Details weet ik niet. Geloof een klein bedrag om wat decoraties te kunnen maken.quote:
Dat klopt wel, maar als ze dit totaal onvoorbereid moeten doen en je kent het liedje niet, dan moet je wel van goede huize komen wil je dit enigszins redelijk laten klinken. Maar iemand met een beetje muzikaal gehoor zal het er wel beter vanaf brengen dan Bern.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:37 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap nu dat Bern nooit viool kan spelen of dat ding kan stemmen 0,0 gevoelvoor muziek.
A-muzicale Bern
Voor een zingjemee evenement wat hij met mirthe doetquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Details weet ik niet. Geloof een klein bedrag om wat decoraties te kunnen maken.
Soort van songfestivalquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Details weet ik niet. Geloof een klein bedrag om wat decoraties te kunnen maken.
Een bingo met wat prijzen. Geld voor de bingo kaartjes en wat prijzen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef spapaars het volgende:
Wat wil Mori met 100 euro voor moederdag?
OK, maar snap de combinatie van bingo en moederdag niet zo goed.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:41 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Een bingo met wat prijzen. Geld voor de bingo kaartjes en wat prijzen.
Een soort van bingoquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef spapaars het volgende:
Wat wil Mori met 100 euro voor moederdag?
Het is andersom..Regie hoort wensen van deelnemers en daarop baseren het entertaimentboek..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo'n gevoel dat K5 ze af en toe wat in de oren fluistert
Een luxe Luiwammes cabana, om deze zomer lekker de laatste maandjes in te kunnen LuiLullen.. ik snap 'm wel.. die slaplulquote:
Die was doet Sasha 😉quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan krijgen ze een Blokker party overkapping van 4 tientjesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo'n gevoel dat K5 ze af en toe wat in de oren fluistert
Jaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een luxe Luiwammes cabana, om deze zomer lekker de laatste maandjes in te kunnen LuiLullen.. ik snap 'm wel.. die slaplul
Tja ook dat zou kunnen ( maar denk het niet)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:46 schreef Judiwi het volgende:
Speelt Zoë dit nu. Of meent ze dit echt om op Jeffrey te stemmen.
Kom maar terug eind augustus.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:52 schreef engine het volgende:
En overal gaat het over Jeffrey. Hij drukt al maanden zijn stempel op de sfeer in de groep. Kan niet wachten tot hij weg is.
Hij is een enorme eikel, juist daarom wil ik dat ie er in blijft. Irritainment!!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:52 schreef engine het volgende:
En overal gaat het over Jeffrey. Hij drukt al maanden zijn stempel op de sfeer in de groep. Kan niet wachten tot hij weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |