quote:What is your problem with me?
1. I completed my contract, was a free agent, and chose to walk away. you didn’t release me
2. I hate taking risks? that’s why I defended my title to fulfill my contract with no acl or mcl?
3. The reason I fought three times in three years is because you wanted to control my deal and signs a new one. And freeze me out. “I owe these guys three fights a year.” Isn’t that what you say? What happened? I always asked for & never said no to any fight in the 3 years
I’m finally getting paid and respected, and have a deal that’s fair and equal for all parties. Why are you so against me being free and happy?
https://twitter.com/francis_ngannou/status/1660349273429639171
Conor hoeft ook nog maar twee gevechten en dan is ie vrij man.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben wel een beetje Ngannou moe die dombo had Connor geld kunnen verdienen
Het is voor de fans jammer maar vind het wel vet dat hij ten strijde trekt tegen de UFCquote:Op maandag 22 mei 2023 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben wel een beetje Ngannou moe die dombo had Connor geld kunnen verdienen
zal wel een uitzondering zijn als je een dubbele beenbreuk hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Conor hoeft ook nog maar twee gevechten en dan is ie vrij man.
Eens kijken hoelang het nog gaat duren voordat hij die twee partijen heeft afgerond.
Laatste gevecht: juli 2021
Best knap als je drie gevechten per jaar krijgt aangeboden.
quote:This is the story of aspiring MMA fighter Joe Pyfer. He was raised in an abusive home, lived in a park during part of high school, spent hours in the gym (his father was a fighter) as a youth, and now lives with his former high school teacher. The story is one of rising from nothing to the cusp of possible UFC stardom.
Ik denk dat ik in ronde 3 pas voor het eerst de significant strikes zag met die ontzettend in het voordeel van KKF, had zelf omdat ik maar vond dat er weinig leek te gebeuren zowel ronde 1 als 2 aan Albazi gegeven. Ronde 3 met de ground control leek me wel duidelijk ondanks de laatste 30 seconden.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:53 schreef THEFXR het volgende:
wel een leuk event, toch een paar die gingen slapen.
vond dat Kara die split had moeten winnen.
verder ben ik wel klaar met dat apex geneuks, het was een goede uitvalbasis tijdens covid, maar er zit gewoon geen sfeer in, ze moeten stoppen met de gierige gerda uit te hangen en gewoon een fatsoenlijke zaal huren.
Apex is helaas een blijvertje. Sanko waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:53 schreef THEFXR het volgende:
wel een leuk event, toch een paar die gingen slapen.
vond dat Kara die split had moeten winnen.
verder ben ik wel klaar met dat apex geneuks, het was een goede uitvalbasis tijdens covid, maar er zit gewoon geen sfeer in, ze moeten stoppen met de gierige gerda uit te hangen en gewoon een fatsoenlijke zaal huren.
Sankho boeit niet zo, al heeft ze zich wel ingekocht met een plastic reet en titsquote:Op zondag 4 juni 2023 21:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Apex is helaas een blijvertje. Sanko waarschijnlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |