Oh ja, Moldaviė. Dan kan ik ook wel even naar de keuken lopen, kan Laura haar stem een beetje sparen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat ergens tijdens de volgende drie nummers mijn was klaar is.
Want wil niet Moldaviėgenot missen.
Nee was eigenlijk ook wel verbaasd dat hij doorgingquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:27 schreef Sableheart het volgende:
Belgie redelijk, maar totaal niet memorabel.
@H_T lijkt me banwaardigquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, Moldaviė. Dan kan ik ook wel even naar de keuken lopen, kan Laura haar stem een beetje sparen.
Omdat ik Laura haar rustmomentjes gun?quote:
Ik ben te geschokt en verbijsterd om er iets tegen te doenquote:
Je kan drinken halen, Mother Gothel is TelSell aan het spelenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat ik Laura haar rustmomentjes gun?
Ja dat snap ik dan ook weerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben te geschokt en verbijsterd om er iets tegen te doen
Ik zag het, toch bedankt voor de heads upquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan drinken halen, Mother Gothel is TelSell aan het spelen
Chocokastjequote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
In mijn chocolade-kastje lag nog een chocoladeletter onderop, goed tot midden maart. Kijk eens aan, die ga ik verorberen, want die moet niet nog ouder worden
Een acute aanval van 'geen smakeritus'?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Moet ik alleen even een ander excuus bedenken om tijdens Moldaviė ineens even weg te moeten.
Dan zou ik blijven en het geluid harder zetten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een acute aanval van 'geen smakeritus'?
En toch is dat voor mij een highlight van het optreden! Scheelt ook dat ik er verder weinig aan vindquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Dat pasje en dan zo in de camera kijken vind ik echt walgelijk.
Dat kon je nog doen in 1976.
Twente maakt altijd alles beterquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een fijn liedje was dat. Zo fijn vond ik Sistur nog niet eerder, maar dat kan ook komen omdat ik net een lekker biertje uit Twente opentrek!
Net was het nog een letterquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een fijn liedje was dat. Zo fijn vond ik Sistur nog niet eerder, maar dat kan ook komen omdat ik net een lekker biertje uit Twente opentrek en mijn chocoladereep al half op heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |