Een kikker.quote:
Wist niet dat je zo'n dame wasquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
paars paars paars was mooier geweest
van Papa perez?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Red Bull van Checo is dit weekend duidelijk weer dicht geschroefd las ik gister op Facebook, dus dan is het waar.
Dat krijg je ervan als je denkt dat je wk kan wordenquote:
quote:
een wat?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat gaan jullie snel voor een FPNiemand een leven?
Nee dit weekend nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan papa perez zijn zoon uit de ballenbak komen halenquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:05 schreef Starflyer het volgende:
Perez wordt hier weer op zijn plaats gezet door Verstappen
#foklifequote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oefenen voor volgende week in het ESF subforumquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeg, ik heb vandaag al een kroning meegemaakt en een kinderverjaardag bezocht.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Zeg, ik heb vandaag al een kroning meegemaakt en een kinderverjaardag bezocht.
Puntentelling genot. @Cocoquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oefenen voor volgende week zaterdag in het ESF subforum
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oefenen voor volgende week in het ESF subforum
Ik ben fok! zolderkamerautist weet je nog.... geen leven dusquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wordt het niet eens tijd om daar mee te stoppen?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb op gegeven moment de tv maar gezapt... was het kerkgezang en geschal wel beetje zat aan het worden.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Zeg, ik heb vandaag al een kroning meegemaakt
Leven, wat is dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:07 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik ben fok! zolderkamerautist weet je nog.... geen leven dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik ben gewoon tussendoor aan het gamen gegaanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb op gegeven moment de tv maar gezapt... was het kerkgezang en geschal wel beetje zat aan het worden.
Erfenis van Angela.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:07 schreef Nizno het volgende:
merc heeft een paar vibrators verkeerd opgeruimd
En Angela maar afvragen waar ze gebleven zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:07 schreef Nizno het volgende:
Erfenis van Angelaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:07 schreef Nizno het volgende:
nog 1 week spoilers ontwijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon tussendoor aan het gamen gegaan
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon tussendoor aan het gamen gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopicOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:06 schreef Jane het volgende:
[..]
en angela geniet van dr vrijheidquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sinds Angela er niet meer is, rijdt Lewis nog slechter
Nee nee, dat ligt aan de auto!?!?!@!2342!111!1quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Viaplay, met hun drama drama dramaquote:
De echte kampioen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
voor wie?quote:
Wie raapt nu alles achter z'n kont op eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nee, aan de missende blowjobs van Angelaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee nee, dat ligt aan de auto!?!?!@!2342!111!1
Daar luister je toch niet vrijwillig naarquote:
Russell.quote:
Max 1quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:11 schreef Coco het volgende:
@:R-Woud93 heb je een korte samenvatting van de stand van zaken?
Wordt van externe supplier aangeleverd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
ze kunnen godver een hele F1 auto in elkaar zetten maar zorgen dat het Hans systeem goed zit is een probleem?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:11 schreef Coco het volgende:
Eens, verbaasde me ook al.quote:
Einde tijdperk Perezquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:11 schreef Coco het volgende:
Stelletje hansworsten zijn het.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
ze kunnen godver een hele F1 auto in elkaar zetten maar zorgen dat het Hans systeem goed zit is een probleem?
Niet de FIA?quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stelletje hansworsten zijn het.
Al hele weekend gezeik mee, waarom geen ideequote:
Max snelquote:
achter dus ja je hebt wat gemistquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Loop je 2 minuten voor of heb ik wat gemist?
Wordt die nep waterbak eindelijk gevuld met echt waterquote:
Cloud seeding zoals China bij de Spelenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet iets om nog kijkers te trekken.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Red Bull van Checo is dit weekend overduidelijk weer dichtgeschroefd las ik gister op Facebook, dus dan is het waar.
Was eerst 30% dus is blijkbaar meer geworden.quote:
Riepen ze in het begin van deze uitzendingquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was eerst 30% dus is blijkbaar meer geworden.
Ah, helder. Ik weet wie dat isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Chadwick, meervoudig FW-kampioene en nu bij F1TV
I am stupid doet een outlapquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staan de Ferrari's nou al best wel lang binnen of ligt dat aan mij?
Weather.com zegt 15%quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:18 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Riepen ze in het begin van deze uitzending
porpoissing back again?quote:
Hop, hop, hop, Mercedes naar full stop.quote:
das Charlesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij niet op een knol rijdt?
Van EasyToys?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:20 schreef Nizno het volgende:
nu zit er ook nog een konijn in de auto van Russel
Ja lijkt me ook moeilijk in te schatten, we nemen het maar voor liefquote:
Perez word gewoon weer met beide voetjes op de vloer gezet dit weekend....no worries.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Red Bull van Checo is dit weekend overduidelijk weer dichtgeschroefd las ik gister op Facebook, dus dan is het waar.
Angela soms de hele hutkoffer in de auto geleegd?quote:
u snapt mquote:
Tsunoda wel weer in out lap nu. Ben benieuwd, vorige ronde mislukte.quote:
Harakiri Yuki.quote:
Heb je Live Timing?quote:
En weer.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsunoda wel weer in out lap nu. Ben benieuwd, vorige ronde mislukte.
Verkeerde kant opgegaan met de setup?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
wel vreemd dat McLaren er nu totaal niet bij zit
geen zin in meer schermenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je Live Timing?
(en/of een abo op F1 TV Pro: dan heb je nl ook toegang tot dat)
Kan ie dat dan?quote:
Ook zonderquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je Live Timing?
(en/of een abo op F1 TV Pro: dan heb je nl ook toegang tot dat)
Nee, onderSTUUR!!!quote:
En staat weer in de pitsquote:
zat net te kijkenquote:
hopelijk vanavond ook nog, en morgen goed raceresultaat voor Hulkquote:
HULLEC?quote:
VER>RESTquote:
Zeker een update die nu doorkomt.quote:
Niet als ze steeds z'n auto saboteren, natuurlijk.quote:
Luister via Live Timing, die loopt vaak voor op de tv/stream. En sowieso wordt niet alle boardradio getoond op tvquote:
Opgelost kennelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
zat net te kijken
is iets niet lekker bij ferrari
Totold.quote:
Welterusten!quote:
Vond ik ook een raadselachtige tekst..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
I would change my dad to take a picture with you
Lec heeft toch 24 rondesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vond ik ook een raadselachtige tekst..
Ik mag elke avond zo laat naar bed als ik wil, dus als ik er op zaterdag een keer vroeg in wil, dan doe ik dat gewoon.quote:
Dan doen we dan ook niet hier; je trekt iets Oranjes aan en zuipt je naar de tering.quote:
Meer kans om de muur te rakenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lec heeft toch 24 rondes
7 meer dan max
Wat heeft dat met die tekst te maken?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lec heeft toch 24 rondes
7 meer dan max
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik mag elke avond zo laat naar bed als ik wil, dus als ik er op zaterdag een keer vroeg in wil, dan doe ik dat gewoon.
noppesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die tekst te maken?
Zeg het ze!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik mag elke avond zo laat naar bed als ik wil, dus als ik er op zaterdag een keer vroeg in wil, dan doe ik dat gewoon.
Editquote:
Heeft niet eens een heel goed rondje gereden bij zijn snelste tijdquote:
Het was een grapje, maar kwam feller over dan ik bedoelde.quote:
Zal jou eens time-outenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zijn vier letters. Dat mag niet. Jij bent af
Jij krijgt een time-out van 2 minuten
Die bewaart ie voor Q3.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heeft niet eens een heel goed rondje gereden bij zijn snelste tijd
Dat valt mee. In Haren hebben de weergoden dat beter aangepakt door de hele baan maar onder water te zettenquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Het was een grapje, maar kwam feller over dan ik bedoelde.
In werkelijkheid ben ik een enorm avondmens en ik ga straks toch wel kijken.
Heb het niet gehoord, maar blijft een sympathieke vent.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:51 schreef Sally het volgende:
Ricciardo vanavond bij F1 TV als co-commentator(of mss co-host?)
Amerikaanse kwaliteit?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat het asfalt net zo beroerd - mogelijk zelfs beroerder - is als vorig jaar.
Gaat morgen heel leuk worden met regenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat het asfalt net zo beroerd - mogelijk zelfs beroerder - is als vorig jaar.
Het gaat niet regenen, zet dat maar uit je hoofd. En het wordt net zo'n zaadrace als Baku, misschien zelfs erger door het slechte asfalt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gaat morgen heel leuk worden met regen![]()
Klinkt al als een veel betere race als Baku.
60% wordt gezegdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat niet regenen, zet dat maar uit je hoofd. En het wordt net zo'n zaadrace als Baku, misschien zelfs erger door het slechte asfalt.
Sommige stukken hebben ze opnieuw van asfalt voorzienquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:00 schreef Nattekat het volgende:
In de wereld der F1 betekent dat droog tijdens de race en nat tijdens het podium.quote:
Ligt eraan wie je gelooft. Weather.com komt niet hoger dan 15%quote:
Yup. Verstappen en Sainz krijgen een nieuwe versnellingsbak. Nog binnen de toegestane hoeveelheid, dus geen gridstraf.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
Verstappen nieuwe versnellingsbak lees ik net
Mogelijk uit voorzorg?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
Verstappen nieuwe versnellingsbak lees ik net
Maar wel sneller.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Auto's zijn sneller dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar wel sneller.
(max reed x secs van zijn eigen poletijd van vorig jaar af - in een VT. Al zegt dat laatste mss niet alles)
Het is ook nog eens een nieuw soort asfalt. Er is nog amper op gereden, alleen het bouwverkeer is er op geweest. Niet zo gek dus dat er coureurs in het rond gingen die van de ideale lijn afweken.....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dat was in Turkije. Hielp niet veelquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een nieuw soort asfalt. Er is nog amper op gereden, alleen het bouwverkeer is er op geweest. Niet zo gek dus dat er coureurs in het rond gingen die van de ideale lijn afweken.....
Er moet nog wat rubber op komen om de grip te verbeteren. Was er niet een paar jaar geleden elders ook dit probleem waarna ze de hele nacht nonstop auto's over het circuit lieten gummen om het nieuwe asfalt in te rijden?
Ligt ook aan het asfalt. In Zandvoort was het problem een stuk minder groot dan toen in Turkijequote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een nieuw soort asfalt. Er is nog amper op gereden, alleen het bouwverkeer is er op geweest. Niet zo gek dus dat er coureurs in het rond gingen die van de ideale lijn afweken.....
Er moet nog wat rubber op komen om de grip te verbeteren. Was er niet een paar jaar geleden elders ook dit probleem waarna ze de hele nacht nonstop auto's over het circuit lieten gummen om het nieuwe asfalt in te rijden?
In Nederland weet men hoe ze wegen aanleggen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ligt ook aan het asfalt. In Zandvoort was het problem een stuk minder groot dan toen in Turkije
Hier zijn de Amerikanen bezig geweest om om met water op hoge druk de toplaag ruwer te maken dus het zou in ieder geval beter moeten zijn dan vorig jaar
ook hier gaat het nodige mis hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Nederland weet men hoe ze wegen aanleggen.
Pure perfectie is dan ook onmogelijk, wereldtop is al mooi.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook hier gaat het nodige mis hoor
Water voor de jachthaven had meer prioriteit.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Om @Nattekat een loer te draaienquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Water voor de jachthaven had meer prioriteit.
Waarom reden we hier ook alweer?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Water voor de jachthaven had meer prioriteit.
Waarom reden we hier ook alweer?
De doodnormale TeamLH of de randdebielen TeamLH?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:36 schreef Zorro het volgende:
Zou Horner meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt hebben om te vragen het account van TeamLH te blokkeren op Twitter?
Als men het over teamLH heeft, zijn het meestal de randdebielen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De doodnormale TeamLH of de randdebielen TeamLH?
Zit daar verschil in dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De doodnormale TeamLH of de randdebielen TeamLH?
Hier de uitleg:quote:
quote:
Nee, dit is te makkelijk.quote:
Nee, #meonequote:
ESF 2022 aan het kijkenquote:
Hopelijk geen fouten zometeen.quote:
Is dat nu?quote:
Kan je echt niet zonder Olavquote:
Kijk eens naar mijn usernamequote:
duh.quote:
beetje lullig hoor om Charles een zeekoe te noemenquote:
Dat nummer vind ik toch al niks. 50/50 kans voor kwalificatie voor de finale is mij meningquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
duh.
De komende editie kun je wel overslaan als je voor NL bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |