quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:59 schreef Meke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]Mee eens met Guana.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ook maar meteen de vraag: Wie van alle deelnemers is dit jaar de hottie?
Beter dan ditquote:
Oeh even nadenkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Mee eens met Guana.
Stefan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Mee eens met Guana.
Niet zo moeilijk.quote:
Oh van dit jaar. Marco Mengoniquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Mee eens met Guana.
Ik weet niemand, maar dat komt ook omdat ik steeds ouder word en de kandidaten jongerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik bedoel van 2023. Maar ook van vorig jaar: nee
Ik zit even te kijken, maar er zijn niet zoveel 25 - 35 volgens mij?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik bedoel van 2023. Maar ook van vorig jaar: nee
Was daar niet altijd een topic over, of is dat er al even niet meer?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Mee eens met Guana.
Maak er gerust een aanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was daar niet altijd een topic over, of is dat er al even niet meer?
Ja maar schattig werkt toch nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Maar de tweeling van Azerbaijan zijn ook schattig
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:06 schreef Meke het volgende:
Ik zit even te kijken, maar er zijn niet zoveel 25 - 35 35+ volgens mij?
Nee dat al helemáál nietquote:
Ik geloof het wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was daar niet altijd een topic over, of is dat er al even niet meer?
JA dit was echt FANTASTISCH en ik vind het nog steeds leuk dat het ook zo opgepakt isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |