quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)gs-historic-day.html
Ongeveer zo (Nederlandse tijd)
10.30 - 11.45 Aankomst gasten (staatshoofden, politici, koninklijke familie)
11.20 Koning en koningin vertrekken vanaf Buckingham Palace
12.00 De ceremonie begint
14.00 De processie terug naar BP
15.15 Balkonscene vanaf het paleis
Het heeft even geduurd maar ik heb hemquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Royal Guards hebben de berenmutsen, de rest mag het zelf uitzoeken…
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd maar ik heb hem
[ afbeelding ]
Het is net zo'n puzzel zo, zoek de afwijking.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is het hetzefde/synoniem als/voor een tiara of zit er verschil tussen?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een soort van substituut voor een kroon, een dunne band die je om je hoofd draagt.
Lieve kindjes zijn datquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ja, dat was een uur geleden…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:32 schreef Toby56 het volgende:
Wat een 'verbazing' over de religieuze inkleuring.
Stelletje heidenen.
Die Sjarrel is baas van de Anglicaanse kerk.
Behoort tot de belangrijkste functies van die man.
Nee maar ze leuteren er nog steeds over.quote:
Op de BBC allang niet meer…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee maar ze leuteren er nog steeds over.
https://www.vorsten.nl/juwelen/wat-is-het-nou-diadeem-of-tiara/quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is het hetzefde/synoniem als/voor een tiara of zit er verschil tussen?
Anne en Liz waren wel leuke meiden, zeker geen bangige muurbloempjes. En later werden ze ook weer leuke oma's, tussendoor was het wat minder.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:29 schreef Toby56 het volgende:
Wel mooi dat Anne nog steeds op een paard rijdt.
Deed volgens mij zelfs nog eens mee aan de Olympische Spelen.
Was het 1976?
't Was geen groot succes dacht ik.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn dan ook geen vuile heidenen.
Een tiara is een driekroon, dus die zal wel drie verschillende machten symboliseren, en is in ieder geval vrij zeldzaam. De Tiara van Oribal was een stripalbum van Alex meen ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is het hetzefde/synoniem als/voor een tiara of zit er verschil tussen?
Anne is de dochter van Elizabeth, niet haar zus..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Anne en Liz waren wel leuke meiden, zeker geen bangige muurbloempjes. En later werden ze ook weer leuke oma's, tussendoor was het wat minder.
Verder gaat het wel goedquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn dan ook geen vuile heidenen.
Maar daarom kunnen ze allebei nog wel leuke meiden zijn geweest!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anne is de dochter van Elizabeth, niet haar zus..
Oh, hoe heet die zus dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anne is de dochter van Elizabeth, niet haar zus..
"Her Majesty's sis is a naughty bad girl, and she doesn't have a lot to say."quote:
Ja, ik zag er al een paar aan het elastiek hangen en een chasse patate.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bijna net zo'n poppenkast als de toer de frans.
Ik las vorige maand dat Buitengebieden een tijdje eruit geschopt was door Elon en zijn klup, vanwege copyright-issues.quote:
Hongerklop zal zo langzamerhand ook wel aan de orde zijn…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, ik zag er al een paar aan het elastiek hangen en een chasse patate.
Niks mis mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |