Zoe moet stoppen met het woord mongool?, waar zou Jeff dan mee moeten stoppen? Mongolen?, idioten?, klootzakken? Het kan verkeren.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe wilde zo graag manager worden, wat er de nu gebeurt, had iedereen voorspelt, ze kan het niet, vraagt hulp aan iedereen en speelt haar helpers nu tegen elkaar uit. En haar geschreeuw: ik ben geen mongool. Laat ze daar eens mee stoppen. Mensen met syndroom van down hebben meer empathie dan Zoe in haar wimpers
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoe moet stoppen met het woord mongool?, waar zou Jeff dan mee moeten stoppen? Mongolen?, idioten?, klootzakken? Het kan verkeren.
Zowel voor ons als voor Zoequote:
Dat verstond je goedquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef D. het volgende:
Verstond ik dat goed?
Zoe: ik zal er vast uitzien...
Isaac: Dat zie je nooit...
Ja en jeff heeft geen biertjequote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey had dingen van zijn boodschappenbestellijst weggestreept, zodat er geld was voor 1 of 2 kratjes bier.... zij heeft ze later van de lijst gehaald en daar was hij kwaad over.
Het liep hoog op en Jeffrey ging tegen haar tekeer (terecht in mijn ogen, maar het had iets minder gekund) en nu is ze de hele dag bezig om iedereen tegen Jeffrey op te stoken. Ze heeft een grote medestander in Sasha gevonden.
haar opzetje is misluktquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoë in gesprek met Babette en gaat verder op de computer
Zoë in gesprek met Isaac en gaat in haar boekje kijken.
Waarom ?
Ach ze hoorde het niet eensquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een walgelijk figuur die Isaac. Ik zal er wel niet uitzien zegt Zoe, dat zie je sowieso al niet. Je mag en kunt denken over een Zoe wat je wilt, maar om iemand zo neer te zetten is wel heel erg laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |