jake Paul are business partnersquote:
Man, man, man.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:18 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prelims 01:00, Main 04:00 CET
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:51 schreef Nober het volgende:
UFC on ESPN: Luque vs. dos Anjos (also known as UFC Vegas 78 and UFC on ESPN 51) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on August 12, 2023, at the UFC Apex facility in Enterprise, Nevada, part of the Las Vegas Metropolitan Area, United States.
22:00 (13:00) Preliminaries [ afbeelding ]
01:00 (16:00) Main Card [ afbeelding ]
(Lokale tijd)
[ afbeelding ]
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-august-12-2023
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_on_ESPN:_Luque_vs._dos_Anjos
https://www.tapology.com/(...)1163-ufc-fight-night
[..]
Man, man, man.
https://www.dazn.com/en-G(...)2bk82gi1266s4zv8dh56quote:Luque vs. Dos Anjos fight date, start time
Date: Saturday, August 12
Time: 10 p.m. ET / 3 a.m. BST
Main event cagewalks (approx): 12:30 a.m. ET / 5:30 a.m. BST
The event is set to get underway at 10 p.m. ET / 3 a.m. BST with the main event cagewalks scheduled for 12:30 a.m. ET / 5:30 a.m. BST. Preliminaries start at 7 p.m. ET / 12 a.m. UK. These timings could change due to the length of the undercard fights.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |